Ve WhatsAppu se brzy začnou zjevovat reklamy jako v Messengeru
V srpnu se v médiích objevila zpráva, že WhatsApp testuje zobrazování reklamy v sekci Status. Viceprezident společnosti Chris Daniels nyní potvrdil, že takové reklamy se opravdu stanou skutečností, čímž se vyjasňuje, jaké plány vlastně Facebook s WhatsAppem už od počátku měl.
Půjde o primární metodu monetizace společnosti, jakož i příležitost pro podniky, které mohou přímo na WhatsAppu oslovit potenciální klienty. Časový harmonogram zavádění reklamy zatím zveřejněn nebyl, ale zprávy o tomto postupu už nějakou dobu kolují. WhatsApp má v současné době 1,5 miliardy uživatelů, z toho 250 milionů v Indii.
Počátkem října vyšlo najevo, že chatovací aplikace, kterou vlastní Facebook, plánuje povolit zobrazování reklam v sekci Status, která uživatelům umožňuje sdílet texty, fotografie, videa a animované GIFy, které po 24 hodinách zmizí. Podle těchto zpráv budou reklamy postavené na nativním inzertním systému Facebooku.
Právě tento důvod přiměl spoluzakladatele WhatsAppu, aby ze společnosti odešli. Jeden z nich, Brian Acton, nedávno řekl, že Zuckerberg velice spěchal na to, aby mu chatovací služba začala vydělávat peníze, a podrýval přitom prvky její šifrovací technologie. WhatsApp údajně začne cílenou reklamu šířit v roce 2019.
zdroj: fonearena