\\n

Vyjma těchto dvou gigantů bylo v mediálním éteru a i na sociálních sítích hlučno například o Huawei, Googlu anebo firmě Apple, která na MWC ani nevystupovala. Úspěch Nokie, i když není měřítkem opravdového úspěchu, může pomoci nastartovat další vlnu změn a vylepšení, které Finové do svých zařízení vloží. Zajímavost na závěr, Juho Sarvikas, CEO společnosti HMD Global, ihned po skončení veletrhu MWC zveřejnil 21 cen, které si Nokia na veletrhu vysloužila – a hádejte, kde jinde než na svém twitterovém účtu.

\\n

zdroj: Twitter, via: Phone Arena

\\n\"}","id":"jsonld-article-nokia-je-absolutni-senzaci-mwc-zaril-ale-i-samsung"}])

Nokia je absolutní senzací MWC, zářil ale i Samsung

Jakub Fišer

Jestliže máme zvolit jedno jméno, které na uplynulém veletrhu MWC v Barceloně opravdu zazářilo, byla by to finská Nokia, v současnosti vlastněná společností HMD Global. Nokia se s vervou jí vlastní prezentovala po dlouhé době a rozhodně to stálo za to.

Dříve ikonická Nokia již nějaký ten čas plánuje návrat mezi tu nejlepší a globálně nejuznávanější špičku v oboru produkce smartphonů. Jejich sympatická snaha se naplno projevila na barcelonském veletrhu MWC, kde představila hned čtyři nové androidové smartphony, včetně kovové Nokie 8 Sirocco, plus „banánový“ model 8110 s přístupem k 4G sítím.

Kromě prodejního úspěchu, který Nokia od nových smartphonů očekává, přišel i marketingový úspěch. Nokia se stala nejvíce zmiňovanou společností na Twitteru, respektive za poslední týden, tedy v době trvání veletrhu MWC. Špatně nedopadl ani Samsung, který se díky představení nové vlajkové lodě Galaxy S9 držel v těsném závěsu.

At #MWC18 we'll be bringing you the buzz in partnership with @Brandwatch. Here are the brands that got people talking last night. pic.twitter.com/ZbVkOYCXyj

— X Business Europe (@XBusinessEurope) February 26, 2018

Vyjma těchto dvou gigantů bylo v mediálním éteru a i na sociálních sítích hlučno například o Huawei, Googlu anebo firmě Apple, která na MWC ani nevystupovala. Úspěch Nokie, i když není měřítkem opravdového úspěchu, může pomoci nastartovat další vlnu změn a vylepšení, které Finové do svých zařízení vloží. Zajímavost na závěr, Juho Sarvikas, CEO společnosti HMD Global, ihned po skončení veletrhu MWC zveřejnil 21 cen, které si Nokia na veletrhu vysloužila – a hádejte, kde jinde než na svém twitterovém účtu.

zdroj: Twitter, via: Phone Arena

Sledujte nás v Google Zprávách

Komentáře


Nejnovější články