Tesla je ve světě elektromobility pojem. To samé v bledě modrém platí i pro personu Elona Muska, CEO společnosti. Značka si navíc za ta léta už stihla vybudovat i silnou fanouškovskou základnu, se kterou občas není radno si zahrávat.
Fanoušci značky kritiku nepřijímají rádi, natož snadno. Ale to je zkrátka povahový rys většiny zarytých zastánců bez ohledu na to, čemu nebo komu fandí. Obecně vzato, však texaská automobilka problémy má, ne že ne; ať už jde o dílenské zpracování, povrchovou úpravu nebo další lapsy, se kterými se uživatelé tu a tam potýkají.
Některé z nich jsou ryze subjektivní, nicméně jiné jsou na docela na pováženou. Kam patří následující příklad, rozhodněte vy. Přední technologický server Elektrickevozy.cz totiž informuje, že Tesla skrze software zkracuje dojezd u svých elektromobilů.
Čtěte také: Kultovní „Hey Siri“ už není potřeba. Aktivace bude probíhat jednodušeji
Web hned v úvodu zmiňuje obdobnou situaci z roku 2019, jež se týkala rané generace Tesly Modelu S. Majitelé hlásili, že po aktualizaci se výrazně zkrátila provozní doba vozidla mezi dvěma nabíjecími cykly. Nyní, jak se zdá, se kauza opakuje. Někteří majitelé Modelu S, ale také Modelu X hlásí, že se dojezd jejich vozů po nedávném updatu snížil až o 20 %.
V tomto kontextu se také hlasitě mluví o hromadné žalobě, protože takový krok jde proti jak etickým zásadám, tak obchodním zvyklostem. Pokud se navíc oficiálně potvrdí, jde rovněž bez pardonu o porušení smlouvy mezi prodávajícím (Tesla) a kupujícím, protože jde o zásah do funkčnosti a výkonu elektromobilu.
Někteří uživatelé byli přeci jen mírnější a poukazovali na nedostatečnou komunikaci. Shodli se, že Tesla by o takových změnách měla informovat předem. Úskalí by měl zvážit uživatel a následně se rozhodnout, jestli se změnou souhlasí.
Tesla je ve světě elektromobility pojem. To samé v bledě modrém platí i pro personu Elona Muska, CEO společnosti. Značka si navíc za ta léta už stihla vybudovat i silnou fanouškovskou základnu, se kterou občas není radno si zahrávat.
Fanoušci značky kritiku nepřijímají rádi, natož snadno. Ale to je zkrátka povahový rys většiny zarytých zastánců bez ohledu na to, čemu nebo komu fandí. Obecně vzato, však texaská automobilka problémy má, ne že ne; ať už jde o dílenské zpracování, povrchovou úpravu nebo další lapsy, se kterými se uživatelé tu a tam potýkají.
Některé z nich jsou ryze subjektivní, nicméně jiné jsou na docela na pováženou. Kam patří následující příklad, rozhodněte vy. Přední technologický server Elektrickevozy.cz totiž informuje, že Tesla skrze software zkracuje dojezd u svých elektromobilů.
Čtěte také: Kultovní „Hey Siri“ už není potřeba. Aktivace bude probíhat jednodušeji
Web hned v úvodu zmiňuje obdobnou situaci z roku 2019, jež se týkala rané generace Tesly Modelu S. Majitelé hlásili, že po aktualizaci se výrazně zkrátila provozní doba vozidla mezi dvěma nabíjecími cykly. Nyní, jak se zdá, se kauza opakuje. Někteří majitelé Modelu S, ale také Modelu X hlásí, že se dojezd jejich vozů po nedávném updatu snížil až o 20 %.
V tomto kontextu se také hlasitě mluví o hromadné žalobě, protože takový krok jde proti jak etickým zásadám, tak obchodním zvyklostem. Pokud se navíc oficiálně potvrdí, jde rovněž bez pardonu o porušení smlouvy mezi prodávajícím (Tesla) a kupujícím, protože jde o zásah do funkčnosti a výkonu elektromobilu.
Někteří uživatelé byli přeci jen mírnější a poukazovali na nedostatečnou komunikaci. Shodli se, že Tesla by o takových změnách měla informovat předem. Úskalí by měl zvážit uživatel a následně se rozhodnout, jestli se změnou souhlasí.