Za celou životnost e-mailové schránky člověk nechtěně naakumuluje velké množství odběrů novinek z různých webů. Ty je poměrně náročné zrušit a často jednoduše zahltí celou schránku. Google našel řešení.
Google vyvíjí novou funkci, která umožní spravovat odběr novinek z různých webů. Ta je navržena tak, aby izolovala a zorganizovala záplavu e-mailů s novinkami z různých webů. Tím pádem bude e-mailová schránka mnohem méně zahlcená.
V dnešní době totiž každý e-shop nebo webová stránka téměř automaticky zasílá e-maily s novinkami, které se velmi rychle nakupí a je pak těžké se jich zbavit. Nechtěné odběry je nutné rušit po jednom na každém webu zvlášť, a to může být nesmyslně zdlouhavý proces.
Čtete také: Tuto věc si ve WhatsAppu nastavte mezi prvními. Výrazně posílíte své soukromí
Správa odběrů se objeví v postranním panelu Gmailu a půjde přes ni odběry z webů jednoduše odhlásit, to všechny na jednom místě. Klient sám vyhodnotí, z jakých adres chodí pravidelně nejvíce e-mailů, a poté nabídne seznam odběrů, které je možné zrušit, jak informuje Piunika Web.
Pro systém bude důležitý počet obdržených e-mailů za čtvrtletí. Jednoduše se tak identifikují adresáti, kteří zahlcují e-mailovou schránku. Spodní hranice bude 10 e-mailů za čtvrtletí.
Zatím vše naznačuje, že Google vypustí správu odběru ve velmi blízké budoucnosti. V kódu aplikace se nachází již nyní, takže Googlu stačí funkci jen aktivovat na straně serveru. K tomu může dojít prakticky kdykoliv.
Za celou životnost e-mailové schránky člověk nechtěně naakumuluje velké množství odběrů novinek z různých webů. Ty je poměrně náročné zrušit a často jednoduše zahltí celou schránku. Google našel řešení.
Google vyvíjí novou funkci, která umožní spravovat odběr novinek z různých webů. Ta je navržena tak, aby izolovala a zorganizovala záplavu e-mailů s novinkami z různých webů. Tím pádem bude e-mailová schránka mnohem méně zahlcená.
V dnešní době totiž každý e-shop nebo webová stránka téměř automaticky zasílá e-maily s novinkami, které se velmi rychle nakupí a je pak těžké se jich zbavit. Nechtěné odběry je nutné rušit po jednom na každém webu zvlášť, a to může být nesmyslně zdlouhavý proces.
Čtete také: Tuto věc si ve WhatsAppu nastavte mezi prvními. Výrazně posílíte své soukromí
Správa odběrů se objeví v postranním panelu Gmailu a půjde přes ni odběry z webů jednoduše odhlásit, to všechny na jednom místě. Klient sám vyhodnotí, z jakých adres chodí pravidelně nejvíce e-mailů, a poté nabídne seznam odběrů, které je možné zrušit, jak informuje Piunika Web.
Pro systém bude důležitý počet obdržených e-mailů za čtvrtletí. Jednoduše se tak identifikují adresáti, kteří zahlcují e-mailovou schránku. Spodní hranice bude 10 e-mailů za čtvrtletí.
Zatím vše naznačuje, že Google vypustí správu odběru ve velmi blízké budoucnosti. V kódu aplikace se nachází již nyní, takže Googlu stačí funkci jen aktivovat na straně serveru. K tomu může dojít prakticky kdykoliv.