YouTube se zbláznil. Uživatelé musí nově protrpět až půlminutové reklamy
- YouTube zkouší, co uživatelé snesou
- Nově spouští další reklamní model
- Co tím Google sleduje?

Určitě se všichni shodneme, že jestli existuje něco, co už od dob představení komerční televize dokáže člověka pořádně vytočit, je to nekonečná barikáda všudypřítomných reklam.
Přibývá otravných reklam
To, co pro stanice a další média představuje výdělek, je pro běžného smrtelníka povětšinou nočním můrou. Tím spíše, že těchto spotů přibývá jako hub po dešti. Přitom premisa je naprosto zřejmá – chcete obsah otravné inzerce, tak si připlaťte!
Tohoto vzorce se v poslední době drží každý významnější hráč na trhu. Tím spíše pokud jde o léta etablované značky. A není třeba chodit daleko. Vezměte si třeba takový YouTube.

Čtěte také: Máme se bát? Humanoidní robot od Tesly je až překvapivě vyspělý
YouTube přitvrzuje a uživatelé trpí
Největší internetový server pro sdílení videosouborů v tomto směru ještě více přitvrzuje. Pokud vás v kontextu nedávných plošných změn z pohledu zavádění nového formátu reklam napadlo, že to snad horší už být nemůže, vězte, že může.
Prozatím se „novinky“ dočkají jen majitelé chytrých televizí, ale z dostupných zdrojů vyplývá, že je to jen předzvěst toho, co časem potká i ostatní. Třicetisekundové reklamy se tak stanou naprostou samozřejmostí a ne, nepůjdou přeskočit. Jde tak o další pomyslnou páku na uživatele, aby přešli na YouTube Premium, či jiné placené alternativy v případě obdobných mutací.
To ještě není všechno
A pozor! Tím to nekončí, jak aktuálně informuje 9TO5Google. Sever poukazuje na to, že inzerce se objeví i ve chvíli, kdy dojde ke stopnutí videa, citujeme: „V takovém případě se video zmenší a do popředí se dostane komerční spot.“