Nedávno Netflix zavedl přísná pravidla se sdílením hesel kvůli finančním ztrátám, které pramenily z nastaveného obchodního modelu. S tímto problémem se vypořádal a nyní se streamovací gigant chystá na další změnu, která mu má pomoci zlepšit situaci s ušlými zisky.
Streamovací služba disponovala třemi druhy předplatného. Základní, Standard a Premium. Cena byla vždy nastavena podle toho, jak moc byl náročný divák a co všechno od služby očekával. Od rozlišení pořadů až po možnost přehrávat video na několika obrazovkách zároveň. Před nějakou dobu nabídl Netflix doposud nejlevnější variantu, která obsahovala i reklamy.
Za tímto krokem stála potřeba dohnat peněžní ztrátu, která službě v minulosti vznikla. Reklamy bezesporu generují určitý zisk a snížená cena měla přilákat další uživatele. Nyní to ale vypadá, že Netflix zavede trochu odlišný model. Upozornil na to server Android Authority, který vychází z kanadské stránky streamovací služby.
Čtěte také: Máte Netflix? Podvodníci teď „prachsprostě“ lákají na levnější předplatné
Na těchto stránkách se můžeme dočíst, jak je nové předplatné rozdělené. Premium i Standard zůstávají stejné, Základní se mění na Standard s reklamami, což je defacto jediný rozdíl mezi prvními dvěma předplatnými. Noví uživatelé v Kanadě si tak mohou vybrat už jenom pouze z těchto tří variant.
Zatím však není jasné, jestli hodlá Netflix tuto strategii rozšířit i do jiných zemí. Autor článku argumentuje, že Kanada byla už v minulosti pokusným králíkem pro jiné novinky a změny, které Netflix zaváděl. V případě, že se model osvědčí, můžeme očekávat, že se jej za určitou dobu také dočkáme.
Nedávno Netflix zavedl přísná pravidla se sdílením hesel kvůli finančním ztrátám, které pramenily z nastaveného obchodního modelu. S tímto problémem se vypořádal a nyní se streamovací gigant chystá na další změnu, která mu má pomoci zlepšit situaci s ušlými zisky.
Streamovací služba disponovala třemi druhy předplatného. Základní, Standard a Premium. Cena byla vždy nastavena podle toho, jak moc byl náročný divák a co všechno od služby očekával. Od rozlišení pořadů až po možnost přehrávat video na několika obrazovkách zároveň. Před nějakou dobu nabídl Netflix doposud nejlevnější variantu, která obsahovala i reklamy.
Za tímto krokem stála potřeba dohnat peněžní ztrátu, která službě v minulosti vznikla. Reklamy bezesporu generují určitý zisk a snížená cena měla přilákat další uživatele. Nyní to ale vypadá, že Netflix zavede trochu odlišný model. Upozornil na to server Android Authority, který vychází z kanadské stránky streamovací služby.
Čtěte také: Máte Netflix? Podvodníci teď „prachsprostě“ lákají na levnější předplatné
Na těchto stránkách se můžeme dočíst, jak je nové předplatné rozdělené. Premium i Standard zůstávají stejné, Základní se mění na Standard s reklamami, což je defacto jediný rozdíl mezi prvními dvěma předplatnými. Noví uživatelé v Kanadě si tak mohou vybrat už jenom pouze z těchto tří variant.
Zatím však není jasné, jestli hodlá Netflix tuto strategii rozšířit i do jiných zemí. Autor článku argumentuje, že Kanada byla už v minulosti pokusným králíkem pro jiné novinky a změny, které Netflix zaváděl. V případě, že se model osvědčí, můžeme očekávat, že se jej za určitou dobu také dočkáme.