Počet kybernetických útoků v poslední době roste a jeden nebo více útoků na svá koncová zařízení, které ohrozily jejich data či infrastrukturu IT, zaznamenaly již dvě třetiny organizací. Je to velký problém z důvodu, že firemní telefony jsou používány i pro soukromé účely a to znamená, že je organizace nemají plně pod kontrolou.
Jako první z velkých operátorů na tuto situaci zareagoval T-Mobile, který představil speciální, zabezpečené tarify. Jsou doplněny o cloudové služby pro zabezpečení mobilních zařízení a operátor je cílí na své firemní zákazníky. Bude se jednat o měsíční tarify, které se postarají o rozšíření IT bezpečnosti a umožní například blokovat potenciálně nebezpečné weby.
To ale není všechno, jejich uživatelé získají také sofistikovaný přehled o mobilních zařízeních s možností jejich vzdálené správy. A že je takový tarif opravdu na místě, ukazují nejnovější statistiky. Dle nich roste počet kybernetických útoků geometrickou řadou a daří se hlavně ransomwaru – ten v roce 2021 úspěšně zasáhl 53 % organizací po celém světě.
Doporučujeme: Na internetu se objevila zásadní bezpečnostní trhlina. Očekává se, že zaútočí hackeři
Kromě zvýšeného počtu kybernetických útoků je situace kritická také kolem zabezpečení koncových zařízení, jako jsou notebooky či telefony. Na 68 % organizací již zažilo jeden nebo více útoků na koncová zařízení, což ohrozilo jejich data či IT infrastrukturu. Nové, bezpečnostní tarify od T-Mobilu nabídnou, kromě dat a hlasových služeb, rovnou dvě cloudové bezpečnostní služby.
Díky těmto dvěma službám a zabezpečeným tarifům mohou firmy například nainstalovat do všech svých telefonů hromadně antivirovou aplikaci, vynutit si použití zámku na obrazovce nebo podle svých pravidel omezit instalace. Služba ale odděluje firemní a soukromý prostor v telefonu, takže právo zaměstnanců na soukromí zůstane zachováno.
Nabídky nových zabezpečených tarifů budou sestavovány individuálně na základě konkrétních potřeb firemních zákazníků a optimální konfigurace služeb. Ceny se rovněž nastavují individuálně podle objemu služeb konkrétního zákazníka.
Počet kybernetických útoků v poslední době roste a jeden nebo více útoků na svá koncová zařízení, které ohrozily jejich data či infrastrukturu IT, zaznamenaly již dvě třetiny organizací. Je to velký problém z důvodu, že firemní telefony jsou používány i pro soukromé účely a to znamená, že je organizace nemají plně pod kontrolou.
Jako první z velkých operátorů na tuto situaci zareagoval T-Mobile, který představil speciální, zabezpečené tarify. Jsou doplněny o cloudové služby pro zabezpečení mobilních zařízení a operátor je cílí na své firemní zákazníky. Bude se jednat o měsíční tarify, které se postarají o rozšíření IT bezpečnosti a umožní například blokovat potenciálně nebezpečné weby.
To ale není všechno, jejich uživatelé získají také sofistikovaný přehled o mobilních zařízeních s možností jejich vzdálené správy. A že je takový tarif opravdu na místě, ukazují nejnovější statistiky. Dle nich roste počet kybernetických útoků geometrickou řadou a daří se hlavně ransomwaru – ten v roce 2021 úspěšně zasáhl 53 % organizací po celém světě.
Doporučujeme: Na internetu se objevila zásadní bezpečnostní trhlina. Očekává se, že zaútočí hackeři
Kromě zvýšeného počtu kybernetických útoků je situace kritická také kolem zabezpečení koncových zařízení, jako jsou notebooky či telefony. Na 68 % organizací již zažilo jeden nebo více útoků na koncová zařízení, což ohrozilo jejich data či IT infrastrukturu. Nové, bezpečnostní tarify od T-Mobilu nabídnou, kromě dat a hlasových služeb, rovnou dvě cloudové bezpečnostní služby.
Díky těmto dvěma službám a zabezpečeným tarifům mohou firmy například nainstalovat do všech svých telefonů hromadně antivirovou aplikaci, vynutit si použití zámku na obrazovce nebo podle svých pravidel omezit instalace. Služba ale odděluje firemní a soukromý prostor v telefonu, takže právo zaměstnanců na soukromí zůstane zachováno.
Nabídky nových zabezpečených tarifů budou sestavovány individuálně na základě konkrétních potřeb firemních zákazníků a optimální konfigurace služeb. Ceny se rovněž nastavují individuálně podle objemu služeb konkrétního zákazníka.