Čínské Meizu působí nejen v segmentu chytrých telefonů už nějaký ten pátek a zajímavý smartphone se tu a tam objeví i u nás. Přesto se nedá říct, že by značka v Česku nějak výrazně zabodovala. Od toho jsou tady jiní. Nicméně, minimálně z pohledu domácího trhu dosahuje relativně slušných výsledků.
Je už téměř tradicí, že se čínští výrobci nezřídkakdy vymezují vůči Applu; ať už jde o srovnání funkcí, kvality fotoaparátů nebo technologické vyspělosti. Své o tom ví Huawei, Xiaomi nebo dokonce “soused od vedle” Samsung. A ani Meizu nesmí pochopitelně zůstat pozadu. Zhruba měsíc po uvedení svých high-endových telefonů Meizu 18 a 18 Pro se nechalo slyšet, že jablečný podnik obírá o zákazníky.
Psali jsme: Huawei láká pod svá křídla Meizu. Kdo další přesedlá na HMS?
Právě aktuální vlajky prý můžou za to, že uživatelé nad iPhony zlomili hůl a přesedlali na konkurenční Android, jak informuje server Gizmochina. Má to však malý háček. Číňan už zapomněl uvést, o jaký počet se jedná, protože proklamovaných 45 % například z tisíce prodaných kusů je v globálním měřítku jen pouhá kapka v moři.
Čínské Meizu působí nejen v segmentu chytrých telefonů už nějaký ten pátek a zajímavý smartphone se tu a tam objeví i u nás. Přesto se nedá říct, že by značka v Česku nějak výrazně zabodovala. Od toho jsou tady jiní. Nicméně, minimálně z pohledu domácího trhu dosahuje relativně slušných výsledků.
Je už téměř tradicí, že se čínští výrobci nezřídkakdy vymezují vůči Applu; ať už jde o srovnání funkcí, kvality fotoaparátů nebo technologické vyspělosti. Své o tom ví Huawei, Xiaomi nebo dokonce “soused od vedle” Samsung. A ani Meizu nesmí pochopitelně zůstat pozadu. Zhruba měsíc po uvedení svých high-endových telefonů Meizu 18 a 18 Pro se nechalo slyšet, že jablečný podnik obírá o zákazníky.
Psali jsme: Huawei láká pod svá křídla Meizu. Kdo další přesedlá na HMS?
Právě aktuální vlajky prý můžou za to, že uživatelé nad iPhony zlomili hůl a přesedlali na konkurenční Android, jak informuje server Gizmochina. Má to však malý háček. Číňan už zapomněl uvést, o jaký počet se jedná, protože proklamovaných 45 % například z tisíce prodaných kusů je v globálním měřítku jen pouhá kapka v moři.