HoppyGo umožňuje půjčování aut přímo od majitelů, ale také možnost nechat půjčovat vaše auto cizím lidem a ještě na tom vydělat. Díky nové, kompletně redesignované, výrazně rychlejší a uživatelsky přívětivější aplikaci HoppyGo je to navíc od června ještě o něco pohodlnější.
Na začátek se možná sluší uvést alespoň pár největších důvodů, proč je lepší si auto raději půjčovat, než rovnou kupovat. Pokud jednoduše řečeno nejezdíte s autem každý den nebo za rok nenajezdíte žádné větší vzdálenosti, pak může být ekonomicky nevýhodné si auto kvůli tomu pořizovat, když si můžete auto za méně peněz půjčit. Navíc pokaždé přesně takové auto, které k danému účelu potřebujete – pro vyjížďku ve dvou postačí menší auto, na rodinný výlet pak sáhnete po větším a prostornějším vozu, na svatbu si pak třeba půjčíte něco opravdu speciálního, atd. S HoppyGo člověk zaplatí opravdu jen tehdy, když auto využije. Pokud vám vůz naopak parkuje celé dny v garáži, můžete ho nabídnout ostatním.
Jaké jsou naše zkušenosti: Půjčovna HoppyGo jako cesta za elektromobilem?
1. Kompletně nový design webu i aplikace – včetně čerstvých článků z blogu, Auta měsíce, vybraných kolekcí vozů či doporučení, o všem budete informováni. Navíc si nově můžete Auto měsíce zarezervovat přímo z aplikace.
2. Jednodušší navigace v aplikaci – menu se přemístilo dolů tak, aby ty nejdůležitější sekce byly dostupné na jeden klik. Majitelé ocení hlavně rychlý přístup do sekce Moje auta, kde najdou veškeré poptávky, rezervace a mohou si spravovat svá auta. Řidiči naopak ocení přehlednější sekci Jízdy. Navíc byla přidána nová funkce “Co mě čeká dnes”, díky které hned na homescreen uvidíte, že vás například dnes čeká vyzvednutí či vrácení vozu.
3. Inovovaný chat s možností si zavolat po potvrzení rezervace – jde o plnohodnotný komunikační nástroj, který funguje stejně jako například ten, co znáte ze sociálních sítí. Okamžitě vidíte, když si vaši zprávu někdo přečte a také že zrovna něco píše. Nejen že je nový chat bleskově rychlý, ale zahrnuje i nové funkce jako například možnost odpovědět na poptávku přímo z prostředí chatu. A pokud vám chat přeci jen nebude stačit, je zde další vylepšení – jakmile vám majitel potvrdí poptávku, aktivuje se vám možnost si zavolat.
4. Uživatelsky příjemnější registrace, rychlejší schválení účtu – významnou novinkou, která potěší především nové uživatele, je jednodušší založení uživatelského účtu. Zatímco dříve bylo potřeba veškeré údaje poctivě vypsat, dnes to za vás udělá technika. Stačí vyfotit obě strany občanského i řidičského průkazu a aplikace si potřebné údaje načte sama. Pak už jen naskenovaná data zkontrolujete a případně upravíte. Pokud projdete naším scoringem, váš profil bude schválen v řádech sekund. Od první návštěvy stránek můžete být zaregistrováni a mít potvrzené vaše vysněné auto v řádech minut.
5. Propracované filtry pro vyhledávání vozů a možnost opakovaného zapůjčení auta – do nové aplikace přibyly také filtry. Ve staré aplikaci jich bylo k dispozici sedm, v té nové je jich hned deset. Zatímco dříve bylo možné vyhledávat vozy podle značky pouze na webových stránkách, nyní to zvládnete i pohodlně s telefonem v ruce. Kromě toho samozřejmě stále zůstávají i ostatní filtry. Vyhledávat můžete tedy podle ceny, typu karoserie, značky, typu převodovky a paliva, spotřeby, nájezdu vozu a výbavy. Zaškrtnout si můžete také možnost “Chci vůz přistavit na mou adresu”. Filtry jsou upravené také tak, aby byly přehlednější. Při klikání tedy rovnou vidíte, kolik aut splňuje veškeré vaše podmínky.
