Zákazníci vracejí headsety Apple Vision Pro. Tohle jsou hlavní důvody

  • Náhlavní souprava Vision Pro od Applu vstoupila do prodeje 2. února
  • To znamená, že minulý pátek uběhla 14denní lhůta pro její vrácení
  • Jaké jsou hlavní důvody toho, proč lidé Vision Pro vraceli?
Apple Vision Pro v čele s Timem Cookem

Apple Vision Pro v čele s Timem Cookem

Předprodej náhlavní soupravy Vision Pro od Applu sice odstartoval již 19. ledna, no standardní prodej byl spuštěn až 2. února. To znamená, že minulý pátek, přesněji 16. února, uplynula 14denní lhůta vyhrazená vrácení zboží v případě nespokojenosti zákazníkům, kteří si pořídili tento headset v první vlně. Proč by ale vlastně někdo něco takového dělal?

Apple Vision Pro nenaplňuje očekávání

Se zajímavými poznatky týkajících se vratek headsetu Apple Vision Pro přišel známý analytik Mark Gurman z agentury Bloomberg. Ten hlavní, tudíž kolik kusů či procent zakoupených brýlí Vision Pro bylo v rámci prvních 14 dnů vráceno, ale bohužel nikoliv. Dočkali jsme se každopádně potenciálních důvodů, proč by někdo něco takového dělal.

Apple tyto vratky nijak nekomentuje ani neupřesňuje, ale je jasné, že uživatelé, kteří svůj nový headset za 3 499 dolarů (82 690 korun bez DPH) v rámci 14denní lhůty vrátili, skutečně existují. Dle zdrojů z maloobchodních prodejen se počet vratek pohybuje někde mezi průměrem až lehčím nadprůměrem. Větší obchody byly údajně schopné denně zaznamenat až 8 vratek.

Apple Vision Pro

Ne všichni uživatelé jsou z headsetu Vision Pro nadšeni


Čtěte také: Kolik headsetů Vision Pro už Apple stihl prodat? Zájem lehce upadl


Jaké jsou hlavní důvody vrácení?

Mark Gurman tedy neupřesnil počty vrácených headsetů Vision Pro, no trochu se rozepsal alespoň o hlavních důvodech. Apple informace o tom, proč uživatelé vracejí jeho zboží, samozřejmě sbírá a zaměstnanci v obchodech se při vrácení ptají, jaké byly hlavní důvody vrácení soupravy, aby tyto informace následně předali manažerovi prodejny (a ten je pak předá dál, na centrálu do Cupertina).

Gurman měl možnost vyzpovídat tucet uživatelů, kteří headset Vision Pro vrátili a důvody pro vratky byly často velmi podobné. Nejvíce se opakovala vysoká hmotnost celého zařízení a s tím spojené těžkopádné ovládání, či bolesti hlavy při používání. Někteří uživatelé uváděli i nedostatek aplikací a také ne vyšší úroveň produktivity v porovnání s používáním konvenční elektroniky.

Ne všichni uživatelé jsou spokojeni

Stížnosti mířily i na až moc silné odlesky displejů, únavu očí a fakt, že headset má poměrně úzké zorné pole. V neposlední řadě pak padl jako důvod vratky izolace od rodiny a přátel. Jak je vidět, důvodů je poměrně dost, a i když na spoustu uživatelů Apple Vision Pro opravdu zapůsobil, ne všichni mu podlehnou natolik, aby se vyrovnali s nepohodlím, vysokou cenou a jiným negativitami.

Nepřehlédněte

Diskuze

"Komentáře se nahrávají..."

Zákazníci vracejí headsety Apple Vision Pro. Tohle jsou hlavní důvody

  • Náhlavní souprava Vision Pro od Applu vstoupila do prodeje 2. února
  • To znamená, že minulý pátek uběhla 14denní lhůta pro její vrácení
  • Jaké jsou hlavní důvody toho, proč lidé Vision Pro vraceli?
Apple Vision Pro v čele s Timem Cookem

Apple Vision Pro v čele s Timem Cookem

Předprodej náhlavní soupravy Vision Pro od Applu sice odstartoval již 19. ledna, no standardní prodej byl spuštěn až 2. února. To znamená, že minulý pátek, přesněji 16. února, uplynula 14denní lhůta vyhrazená vrácení zboží v případě nespokojenosti zákazníkům, kteří si pořídili tento headset v první vlně. Proč by ale vlastně někdo něco takového dělal?

Apple Vision Pro nenaplňuje očekávání

Se zajímavými poznatky týkajících se vratek headsetu Apple Vision Pro přišel známý analytik Mark Gurman z agentury Bloomberg. Ten hlavní, tudíž kolik kusů či procent zakoupených brýlí Vision Pro bylo v rámci prvních 14 dnů vráceno, ale bohužel nikoliv. Dočkali jsme se každopádně potenciálních důvodů, proč by někdo něco takového dělal.

Apple tyto vratky nijak nekomentuje ani neupřesňuje, ale je jasné, že uživatelé, kteří svůj nový headset za 3 499 dolarů (82 690 korun bez DPH) v rámci 14denní lhůty vrátili, skutečně existují. Dle zdrojů z maloobchodních prodejen se počet vratek pohybuje někde mezi průměrem až lehčím nadprůměrem. Větší obchody byly údajně schopné denně zaznamenat až 8 vratek.

Apple Vision Pro

Ne všichni uživatelé jsou z headsetu Vision Pro nadšeni


Čtěte také: Kolik headsetů Vision Pro už Apple stihl prodat? Zájem lehce upadl


Jaké jsou hlavní důvody vrácení?

Mark Gurman tedy neupřesnil počty vrácených headsetů Vision Pro, no trochu se rozepsal alespoň o hlavních důvodech. Apple informace o tom, proč uživatelé vracejí jeho zboží, samozřejmě sbírá a zaměstnanci v obchodech se při vrácení ptají, jaké byly hlavní důvody vrácení soupravy, aby tyto informace následně předali manažerovi prodejny (a ten je pak předá dál, na centrálu do Cupertina).

Gurman měl možnost vyzpovídat tucet uživatelů, kteří headset Vision Pro vrátili a důvody pro vratky byly často velmi podobné. Nejvíce se opakovala vysoká hmotnost celého zařízení a s tím spojené těžkopádné ovládání, či bolesti hlavy při používání. Někteří uživatelé uváděli i nedostatek aplikací a také ne vyšší úroveň produktivity v porovnání s používáním konvenční elektroniky.

Ne všichni uživatelé jsou spokojeni

Stížnosti mířily i na až moc silné odlesky displejů, únavu očí a fakt, že headset má poměrně úzké zorné pole. V neposlední řadě pak padl jako důvod vratky izolace od rodiny a přátel. Jak je vidět, důvodů je poměrně dost, a i když na spoustu uživatelů Apple Vision Pro opravdu zapůsobil, ne všichni mu podlehnou natolik, aby se vyrovnali s nepohodlím, vysokou cenou a jiným negativitami.

Nepřehlédněte

Diskuze

"Komentáře se nahrávají..."