Někteří uživatelé Google Disku hlásili na fóru podpory Googlu problém s mizením souborů, které byly nahrané nebo vytvořené po květnu 2023. Google v příspěvku na svých komunitních fórech problém oficiálně uznal a připsal jej verzím 84.0.0.0 – 84.0.4.0 aplikace Disk pro počítače. Napsal o tom server fonearena.com.
Jeden uživatel z Jižní Koreje uvedl, že se jeho Google Disk doslova vrátil do května 2023. Chybí všechny soubory vytvořené od května do současnosti a do květnového stavu se vrátila i adresářová struktura. Stejně tak chybí historie aktivit a soubory v koši. Navzdory pokusům o obnovení a zálohování, které navrhla zákaznická podpora, problém přetrvává.
„Prošetřujeme hlášení o problému se synchronizací, který se týká malé skupiny uživatelů Disku pro stolní počítače (verze 84.0.0.0 – 84.0.4.0), a budeme poskytovat další aktualizace,“ napsal uživatel Saitej z týmu Google Disk na komunitním fóru.
Čtěte také: Google Mapy mají nový vzhled a nebudete z něj nadšeni
Problém se týká zejména firemních uživatelů. Přestože Google problém vyšetřuje, zatím nejsou žádné informace o opravě nebo aktualizaci aplikace pro stolní počítače. Očekává se nicméně, že by oprava měla přijít během následujících dní.
Prozatím společnost uživatelům, u nichž se chyba projevila, důrazně doporučuje, aby neodpojovali svůj Google účet od desktopové aplikace. Současně by se měli uživatelé zdržet mazání nebo přesouvání dat ze složky DriveFS na svých počítačích. Pokud mají na disku dostatek místa, je vhodné, aby vytvořili kopii této složky.
Někteří uživatelé Google Disku hlásili na fóru podpory Googlu problém s mizením souborů, které byly nahrané nebo vytvořené po květnu 2023. Google v příspěvku na svých komunitních fórech problém oficiálně uznal a připsal jej verzím 84.0.0.0 – 84.0.4.0 aplikace Disk pro počítače. Napsal o tom server fonearena.com.
Jeden uživatel z Jižní Koreje uvedl, že se jeho Google Disk doslova vrátil do května 2023. Chybí všechny soubory vytvořené od května do současnosti a do květnového stavu se vrátila i adresářová struktura. Stejně tak chybí historie aktivit a soubory v koši. Navzdory pokusům o obnovení a zálohování, které navrhla zákaznická podpora, problém přetrvává.
„Prošetřujeme hlášení o problému se synchronizací, který se týká malé skupiny uživatelů Disku pro stolní počítače (verze 84.0.0.0 – 84.0.4.0), a budeme poskytovat další aktualizace,“ napsal uživatel Saitej z týmu Google Disk na komunitním fóru.
Čtěte také: Google Mapy mají nový vzhled a nebudete z něj nadšeni
Problém se týká zejména firemních uživatelů. Přestože Google problém vyšetřuje, zatím nejsou žádné informace o opravě nebo aktualizaci aplikace pro stolní počítače. Očekává se nicméně, že by oprava měla přijít během následujících dní.
Prozatím společnost uživatelům, u nichž se chyba projevila, důrazně doporučuje, aby neodpojovali svůj Google účet od desktopové aplikace. Současně by se měli uživatelé zdržet mazání nebo přesouvání dat ze složky DriveFS na svých počítačích. Pokud mají na disku dostatek místa, je vhodné, aby vytvořili kopii této složky.