6. Novinka v platbách za pronájmy vozů – doposud se za pronájem vozu platilo při fyzickém předání vozu mezi řidičem a majitelem. Celý tento proces mohla významně zdržet situace, kdy řidič neměl finance na účtě či neměl povoleny dostatečné limity. V nové aplikaci se tomuto zdržení zcela vyhnete, protože peníze za pronájem se z účtu řidiče strhnou již ve chvíli, kdy majitel závazně přijme jeho poptávku. Stále platí, že jako řidič se můžete poptat po více vozech najednou, platná je pouze ta rezervace, kterou majitel potvrdí nejrychleji. V případě, že majitel výpůjčku nepotvrdí, peníze zůstávají na účtu řidiče. Naopak pokud potvrdí a platba v systému neproběhne, má řidič k dobru 24 hodin, během kterých má dostatek času dodat na účet finance či navýšit limity na platební kartě.
7. Intuitivnější předávka vozu a rychlejší nahrávání fotek – významně bylo zrychlené nahrávání fotek do aplikace a pro jednodušší orientaci při focení vozu při předávce jsou přidány ilustrační ikony, které vás navedou, jak vůz správně nafotit. Před a po konci každé jednotlivé výpůjčky prostřednictvím aplikace je potřeba pořídit vždy alespoň 8 fotografií exteriéru vozidla. K tomu je potřeba přidat minimálně 4 fotografie interiéru, a to se stavem tachometru s viditelným počtem najetých kilometrů, celkový pohled ze zadního sedadla na palubní desku, celkový stav přední části kabiny a celkový stav zadní části kabiny vozidla. Fotografie jsou pro HoppyGo a pojišťovnu hlavním “důkazním materiálem” při případném řešení pojistných událostí nebo kompenzací za drobné škody. Pokud fotografie budou chybět nebo nebudou dostatečně kvalitní, může pojišťovna odmítnout plnění.
8. Povinný malý technický průkaz – novinkou pro majitele je povinnost nahrát do aplikace malý technický průkaz. Tento krok usnadňuje případné řešení pojistných událostí, protože pojišťovna bude mít údaje rychleji. Malý technický průkaz však vyžaduje jak u vozů pojištěných jejich pojišťovnou, tak u vozů s vlastním pojištěním.
9. Možnost vrátit vůz kdykoliv, bez nutnosti volat na infolinku – řidiči mohou vůz majiteli vrátit i před předem sjednaným termínem vrácení, a to bez nutnosti informovat o tom zákaznickou linku. Ovšem, pokud se nebude jednat o vrácení vozu ze závažných příčin (například porucha vozu), zaplatí celou původní částku za výpůjčku.
HoppyGo umožňuje půjčování aut přímo od majitelů, ale také možnost nechat půjčovat vaše auto cizím lidem a ještě na tom vydělat. Díky nové, kompletně redesignované, výrazně rychlejší a uživatelsky přívětivější aplikaci HoppyGo je to navíc od června ještě o něco pohodlnější.
Na začátek se možná sluší uvést alespoň pár největších důvodů, proč je lepší si auto raději půjčovat, než rovnou kupovat. Pokud jednoduše řečeno nejezdíte s autem každý den nebo za rok nenajezdíte žádné větší vzdálenosti, pak může být ekonomicky nevýhodné si auto kvůli tomu pořizovat, když si můžete auto za méně peněz půjčit. Navíc pokaždé přesně takové auto, které k danému účelu potřebujete – pro vyjížďku ve dvou postačí menší auto, na rodinný výlet pak sáhnete po větším a prostornějším vozu, na svatbu si pak třeba půjčíte něco opravdu speciálního, atd. S HoppyGo člověk zaplatí opravdu jen tehdy, když auto využije. Pokud vám vůz naopak parkuje celé dny v garáži, můžete ho nabídnout ostatním.
