TikTok, nesmírně populární aplikace, která zaujala světovou pozornost, nyní dělá kroky k integraci výsledků Google vyhledávání na vybraných trzích. Tento krok odráží ambici společnosti rozšířit svou užitečnost mimo platformu pro videa a zvětšit její rozsah tak, aby zahrnoval dokonce i vyhledávání informací.
Radu Oncescu, výzkumník aplikací, sdílel na sociální síti X snímek obrazovky, který odhalil integraci TikToku s Google vyhledáváním. Když uživatelé vyhledávají konkrétní téma v aplikaci, mohou mezi výsledky videí narazit na kartu, která nabízí odkaz na Google vyhledávání, kde najdete komplexnější informace.
Zajímavé je, že platforma přichází s prohlášením o vyloučení odpovědnosti ve vyskakovacím okně, když uživatelé klepnou na kartu vyhledávání, a uvádí v něm, že TikTok „nepodporuje výsledky vyhledávání od Googlu a ani za ně nepřebírá odpovědnost“.
Čtěte také: První stát oficiálně zakázal TikTok. Za jeho šíření hrozí mastná pokuta
Funkce vyhledávání se obvykle v aplikaci používá především k objevování videí souvisejících s konkrétními tématy. Sociální síť se však zjevně snaží zvýšit svou užitečnost začleněním externích zdrojů informací. V předchozí zprávě The Verge informoval, že TikTok testoval dokonce i widgety z Wikipedie.
Skutečnost, že na určitých trzích TikTok tuto integraci s Google vyhledáváním testuje, potvrdil Business Insider. Neexistuje však žádné oficiální potvrzení ohledně toho, zda tato spolupráce zahrnuje finanční dohodu se společností Google. Stojí za zmínku, že Google v současné době čelí na různých trzích kontrole kvůli svému dominantnímu postavení v odvětví vyhledávání.
Vzhledem k tomu, že se TikTok neustále vyvíjí a diverzifikuje svou nabídku, integrace výsledků Google vyhledávání by mohla znamenat významný krok v přeměně platformy na mnohostranné centrum pro zábavu i informace.
TikTok, nesmírně populární aplikace, která zaujala světovou pozornost, nyní dělá kroky k integraci výsledků Google vyhledávání na vybraných trzích. Tento krok odráží ambici společnosti rozšířit svou užitečnost mimo platformu pro videa a zvětšit její rozsah tak, aby zahrnoval dokonce i vyhledávání informací.
Radu Oncescu, výzkumník aplikací, sdílel na sociální síti X snímek obrazovky, který odhalil integraci TikToku s Google vyhledáváním. Když uživatelé vyhledávají konkrétní téma v aplikaci, mohou mezi výsledky videí narazit na kartu, která nabízí odkaz na Google vyhledávání, kde najdete komplexnější informace.
Zajímavé je, že platforma přichází s prohlášením o vyloučení odpovědnosti ve vyskakovacím okně, když uživatelé klepnou na kartu vyhledávání, a uvádí v něm, že TikTok „nepodporuje výsledky vyhledávání od Googlu a ani za ně nepřebírá odpovědnost“.
Čtěte také: První stát oficiálně zakázal TikTok. Za jeho šíření hrozí mastná pokuta
Funkce vyhledávání se obvykle v aplikaci používá především k objevování videí souvisejících s konkrétními tématy. Sociální síť se však zjevně snaží zvýšit svou užitečnost začleněním externích zdrojů informací. V předchozí zprávě The Verge informoval, že TikTok testoval dokonce i widgety z Wikipedie.
Skutečnost, že na určitých trzích TikTok tuto integraci s Google vyhledáváním testuje, potvrdil Business Insider. Neexistuje však žádné oficiální potvrzení ohledně toho, zda tato spolupráce zahrnuje finanční dohodu se společností Google. Stojí za zmínku, že Google v současné době čelí na různých trzích kontrole kvůli svému dominantnímu postavení v odvětví vyhledávání.
Vzhledem k tomu, že se TikTok neustále vyvíjí a diverzifikuje svou nabídku, integrace výsledků Google vyhledávání by mohla znamenat významný krok v přeměně platformy na mnohostranné centrum pro zábavu i informace.