Přestože se jedná o poměrně nízká čísla, v porovnání s loňským rokem se jedná o zlepšení. Poslední zprávy z App Flyer ukazují, že klesly přirozené instalace – aplikace, které sami najdete, líbí se vám a tak si je nainstalujete. Naopak nepřirozené instalace (aplikace u kterých jste motivováni k jejich stažení určitým druhem reklamy) stouply.
Takže trávíme méně času v aplikacích, které si sami najdeme a mnohem déle v těch, které nám jsou podstrkovány pomocí reklamy. Zajímavé je, že tato statistika se liší mezi operačními systémy. Na Androidu vzrostly nepřirozeně stažené aplikace pouze o 4 %, kdežto na iOS stouply o 25 %. Jsou tedy uživatelé iOS snáze ovlivnitelní? Možná částečně, musíme vzít v potaz, že dnes je většina kvalitních aplikací podpořena marketingovou kampaní, proto se může zdát, že rostou nepřirozené instalace na úkor těch přirozených, přičemž vlastně roste pouze počet propagovaných aplikací.
Uživatelé Androidu s větší pravděpodobností investují do aplikace, jež si najdou sami, kdežto uživatelé iOS častěji zaplatí za aplikace podpořené marketingem. Přestože méně než dvě procenta z celkových instalací vedou k finanční transakci, lze pochopit, proč se vývojáři zaměřují na iOS.
„Šance udělání z klasického uživatele aplikace platícího zákazníka jsou o 80 % vyšší na iOS a šance na zaplacení za aplikaci je o 55 % vyšší.“
Na Androidu je nejlukrativnějším regionem Severní Amerika, která má nejlepší poměr udržení aplikací a nejvyšší pravděpodobnost donucení normálního uživatele, aby začal platit.
Zdroj: Android Authority
Většina z nás udrží pozornost pouze na relativně krátkou dobu. A jinak tomu není ani u mobilních telefonů – věděli jste, že jen 5 % lidí nadále aktivně používá aplikaci po 30 dnech od jejího nainstalování? Ještě horší je, že pouze každý 10. člověk využívá aplikaci jeden týden od její instalace.
Přestože se jedná o poměrně nízká čísla, v porovnání s loňským rokem se jedná o zlepšení. Poslední zprávy z App Flyer ukazují, že klesly přirozené instalace – aplikace, které sami najdete, líbí se vám a tak si je nainstalujete. Naopak nepřirozené instalace (aplikace u kterých jste motivováni k jejich stažení určitým druhem reklamy) stouply.
Takže trávíme méně času v aplikacích, které si sami najdeme a mnohem déle v těch, které nám jsou podstrkovány pomocí reklamy. Zajímavé je, že tato statistika se liší mezi operačními systémy. Na Androidu vzrostly nepřirozeně stažené aplikace pouze o 4 %, kdežto na iOS stouply o 25 %. Jsou tedy uživatelé iOS snáze ovlivnitelní? Možná částečně, musíme vzít v potaz, že dnes je většina kvalitních aplikací podpořena marketingovou kampaní, proto se může zdát, že rostou nepřirozené instalace na úkor těch přirozených, přičemž vlastně roste pouze počet propagovaných aplikací.
Uživatelé Androidu s větší pravděpodobností investují do aplikace, jež si najdou sami, kdežto uživatelé iOS častěji zaplatí za aplikace podpořené marketingem. Přestože méně než dvě procenta z celkových instalací vedou k finanční transakci, lze pochopit, proč se vývojáři zaměřují na iOS.
„Šance udělání z klasického uživatele aplikace platícího zákazníka jsou o 80 % vyšší na iOS a šance na zaplacení za aplikaci je o 55 % vyšší.“
Na Androidu je nejlukrativnějším regionem Severní Amerika, která má nejlepší poměr udržení aplikací a nejvyšší pravděpodobnost donucení normálního uživatele, aby začal platit.
Zdroj: Android Authority