Není to už příliš? Na televizích LG se zničehonic začínají objevovat reklamy

LG TV WebOS

Televize značky LG začínají zobrazovat celoobrazovkové reklamy | foto: Future

Reklamy se pomalu dostávají do téměř každé spotřební elektroniky a brzy se stanou standardem i v případě chytrých televizí. Korejská LG totiž začala implementovat reklamy přímo do uživatelského rozhraní svých chytrých televizí a půjde o poměrně nepříjemný typ reklam.

Nová nechtěná funkce televize LG

Pro chytré televize LG začíná nová éra – naučí se totiž zobrazovat reklamy, a nepůjde jen o malé reklamy skryté v uživatelském rozhraní, ale i o celoobrazovkové. Reklamní sdělení se poprvé začala zobrazovat na vybraných modelech televizí LG, včetně těch dražších, jako je nový model s OLED panelem LG G4, jak informuje web FlatPanelsHD.

Celoobrazovkové reklamy se zobrazí tehdy, než na televizoru naběhne spořič obrazovky. Zatím není jasné, jakou délku budou tyto reklamy mít nebo jestli LG tuto funkci zpřístupní pro všechny trhy na světě, či zda půjde pouze o pár předem vytipovaných trhů, kde mají vyšší toleranci pro reklamy.

LG TV

Reklamy se budou zobrazovat před spuštěním spořiče obrazovky | foto: LG


Čtěte také: Ostrava mezi technologickou elitou. Dorazí zde kvantový počítač za 5 milionů eur


Reklamy lze zatím vypnout

Naštěstí LG umožňuje tyto reklamy vypnout v nastavení televizoru, konkrétně v sekci Další nastavení. Tam by se měla nacházet položka s názvem Propagační spořič obrazovky, kde naleznete přepínač, který tuto funkci deaktivuje. Reklamy se však budou nadále zobrazovat například v obchodě s aplikacemi.

Důvod zavedení reklam může být ten, že uživatelé často během sledování televize dělají i jiné věci, hlavně na smartphonu, jako je například prohlížení sociálních sítí, hraní her nebo chatování. Pro mnoho lidí je tak televize pouze kulisou a LG toho chce využít tím, že v čase, kdy uživatelé televizi nevěnují pozornost, zobrazí reklamy. To je důvod, proč se reklamy zobrazují před aktivací spořiče obrazovky.

Rozšíří se celoobrazovkové reklamy do všech televizí?

LG tuto funkci aktuálně testuje v omezeném množství televizí a zatím není jasné, zda dojde k jejímu rozšíření do všech modelů. Pokud k tomu dojde, mohli by tento trend následovat i další výrobci televizí, jako například Samsung nebo Sony.

V budoucnosti bychom se mohli dočkat mnohem agresivnějšího stylu reklam, které by se po určitém intervalu zobrazovaly bez ohledu na to, jak televizi používáte. Reklamy před aktivací spořiče obrazovky mohou být prvním testem toho, co spotřebitelé snesou, pokud jde o reklamní sdělení.

Nepřehlédněte

Diskuze

"Komentáře se nahrávají..."

Není to už příliš? Na televizích LG se zničehonic začínají objevovat reklamy

LG TV WebOS

Televize značky LG začínají zobrazovat celoobrazovkové reklamy | foto: Future

Reklamy se pomalu dostávají do téměř každé spotřební elektroniky a brzy se stanou standardem i v případě chytrých televizí. Korejská LG totiž začala implementovat reklamy přímo do uživatelského rozhraní svých chytrých televizí a půjde o poměrně nepříjemný typ reklam.

Nová nechtěná funkce televize LG

Pro chytré televize LG začíná nová éra – naučí se totiž zobrazovat reklamy, a nepůjde jen o malé reklamy skryté v uživatelském rozhraní, ale i o celoobrazovkové. Reklamní sdělení se poprvé začala zobrazovat na vybraných modelech televizí LG, včetně těch dražších, jako je nový model s OLED panelem LG G4, jak informuje web FlatPanelsHD.

Celoobrazovkové reklamy se zobrazí tehdy, než na televizoru naběhne spořič obrazovky. Zatím není jasné, jakou délku budou tyto reklamy mít nebo jestli LG tuto funkci zpřístupní pro všechny trhy na světě, či zda půjde pouze o pár předem vytipovaných trhů, kde mají vyšší toleranci pro reklamy.

LG TV

Reklamy se budou zobrazovat před spuštěním spořiče obrazovky | foto: LG


Čtěte také: Ostrava mezi technologickou elitou. Dorazí zde kvantový počítač za 5 milionů eur


Reklamy lze zatím vypnout

Naštěstí LG umožňuje tyto reklamy vypnout v nastavení televizoru, konkrétně v sekci Další nastavení. Tam by se měla nacházet položka s názvem Propagační spořič obrazovky, kde naleznete přepínač, který tuto funkci deaktivuje. Reklamy se však budou nadále zobrazovat například v obchodě s aplikacemi.

Důvod zavedení reklam může být ten, že uživatelé často během sledování televize dělají i jiné věci, hlavně na smartphonu, jako je například prohlížení sociálních sítí, hraní her nebo chatování. Pro mnoho lidí je tak televize pouze kulisou a LG toho chce využít tím, že v čase, kdy uživatelé televizi nevěnují pozornost, zobrazí reklamy. To je důvod, proč se reklamy zobrazují před aktivací spořiče obrazovky.

Rozšíří se celoobrazovkové reklamy do všech televizí?

LG tuto funkci aktuálně testuje v omezeném množství televizí a zatím není jasné, zda dojde k jejímu rozšíření do všech modelů. Pokud k tomu dojde, mohli by tento trend následovat i další výrobci televizí, jako například Samsung nebo Sony.

V budoucnosti bychom se mohli dočkat mnohem agresivnějšího stylu reklam, které by se po určitém intervalu zobrazovaly bez ohledu na to, jak televizi používáte. Reklamy před aktivací spořiče obrazovky mohou být prvním testem toho, co spotřebitelé snesou, pokud jde o reklamní sdělení.

Nepřehlédněte

Diskuze

"Komentáře se nahrávají..."