Benchmark AnTuTu je nejrozšířenějším testovacím nástrojem pro měření výkonu smartphonů. Tento nástroj hodnotí několik oblastí telefonu a každé přiřadí skóre, které se pak sečte do celkového hodnocení. Podle čínského webu CNMO, AnTuTu nyní vstupuje do oblasti elektromobilů.
U elektroaut měří několik oblastí. V dnešních moderních elektromobilech nalezneme procesor, datová úložiště i paměť RAM. V autech se nachází také operační systém, který zajišťuje ovládání technických periferií. Zmiňované oblasti hodlá AnTuTu podrobně otestovat a ohodnotit.
Benchmark změří výkon procesoru a jak zvládá složité matematické úkony a algoritmy. U pamětí se naopak zaměří na rychlost čtení a zápisu. V neposlední řadě je testu podroben software, u kterého je testována například odezva. Všechny tyto oblasti AnTuTu sečte a ohodnotí, načež z testovaných aut sestaví žebříček.
Čtěte také: Oura v ohrožení. Samsung potvrdil, kdy zahájí prodej prstenu Galaxy Ring
Novým AnTuTu benchmarkem zatím nebylo prohnáno mnoho aut a žebříček tedy nemusí mít vypovídající hodnotu. Přesto se v něm objevují zajímavá auta. První dvě místa obsadila čínská elektroauta Zeekr 007 a Xpeng X9. Bronzovou pozici bere německý Mercedes EQE a čtvrtou místo obsadilo Xiaomi SU7.
Zdá se, že je to dobrý nápad testovat u elektroaut i jiné než jízdní vlastnosti. Tyto aspekty mohou být pro zákazníky důležité, a díky AnTuTu získají uživatelé snadný a jasný přehled.
Benchmark AnTuTu je nejrozšířenějším testovacím nástrojem pro měření výkonu smartphonů. Tento nástroj hodnotí několik oblastí telefonu a každé přiřadí skóre, které se pak sečte do celkového hodnocení. Podle čínského webu CNMO, AnTuTu nyní vstupuje do oblasti elektromobilů.
U elektroaut měří několik oblastí. V dnešních moderních elektromobilech nalezneme procesor, datová úložiště i paměť RAM. V autech se nachází také operační systém, který zajišťuje ovládání technických periferií. Zmiňované oblasti hodlá AnTuTu podrobně otestovat a ohodnotit.
Benchmark změří výkon procesoru a jak zvládá složité matematické úkony a algoritmy. U pamětí se naopak zaměří na rychlost čtení a zápisu. V neposlední řadě je testu podroben software, u kterého je testována například odezva. Všechny tyto oblasti AnTuTu sečte a ohodnotí, načež z testovaných aut sestaví žebříček.
Čtěte také: Oura v ohrožení. Samsung potvrdil, kdy zahájí prodej prstenu Galaxy Ring
Novým AnTuTu benchmarkem zatím nebylo prohnáno mnoho aut a žebříček tedy nemusí mít vypovídající hodnotu. Přesto se v něm objevují zajímavá auta. První dvě místa obsadila čínská elektroauta Zeekr 007 a Xpeng X9. Bronzovou pozici bere německý Mercedes EQE a čtvrtou místo obsadilo Xiaomi SU7.
Zdá se, že je to dobrý nápad testovat u elektroaut i jiné než jízdní vlastnosti. Tyto aspekty mohou být pro zákazníky důležité, a díky AnTuTu získají uživatelé snadný a jasný přehled.