Twitter Blue, zpočátku horko těžko přijímaná novinka ve formě ověřeného účtu s modrou fajfkou, se v závěru loňského roku rozšířila i na placené předplatitele.
Po prvních 15 zemích, ve kterých byla na začátku letošního roku služba Twitter Blue k mání, se nedávno rozšířila i do dalších, Českou republiku nevyjímaje. Jestliže o ni máte zájem nebo o ní minimálně uvažujete, vězte, že už je k dispozici aktuální ceník.
Ten je v jednom aspektu zvláštní. Pokud totiž Twitter Blue budete používat v rámci mobilní aplikace na operačních systémech iOS nebo Android, zaplatíte 249 Kč za kalendářní měsíc.
V případě webové platformy však měsíční paušál vychází výrazně levněji, tzn. 179 korun za měsíc, resp. 1 870 Kč za celý rok. V případě úspěšné registrace se po určité době v profilu uživatele objeví výše zmíněná fajfka, ke které se pojí několik důležitých možností nad běžný rámec.
Čtěte také: Prodejní hit? Nová vlajka Sony Xperia 1 V má dorazit už za měsíc
To, do jaké míry je to smysluplné, je samozřejmě na zvážení každého jednotlivce. Nicméně, pokud neplatí, Twitter se s nimi nemazlí, a je jedno, zdali jde o bezvýznamnou nebo slavnou osobu.
Sociální síť totiž začala u neplatičů ve velkém odstraňovat modrý odznáček, což zahrnuje zpěvačku Beyonce nebo papeže Františka. Musk už v předstihu uživatele varoval, že k tomuto kroku dojde, jakmile nezaplatí za ověření. A pomyslný den D nadešel včera, tedy 20. dubna.
Závěrem jen dodáme, že v rámci restrukturalizace Twitteru po příchodu Elona Muska měl být právě Twitter Blue jedním z těžišť hlavních příjmů společnosti. Dle statistik serveru SMT.com je však současný počet předplatitelů velkým zklamáním, protože novinku po celém světě aktivně využívá pouze 300 tisíc předplatitelů, což není ani 1 % z celkových tržeb Twitteru.
Twitter Blue, zpočátku horko těžko přijímaná novinka ve formě ověřeného účtu s modrou fajfkou, se v závěru loňského roku rozšířila i na placené předplatitele.
Po prvních 15 zemích, ve kterých byla na začátku letošního roku služba Twitter Blue k mání, se nedávno rozšířila i do dalších, Českou republiku nevyjímaje. Jestliže o ni máte zájem nebo o ní minimálně uvažujete, vězte, že už je k dispozici aktuální ceník.
Ten je v jednom aspektu zvláštní. Pokud totiž Twitter Blue budete používat v rámci mobilní aplikace na operačních systémech iOS nebo Android, zaplatíte 249 Kč za kalendářní měsíc.
V případě webové platformy však měsíční paušál vychází výrazně levněji, tzn. 179 korun za měsíc, resp. 1 870 Kč za celý rok. V případě úspěšné registrace se po určité době v profilu uživatele objeví výše zmíněná fajfka, ke které se pojí několik důležitých možností nad běžný rámec.
Čtěte také: Prodejní hit? Nová vlajka Sony Xperia 1 V má dorazit už za měsíc
To, do jaké míry je to smysluplné, je samozřejmě na zvážení každého jednotlivce. Nicméně, pokud neplatí, Twitter se s nimi nemazlí, a je jedno, zdali jde o bezvýznamnou nebo slavnou osobu.
Sociální síť totiž začala u neplatičů ve velkém odstraňovat modrý odznáček, což zahrnuje zpěvačku Beyonce nebo papeže Františka. Musk už v předstihu uživatele varoval, že k tomuto kroku dojde, jakmile nezaplatí za ověření. A pomyslný den D nadešel včera, tedy 20. dubna.
Závěrem jen dodáme, že v rámci restrukturalizace Twitteru po příchodu Elona Muska měl být právě Twitter Blue jedním z těžišť hlavních příjmů společnosti. Dle statistik serveru SMT.com je však současný počet předplatitelů velkým zklamáním, protože novinku po celém světě aktivně využívá pouze 300 tisíc předplatitelů, což není ani 1 % z celkových tržeb Twitteru.