Je to cesta do pekel. Microsoft se snížil k agresivním reklamám ve Windows
- Microsoft hodlá přidat reklamy přímo do nabídky Start
- Uživatelé Windows 11 se proti tomuto kroku bouří
- Až kam je Microsoft ochoten zajít s reklamní nabídkou?

Čtěte také: Gmail zatočí se spamem. Google připravil funkci, kterou ocení naprosto každý
Rozhodnutí o reklamách nemusí být konečné
Zatímco Microsoft obhajuje své rozhodnutí jako pokus o vylepšení a poskytnutí doporučení pro užitečné aplikace, mnoho uživatelů zůstává nepřesvědčených. Sentiment mezi významnou částí uživatelské základny je nespokojenost a rozčarování z přístupu Microsoftu k jeho operačním systémům.
„Připomínáme, že pravidelně zkoušíme nové možnosti a koncepty, které možná nikdy nevyjdou, abychom získali zpětnou vazbu,“ uvedl Microsoft v příspěvku na blogu.
Značná kritika veřejnosti
Jak se debata o reklamách v nabídce Start neustále rozvíjí, vyvolává to širší otázky o rovnováze mezi soukromím a monetizací v digitálním věku. Pro mnoho uživatelů PC představuje pronikání reklam do základních systémových funkcí příliš daleko v komercializaci jejich počítačových zkušeností.
Nakonec se teprve uvidí, zda Microsoft vezme na vědomí zpětnou vazbu od beta testerů a rozhodne se tyto reklamy zavést po celém světě. Je však jasné, že zavedení reklam v nabídce Start zasáhlo mnoho uživatelů počítačů a dále rozdmýchalo pokračující debatu o roli reklamy na technologických platformách.