Vivo představuje dceřinou značku iQOO, chce prodávat superphony
Společnost Vivo představila v příspěvku na sociální síti Weibo novou dceřinou značku s názvem iQOO, pod kterou mají být vydávány mobilní telefony.
A protože už Vivo prodává celou škálu zařízení od těch nejlevnějších po vlajkové, mohla by být značka iQOO využívána k prodeji prémiových vlajkových modelů.
Účet iQOO na Weibo odhaluje, že značka patří firmě Vivo Mobile Communications. Spekuluje se však, že bude fungovat nezávisle, podobně jako Redmi od Xiaomi nebo Realme od Oppo. Co se týče lidí stojících za značkou iQOO, nemáme prakticky žádné informace.
Telefony značky Vivo jsou v Číně dostupné v částkách od tisíce do 4 tisíc jüanů (3 400 korun a výš). Očekává se, že pod značkou iQOO budou na trhu telefony od 5 000 jüanů (17 000 korun) nahoru. O konkrétních smartphonech, které by pod novou značkou mohly vyjít, však opět nevíme vůbec nic. Doména iQOO.com je sice aktivní, neobsahuje však žádné detaily týkající se nové značky, jen všeobecné infomace o Vivo.
zdroj: Gizmochina