Spotify odpovídá na koronakrizi, nabízí 3měsíční předplatné zdarma

V krizi poznamenané pandemií nemoci Covid-19 bychom si měli všichni pomáhat. Zatímco operátoři dávají zákazníkům data a úlevy na fakturách, se zajímavou akcí přichází i oblíbená služba na streamovanou hudbu Spotify.

Spotify, ilustrační | foto: Spotify

Ta si dává za cíl nalákat co nejvíc nových či bývalých uživatelů zpět do své služby. A jde na to zajímavou slevovou akcí. Uživatelům, kteří nikdy švédskou hudební službu nepředpláceli (služba je dostupná v osekané verzi i zdarma – pozn. redakce), Spotify nabídne 3měsíční přístup kompletně zdarma.

Pokud jste už dříve předplatitelem byli, ale do 14. dubna jste předplatné zrušili, třeba kvůli neočekávaným výdajům způsobeným koronavirem, dostanete poměrně solidní nabídku. A sice 3měsíční předplatné za 5,99 eur, tedy asi 160 korun; každý měsíc vás tak vyjde asi na 53 korun.

Zvýhodněná nabídka platí do 30. června. Pro stávající předplatitele, kteří pokračovali s placením i po 14. dubnu, zatím Spotify zřejmě žádnou obdobnou slevu neplánuje. Vhodná je akce tak spíše pro navrátilce nebo úplně nové uživatele, kteří díky tomu mohou vyzkoušet současný fenomén streamované hudby.

speciální akce pro nové předplatitele | foto: Spotify

Švédský král jednoduchého poslechu

Připomeňme, že služba Spotify začala fungovat na podzim roku 2008 a ze začátku tato švédská streamovací aplikace nabízela jen muziku vybraných vydavatelství, jako třeba EMI, Sony nebo Warner Music.

V roce 2016 bylo Spotify přeloženo do českého jazyka a stalo se – i v tuzemsku – absolutním hitem. Aplikace je dostupná pro všechny mobilní platformy, Windows, macOS a dokonce i pro herní konzole PlayStation 4 či Xbox One.

Jde o nejpoužívanější službu pro streamovanou hudbu na trhu, podle informací z roku 2019 má Spotify 286 milionů uživatelů a z nich je 130 milionů platících. Monopol drží Spotify paradoxně i přes to, že je rozšířeno pouze na západní trhy a kromě Indie, Thajska, Vietnamu a Japonska jej v Asii ani nenajdeme. Chybí třeba i v Rusku či v oblasti Kavkazu.

zdroj: Spotify

Nepřehlédněte

Diskuze

"Komentáře se nahrávají..."

Spotify odpovídá na koronakrizi, nabízí 3měsíční předplatné zdarma

V krizi poznamenané pandemií nemoci Covid-19 bychom si měli všichni pomáhat. Zatímco operátoři dávají zákazníkům data a úlevy na fakturách, se zajímavou akcí přichází i oblíbená služba na streamovanou hudbu Spotify.

Spotify, ilustrační | foto: Spotify

Čtěte také: Apple Music v domácí Americe poráží konkurenční Spotify

Ta si dává za cíl nalákat co nejvíc nových či bývalých uživatelů zpět do své služby. A jde na to zajímavou slevovou akcí. Uživatelům, kteří nikdy švédskou hudební službu nepředpláceli (služba je dostupná v osekané verzi i zdarma – pozn. redakce), Spotify nabídne 3měsíční přístup kompletně zdarma.

Pokud jste už dříve předplatitelem byli, ale do 14. dubna jste předplatné zrušili, třeba kvůli neočekávaným výdajům způsobeným koronavirem, dostanete poměrně solidní nabídku. A sice 3měsíční předplatné za 5,99 eur, tedy asi 160 korun; každý měsíc vás tak vyjde asi na 53 korun.

Zvýhodněná nabídka platí do 30. června. Pro stávající předplatitele, kteří pokračovali s placením i po 14. dubnu, zatím Spotify zřejmě žádnou obdobnou slevu neplánuje. Vhodná je akce tak spíše pro navrátilce nebo úplně nové uživatele, kteří díky tomu mohou vyzkoušet současný fenomén streamované hudby.

speciální akce pro nové předplatitele | foto: Spotify

Švédský král jednoduchého poslechu

Připomeňme, že služba Spotify začala fungovat na podzim roku 2008 a ze začátku tato švédská streamovací aplikace nabízela jen muziku vybraných vydavatelství, jako třeba EMI, Sony nebo Warner Music.

V roce 2016 bylo Spotify přeloženo do českého jazyka a stalo se – i v tuzemsku – absolutním hitem. Aplikace je dostupná pro všechny mobilní platformy, Windows, macOS a dokonce i pro herní konzole PlayStation 4 či Xbox One.

Jde o nejpoužívanější službu pro streamovanou hudbu na trhu, podle informací z roku 2019 má Spotify 286 milionů uživatelů a z nich je 130 milionů platících. Monopol drží Spotify paradoxně i přes to, že je rozšířeno pouze na západní trhy a kromě Indie, Thajska, Vietnamu a Japonska jej v Asii ani nenajdeme. Chybí třeba i v Rusku či v oblasti Kavkazu.

zdroj: Spotify

Nepřehlédněte

Diskuze

"Komentáře se nahrávají..."