Facebook stál u zrodu sociálních síti v podobě, jak je známe dnes. Původně vysokoškolský projekt Marka Zuckerberga, jenž vznikl v roce 2004, nabobtnal do obrovských rozměrů, velmi rychle se z něj stal obrovský fenomén a dnes je definicí pojmu „sociální síť.“ Po necelých dvaceti letech existence se nyní Facebook dočkal obrovského milníku.
Facebook je obrovský, ale i přes svou nesmírně velkou základnu uživatelů má pořád tendence růst. Sociální platforma hlásí obrovský úspěch v podobě překonání hranice 2 miliard aktivních denních uživatelů. Informoval o tom server Engadget.
Jedná se o první případ, kdy Facebook tuto hranici překonal, no v portfoliu společnosti Meta se tohoto milníku povedlo dosáhnout již dřív. Tuto hranici denních aktivních uživatelů před nedávnem překonal WhatsApp, tedy nejpopulárnější chatovací platforma dneška.
Čtěte také: Titulek a nic víc. Už i Facebook přestane zobrazovat náhledy sdílených článků
Sociální stálice přijala v posledním čtvrtletí loňského 16 milionů nových uživatelů, a jak ukazuje nejnovější finanční zpráva společnosti Meta, kromě růstu se mu daří také zvyšovat příjmy. Hlavní zdroj příjmů Facebooku jsou pochopitelně reklamy a tato oblast roste také.
Růstu se daří dosáhnout i přesto, že Meta v posledních měsících svůj reklamní byznys výrazně omezila. Celkové tržby tohoto technologického giganta za loňský rok sice klesly, ale 32,2 milionů dolarů za Q4 2022 byl lepší výsledek než se původně očekávalo.
Firma Marka Zuckerberga nedávno prošla rozsáhlou restrukturalizací, která měla za následek propuštění 11 tisíc lidí. Meta by měla v tomto roce pokračovat ve snižování nákladů a management rozhodl, že se zaměří na co možná nejvyšší efektivitu. Prioritou společnosti se pro tento rok stane generativní umělá inteligence, ve které vidí obecně spousta technologických firem obrovský potenciál.
Facebook stál u zrodu sociálních síti v podobě, jak je známe dnes. Původně vysokoškolský projekt Marka Zuckerberga, jenž vznikl v roce 2004, nabobtnal do obrovských rozměrů, velmi rychle se z něj stal obrovský fenomén a dnes je definicí pojmu „sociální síť.“ Po necelých dvaceti letech existence se nyní Facebook dočkal obrovského milníku.
Facebook je obrovský, ale i přes svou nesmírně velkou základnu uživatelů má pořád tendence růst. Sociální platforma hlásí obrovský úspěch v podobě překonání hranice 2 miliard aktivních denních uživatelů. Informoval o tom server Engadget.
Jedná se o první případ, kdy Facebook tuto hranici překonal, no v portfoliu společnosti Meta se tohoto milníku povedlo dosáhnout již dřív. Tuto hranici denních aktivních uživatelů před nedávnem překonal WhatsApp, tedy nejpopulárnější chatovací platforma dneška.
Čtěte také: Titulek a nic víc. Už i Facebook přestane zobrazovat náhledy sdílených článků
Sociální stálice přijala v posledním čtvrtletí loňského 16 milionů nových uživatelů, a jak ukazuje nejnovější finanční zpráva společnosti Meta, kromě růstu se mu daří také zvyšovat příjmy. Hlavní zdroj příjmů Facebooku jsou pochopitelně reklamy a tato oblast roste také.
Růstu se daří dosáhnout i přesto, že Meta v posledních měsících svůj reklamní byznys výrazně omezila. Celkové tržby tohoto technologického giganta za loňský rok sice klesly, ale 32,2 milionů dolarů za Q4 2022 byl lepší výsledek než se původně očekávalo.
Firma Marka Zuckerberga nedávno prošla rozsáhlou restrukturalizací, která měla za následek propuštění 11 tisíc lidí. Meta by měla v tomto roce pokračovat ve snižování nákladů a management rozhodl, že se zaměří na co možná nejvyšší efektivitu. Prioritou společnosti se pro tento rok stane generativní umělá inteligence, ve které vidí obecně spousta technologických firem obrovský potenciál.