Tip, jak ušetřit v Lidlu. Stačí odebírat akční leták na WhatsAppu

  • Jak známo, žijeme ve světě plným digitalizace
  • A platí to i pro velké obchodní řetězce, kde nakupujeme
  • Lidl nyní začíná zasílat své letáky přes WhatsApp
Lidl

Populární řetězec Lidl se vydal ve stopách digitalizace

Do digitálního světa se přesunuje víc a víc věcí, které dříve vyžadovaly nějaké fyzické médium. Máme digitální občanské průkazy, platební karty nahrané v telefonu, digitální jízdenky či letenky a přes internet vyřešíme také spoustu byrokratických úkonů. Do tohoto prostoru se v poslední době začínají přesunovat i velké obchodní řetěze, a to se svými letáky.

Digitalizace Lidl

Všichni jsme si už tak nějak zvykli na schránky plné reklamních letáků, ale co si budeme povídat, digitální distribuce je mnohem lepší řešení. K digitální revoluci se nyní připojuje i populární řetězec Lidl, který rozjíždí distribuci letáků přes WhatsApp.

Digitální letáky samozřejmě již mnoho let existují, ale musíte je hledat na webu. Takto vám automaticky, každou neděli, budou zaslány přes WhatsApp přímo do telefonu, takže nebudete muset nic hledat a rovnou se můžete pustit do zkoumání akčních produktů.

Lidl

S odběrem Lidl kanálu na WhatsAppu získáte slevu 5 %


Čtěte také: Google Mapy dostaly konečně konkurenci. Apple spustil webovou verzi svých map


Ekologicky a se slevou

Digitální letáky jsou samozřejmě mnohem ekologičtější než ty klasické, papírové. Šetří přírodní zdroje a jsou tak šetrné k životnímu prostředí. Kromě toho, že budete mít z přihlášení k odběru digitálního letáku dobrý pocit, dostanete i hezkou slevu.

Jako poděkování za přihlášení k odběru letáku Lidl přes WhatsApp získáte slevu ve výši 5 % na jeden nákup, což se určitě hodí. Noví odběratelé ji obdrží přímo do aplikace Lidl Plus a jejím cíle je tedy motivovat zákazníky k dalšímu využívání digitálních služeb Lidlu.

Jak se k odběru přihlásit?

Je to opravdu velmi jednoduché. Na oficiálních stránkách obchodu Lidl (odkaz zde) načtěte telefonem QR kód, který vás odkáže na odběr WhatsApp kanálu Lidlu. K dispozici je i přímý odkaz a obchodní řetězec si od tohoto kroku slibuje efektivnější komunikaci se zákazníky v kombinaci s příspěvkem k udržitelnosti a ochraně životního prostředí.

Nepřehlédněte

Diskuze

"Komentáře se nahrávají..."

Tip, jak ušetřit v Lidlu. Stačí odebírat akční leták na WhatsAppu

  • Jak známo, žijeme ve světě plným digitalizace
  • A platí to i pro velké obchodní řetězce, kde nakupujeme
  • Lidl nyní začíná zasílat své letáky přes WhatsApp
Lidl

Populární řetězec Lidl se vydal ve stopách digitalizace

Do digitálního světa se přesunuje víc a víc věcí, které dříve vyžadovaly nějaké fyzické médium. Máme digitální občanské průkazy, platební karty nahrané v telefonu, digitální jízdenky či letenky a přes internet vyřešíme také spoustu byrokratických úkonů. Do tohoto prostoru se v poslední době začínají přesunovat i velké obchodní řetěze, a to se svými letáky.

Digitalizace Lidl

Všichni jsme si už tak nějak zvykli na schránky plné reklamních letáků, ale co si budeme povídat, digitální distribuce je mnohem lepší řešení. K digitální revoluci se nyní připojuje i populární řetězec Lidl, který rozjíždí distribuci letáků přes WhatsApp.

Digitální letáky samozřejmě již mnoho let existují, ale musíte je hledat na webu. Takto vám automaticky, každou neděli, budou zaslány přes WhatsApp přímo do telefonu, takže nebudete muset nic hledat a rovnou se můžete pustit do zkoumání akčních produktů.

Lidl

S odběrem Lidl kanálu na WhatsAppu získáte slevu 5 %


Čtěte také: Google Mapy dostaly konečně konkurenci. Apple spustil webovou verzi svých map


Ekologicky a se slevou

Digitální letáky jsou samozřejmě mnohem ekologičtější než ty klasické, papírové. Šetří přírodní zdroje a jsou tak šetrné k životnímu prostředí. Kromě toho, že budete mít z přihlášení k odběru digitálního letáku dobrý pocit, dostanete i hezkou slevu.

Jako poděkování za přihlášení k odběru letáku Lidl přes WhatsApp získáte slevu ve výši 5 % na jeden nákup, což se určitě hodí. Noví odběratelé ji obdrží přímo do aplikace Lidl Plus a jejím cíle je tedy motivovat zákazníky k dalšímu využívání digitálních služeb Lidlu.

Jak se k odběru přihlásit?

Je to opravdu velmi jednoduché. Na oficiálních stránkách obchodu Lidl (odkaz zde) načtěte telefonem QR kód, který vás odkáže na odběr WhatsApp kanálu Lidlu. K dispozici je i přímý odkaz a obchodní řetězec si od tohoto kroku slibuje efektivnější komunikaci se zákazníky v kombinaci s příspěvkem k udržitelnosti a ochraně životního prostředí.

Nepřehlédněte

Diskuze

"Komentáře se nahrávají..."