Slyšeli jste někdy o Tsunami? Obří vlně vzniklé působením silného zemětřesení, která doslova kosí vše, co se jí postaví do cesty? Protože právě takto by se dala charakterizovat aktuální mánie, jež nyní rezonuje napříč technologickým rybníčkem v souvislosti s umělou inteligencí.
Jde prostě o jeden z největších pojmů posledních let. Již v několika po sobě jdoucích ohlédnutích jsme avizovali, že s implementací AI počítá každá významnější firma. Microsoft díky spoluúčasti na OpenAI, která stojí za fenomenálním chatbotem ChatGPT, se snaží některé prvky implementovat (zatím nijak zvlášť dobře) do svého vyhledávače Bing.
Pak je tu Meta, jež chce umělou inteligenci implementovat do svého metaverse, Facebooku, WhatsAppu či Instagramu. A také nesmíme zapomenou na Discord, Spotify… Těch jmen bude s nastupujícími týdny čím dál tím víc.
Čtěte také: Facebooku utekla na internet umělá inteligence. Proč je to problém?
Koneckonců, na vlastním protipólu a ve snaze ovládnout závod s časem usilovně maká i Google. Ten na svém blogu navíc poskytl velmi podrobný sumář, který dává tušit, že v podniku díky AI nezůstane kámen na kameni. Podnik zdůrazňuje, že posláním Workspace je smysluplně propojovat nápady a lidi, aby mohli kreativně tvořit a budovat.
Současné pokroky v generativní umělé inteligenci tak otevírají nové možnosti naprosto inovativními způsoby. Mezi prvními službami, jichž se tento krok dotkne, budou populární aplikace Gmail a Dokumenty. Jak jste jistě správně vytušili, AI vypomůže s psaním textů stejně jako finální editací těsně před odesláním.
S tím souvisí i menší změna layoutu. S novinkou přibude nové pole, které bude generátorem klíčových slov, a to platí i pro zvláštní příležitosti. Stačí si zvolit téma, např. interní memorandum pro zaměstnance, umělá inteligence následně vyplivne koncept, ten dotyčná osoba doladí a e-mail může jít vmžiku ven.
Slyšeli jste někdy o Tsunami? Obří vlně vzniklé působením silného zemětřesení, která doslova kosí vše, co se jí postaví do cesty? Protože právě takto by se dala charakterizovat aktuální mánie, jež nyní rezonuje napříč technologickým rybníčkem v souvislosti s umělou inteligencí.
Jde prostě o jeden z největších pojmů posledních let. Již v několika po sobě jdoucích ohlédnutích jsme avizovali, že s implementací AI počítá každá významnější firma. Microsoft díky spoluúčasti na OpenAI, která stojí za fenomenálním chatbotem ChatGPT, se snaží některé prvky implementovat (zatím nijak zvlášť dobře) do svého vyhledávače Bing.
Pak je tu Meta, jež chce umělou inteligenci implementovat do svého metaverse, Facebooku, WhatsAppu či Instagramu. A také nesmíme zapomenou na Discord, Spotify… Těch jmen bude s nastupujícími týdny čím dál tím víc.
Čtěte také: Facebooku utekla na internet umělá inteligence. Proč je to problém?
Koneckonců, na vlastním protipólu a ve snaze ovládnout závod s časem usilovně maká i Google. Ten na svém blogu navíc poskytl velmi podrobný sumář, který dává tušit, že v podniku díky AI nezůstane kámen na kameni. Podnik zdůrazňuje, že posláním Workspace je smysluplně propojovat nápady a lidi, aby mohli kreativně tvořit a budovat.
Současné pokroky v generativní umělé inteligenci tak otevírají nové možnosti naprosto inovativními způsoby. Mezi prvními službami, jichž se tento krok dotkne, budou populární aplikace Gmail a Dokumenty. Jak jste jistě správně vytušili, AI vypomůže s psaním textů stejně jako finální editací těsně před odesláním.
S tím souvisí i menší změna layoutu. S novinkou přibude nové pole, které bude generátorem klíčových slov, a to platí i pro zvláštní příležitosti. Stačí si zvolit téma, např. interní memorandum pro zaměstnance, umělá inteligence následně vyplivne koncept, ten dotyčná osoba doladí a e-mail může jít vmžiku ven.