Na mobilní platformy se v průběhu let dostalo několik her série Call of Duty, ale Activision zde nekončí. Společnost právě uvedla Call of Duty: Mobile, v základu bezplatnou multiplayerovou střílečku, která vznikla ve spolupráci s Tencent Games.
Hra vypadá víceméně identicky jako titul Call of Duty: Legends of War, který vyvinul Tencent a koncem loňského roku byla uvedena jeho alpha verze. Označení Legends of War ale zmizelo, evidentně ve prospěch přízviska Mobile. Tak či onak můžete očekávat hru se 60 snímky za vteřinu, různé herní režimy (Team Deathmatch, Frontline, Free for All), a klasické mapy Call of Duty (třeba Nuketown a Crash). V rámci hry můžete využít i legendární postavy z franšízy, jako jsou Price a Ghost.
Fanoušci režimu Blackout z Black Ops 4 mohou být zklamání chybějícím režimem v Call od Duty. Jenže společnost Activision přislíbila, že do Call of Duty postupem času přibyde další, unikátní obsah. Zatím se nehovořilo ani o nákupech v rámci aplikace, takže na to, zda si budete muset připlatit, abyste vůbec měli šanci vyhrát, si budeme muset počkat. Doufejme, že se plán Activision na monetizaci hry zaměřuje spíše na kosmetické položky než na lepší herní vybavení a více režimů.
zdroj: Android Authority
Na mobilní platformy se v průběhu let dostalo několik her série Call of Duty, ale Activision zde nekončí. Společnost právě uvedla Call of Duty: Mobile, v základu bezplatnou multiplayerovou střílečku, která vznikla ve spolupráci s Tencent Games.
Hra vypadá víceméně identicky jako titul Call of Duty: Legends of War, který vyvinul Tencent a koncem loňského roku byla uvedena jeho alpha verze. Označení Legends of War ale zmizelo, evidentně ve prospěch přízviska Mobile. Tak či onak můžete očekávat hru se 60 snímky za vteřinu, různé herní režimy (Team Deathmatch, Frontline, Free for All), a klasické mapy Call of Duty (třeba Nuketown a Crash). V rámci hry můžete využít i legendární postavy z franšízy, jako jsou Price a Ghost.
Fanoušci režimu Blackout z Black Ops 4 mohou být zklamání chybějícím režimem v Call od Duty. Jenže společnost Activision přislíbila, že do Call of Duty postupem času přibyde další, unikátní obsah. Zatím se nehovořilo ani o nákupech v rámci aplikace, takže na to, zda si budete muset připlatit, abyste vůbec měli šanci vyhrát, si budeme muset počkat. Doufejme, že se plán Activision na monetizaci hry zaměřuje spíše na kosmetické položky než na lepší herní vybavení a více režimů.
zdroj: Android Authority