YouTube se zbláznil. Uživatelé musí nově protrpět až půlminutové reklamy

Tomáš Richter
  • YouTube zkouší, co uživatelé snesou
  • Nově spouští další reklamní model
  • Co tím Google sleduje?
Logo služby YouTube
Logo služby YouTube

Určitě se všichni shodneme, že jestli existuje něco, co už od dob představení komerční televize dokáže člověka pořádně vytočit, je to nekonečná barikáda všudypřítomných reklam.

Přibývá otravných reklam

To, co pro stanice a další média představuje výdělek, je pro běžného smrtelníka povětšinou nočním můrou. Tím spíše, že těchto spotů přibývá jako hub po dešti. Přitom premisa je naprosto zřejmá – chcete obsah otravné inzerce, tak si připlaťte!

Tohoto vzorce se v poslední době drží každý významnější hráč na trhu. Tím spíše pokud jde o léta etablované značky. A není třeba chodit daleko. Vezměte si třeba takový YouTube.

YouTube
YouTube

Čtěte také: Máme se bát? Humanoidní robot od Tesly je až překvapivě vyspělý


YouTube přitvrzuje a uživatelé trpí

Největší internetový server pro sdílení videosouborů v tomto směru ještě více přitvrzuje. Pokud vás v kontextu nedávných plošných změn z pohledu zavádění nového formátu reklam napadlo, že to snad horší už být nemůže, vězte, že může.

Prozatím se „novinky“ dočkají jen majitelé chytrých televizí, ale z dostupných zdrojů vyplývá, že je to jen předzvěst toho, co časem potká i ostatní. Třicetisekundové reklamy se tak stanou naprostou samozřejmostí a ne, nepůjdou přeskočit. Jde tak o další pomyslnou páku na uživatele, aby přešli na YouTube Premium, či jiné placené alternativy v případě obdobných mutací.

To ještě není všechno

A pozor! Tím to nekončí, jak aktuálně informuje 9TO5Google. Sever poukazuje na to, že inzerce se objeví i ve chvíli, kdy dojde ke stopnutí videa, citujeme: „V takovém případě se video zmenší a do popředí se dostane komerční spot.“ 

Sledujte nás v Google Zprávách

Komentáře


Nejnovější články