Značka Oppo, patřící společnosti BKK, by to možná chtěla změnit, ale v tuto chvíli, tedy alespoň pro první kvartál, ji překonalo Xiaomi.
Data pocházejí od analytické firmy Strategy Analytics, která vydala svoji nejnovější zprávu o globálních prodejích smartphonů. Na prvních dvou příčkách sice stále zůstávají Samsung a Apple, ovšem trh jako celek se smrskl o 2,4 procenta.
Samsung v období mezi lednem a březnem dodal 78,2 milionu telefonů, čímž si získal 22,6 procenta trhu. To je meziročně o 0,1 procentního bodu méně. Apple zůstává na druhém místě s mírným nárůstem z 50,8 milionu na 52,2 milionu dodaných zařízení, což představuje větší tržní podíl o hodnotě 15,1 procenta.
Společnosti Huawei sice byl zamezen přístup na americký trh, ale stále se jí v prvním kvartálu 2018 podařilo dodat 39,3 milionu zařízení, čímž si získala 11,2 procenta trhu. Největšího nárůstu se však dočkalo taktéž čínské Xiaomi, které přeskočilo Oppo a z první pětky vytlačilo značku vivo (taktéž BKK).
Zatímco v období Q1/2017 dodala společnost vyrábějící zařízení Mi na trh „pouze“ 12,6 milionu telefonů, o rok později už to bylo 28,3 milionu a je tak na dobré cestě splnit svůj cíl 100 milionů prodaných zařízení za celý rok 2018.
Globální trh smartphonů začíná vytlačovat menší výrobce. V průběhu uplynulého čtvrtletí totiž dva ze tří prodaných telefonů pocházely od společnosti náležející do „velké pětky.“
Xiaomi telefony a další produkty této značky seženete u ověřeného a doporučeného prodejce XM.cz, který kromě specializovaného prodeje poskytuje profesionální záruční i pozáruční servis.
Zdroj: GSM Arena
Značka Oppo, patřící společnosti BKK, by to možná chtěla změnit, ale v tuto chvíli, tedy alespoň pro první kvartál, ji překonalo Xiaomi.
Data pocházejí od analytické firmy Strategy Analytics, která vydala svoji nejnovější zprávu o globálních prodejích smartphonů. Na prvních dvou příčkách sice stále zůstávají Samsung a Apple, ovšem trh jako celek se smrskl o 2,4 procenta.
Samsung v období mezi lednem a březnem dodal 78,2 milionu telefonů, čímž si získal 22,6 procenta trhu. To je meziročně o 0,1 procentního bodu méně. Apple zůstává na druhém místě s mírným nárůstem z 50,8 milionu na 52,2 milionu dodaných zařízení, což představuje větší tržní podíl o hodnotě 15,1 procenta.
Společnosti Huawei sice byl zamezen přístup na americký trh, ale stále se jí v prvním kvartálu 2018 podařilo dodat 39,3 milionu zařízení, čímž si získala 11,2 procenta trhu. Největšího nárůstu se však dočkalo taktéž čínské Xiaomi, které přeskočilo Oppo a z první pětky vytlačilo značku vivo (taktéž BKK).
Zatímco v období Q1/2017 dodala společnost vyrábějící zařízení Mi na trh „pouze“ 12,6 milionu telefonů, o rok později už to bylo 28,3 milionu a je tak na dobré cestě splnit svůj cíl 100 milionů prodaných zařízení za celý rok 2018.
Globální trh smartphonů začíná vytlačovat menší výrobce. V průběhu uplynulého čtvrtletí totiž dva ze tří prodaných telefonů pocházely od společnosti náležející do „velké pětky.“
Xiaomi telefony a další produkty této značky seženete u ověřeného a doporučeného prodejce XM.cz, který kromě specializovaného prodeje poskytuje profesionální záruční i pozáruční servis.
Zdroj: GSM Arena