Vidět je to zejména na tom, že zisky Applu jsou prozatím za rok 2019 živeny z 53,5 % z iPhonů, ale v prvním čtvrtletí roku 2018 byl podíl iPhonů na příjmech Applu více než 60%. To o lecčem vypovídá a je vidět, že Apple jako společnost se mění, a to, co bylo dřív “zlatým dolem”, už nemusí být hlavní tažnou silou firmy a Apple se tak může posouvat dál.
A kam dál, to nám již letos ukázal. Příjmy společnosti Apple ze služeb činily za první kvartál letošního roku 11,5 miliardy dolarů, což je viditelný růst oproti 9,19 miliardám z loňského roku. K tomu Apple během března představil dvě zbrusu nové streamovací služby a také systém vlastních kreditních karet.
Ale nejde jen o služby. Apple již delší dobu válcuje trh s chytrými gadgety a nositelnou elektronikou, zde má kalifornský gigant dvě želízka: chytré hodinky Apple Watch ve své již čtvrté generaci a bezdrátová sluchátka AirPods. Z toho všeho je patrné, že Apple má nyní více prostoru pro vydělávání peněz, a do budoucna bychom se ani neměli divit, pokud Apple přesune fokus z iPhonů a dalšího hardwaru více na služby a předplatné.
zdroj: CNBC
Apple za první kvartál letošního roku vydělal jenom prodejem iPhonů neuvěřitelných 31 miliard dolarů. I přesto je ale cítit, že prodej smartphonů přestává být pro Apple tím nejpodstatnějším.
Tip: 3 inovace, které bychom chtěli vidět u nových iPhonů pro rok 2019
Vidět je to zejména na tom, že zisky Applu jsou prozatím za rok 2019 živeny z 53,5 % z iPhonů, ale v prvním čtvrtletí roku 2018 byl podíl iPhonů na příjmech Applu více než 60%. To o lecčem vypovídá a je vidět, že Apple jako společnost se mění, a to, co bylo dřív “zlatým dolem”, už nemusí být hlavní tažnou silou firmy a Apple se tak může posouvat dál.
A kam dál, to nám již letos ukázal. Příjmy společnosti Apple ze služeb činily za první kvartál letošního roku 11,5 miliardy dolarů, což je viditelný růst oproti 9,19 miliardám z loňského roku. K tomu Apple během března představil dvě zbrusu nové streamovací služby a také systém vlastních kreditních karet.
Ale nejde jen o služby. Apple již delší dobu válcuje trh s chytrými gadgety a nositelnou elektronikou, zde má kalifornský gigant dvě želízka: chytré hodinky Apple Watch ve své již čtvrté generaci a bezdrátová sluchátka AirPods. Z toho všeho je patrné, že Apple má nyní více prostoru pro vydělávání peněz, a do budoucna bychom se ani neměli divit, pokud Apple přesune fokus z iPhonů a dalšího hardwaru více na služby a předplatné.
zdroj: CNBC