Pokud si zakoupíte telefon, který se v rámci záruční doby porouchá, máte nárok buď na vrácení peněz, opravu zařízení nebo výměnu za nové. Pokud dojde k poslední variantě, obvyklým postupem je, že dostanete nové, ale jinak identické zařízení. Nemusí tomu ale tak být vždy.
Alespoň tak to stojí v interním dokumentu Applu, který je v současné době distribuován autorizovaným poskytovatelům servisu. V dokumentu stojí, že pokud bude nutné vyměnit celé zařízení, je možné zákazníkovi namísto jeho iPhonu 6 Plus poskytnout novější model iPhone 6s Plus. A to až do konce března letošního roku.
Vypadá to, že za situací stojí nedostatek baterií do staršího modelu, které se již nevyrábějí. V tom případě je tedy postup Applu logickým a poměrně kulišáckým krokem. Kdo by odmítl výměnu staršího modelu za novější? A to zdarma…
Zdroj: macrumors
Pokud si zakoupíte telefon, který se v rámci záruční doby porouchá, máte nárok buď na vrácení peněz, opravu zařízení nebo výměnu za nové. Pokud dojde k poslední variantě, obvyklým postupem je, že dostanete nové, ale jinak identické zařízení. Nemusí tomu ale tak být vždy.
Alespoň tak to stojí v interním dokumentu Applu, který je v současné době distribuován autorizovaným poskytovatelům servisu. V dokumentu stojí, že pokud bude nutné vyměnit celé zařízení, je možné zákazníkovi namísto jeho iPhonu 6 Plus poskytnout novější model iPhone 6s Plus. A to až do konce března letošního roku.
Vypadá to, že za situací stojí nedostatek baterií do staršího modelu, které se již nevyrábějí. V tom případě je tedy postup Applu logickým a poměrně kulišáckým krokem. Kdo by odmítl výměnu staršího modelu za novější? A to zdarma…
Zdroj: macrumors