Jaké jsou naše zkušenosti: Půjčovna HoppyGo jako cesta za elektromobilem?
1. Kompletně nový design webu i aplikace – včetně čerstvých článků z blogu, Auta měsíce, vybraných kolekcí vozů či doporučení, o všem budete informováni. Navíc si nově můžete Auto měsíce zarezervovat přímo z aplikace.
2. Jednodušší navigace v aplikaci – menu se přemístilo dolů tak, aby ty nejdůležitější sekce byly dostupné na jeden klik. Majitelé ocení hlavně rychlý přístup do sekce Moje auta, kde najdou veškeré poptávky, rezervace a mohou si spravovat svá auta. Řidiči naopak ocení přehlednější sekci Jízdy. Navíc byla přidána nová funkce “Co mě čeká dnes”, díky které hned na homescreen uvidíte, že vás například dnes čeká vyzvednutí či vrácení vozu.
3. Inovovaný chat s možností si zavolat po potvrzení rezervace – jde o plnohodnotný komunikační nástroj, který funguje stejně jako například ten, co znáte ze sociálních sítí. Okamžitě vidíte, když si vaši zprávu někdo přečte a také že zrovna něco píše. Nejen že je nový chat bleskově rychlý, ale zahrnuje i nové funkce jako například možnost odpovědět na poptávku přímo z prostředí chatu. A pokud vám chat přeci jen nebude stačit, je zde další vylepšení – jakmile vám majitel potvrdí poptávku, aktivuje se vám možnost si zavolat.
4. Uživatelsky příjemnější registrace, rychlejší schválení účtu – významnou novinkou, která potěší především nové uživatele, je jednodušší založení uživatelského účtu. Zatímco dříve bylo potřeba veškeré údaje poctivě vypsat, dnes to za vás udělá technika. Stačí vyfotit obě strany občanského i řidičského průkazu a aplikace si potřebné údaje načte sama. Pak už jen naskenovaná data zkontrolujete a případně upravíte. Pokud projdete naším scoringem, váš profil bude schválen v řádech sekund. Od první návštěvy stránek můžete být zaregistrováni a mít potvrzené vaše vysněné auto v řádech minut.
5. Propracované filtry pro vyhledávání vozů a možnost opakovaného zapůjčení auta – do nové aplikace přibyly také filtry. Ve staré aplikaci jich bylo k dispozici sedm, v té nové je jich hned deset. Zatímco dříve bylo možné vyhledávat vozy podle značky pouze na webových stránkách, nyní to zvládnete i pohodlně s telefonem v ruce. Kromě toho samozřejmě stále zůstávají i ostatní filtry. Vyhledávat můžete tedy podle ceny, typu karoserie, značky, typu převodovky a paliva, spotřeby, nájezdu vozu a výbavy. Zaškrtnout si můžete také možnost “Chci vůz přistavit na mou adresu”. Filtry jsou upravené také tak, aby byly přehlednější. Při klikání tedy rovnou vidíte, kolik aut splňuje veškeré vaše podmínky.
6. Novinka v platbách za pronájmy vozů – doposud se za pronájem vozu platilo při fyzickém předání vozu mezi řidičem a majitelem. Celý tento proces mohla významně zdržet situace, kdy řidič neměl finance na účtě či neměl povoleny dostatečné limity. V nové aplikaci se tomuto zdržení zcela vyhnete, protože peníze za pronájem se z účtu řidiče strhnou již ve chvíli, kdy majitel závazně přijme jeho poptávku. Stále platí, že jako řidič se můžete poptat po více vozech najednou, platná je pouze ta rezervace, kterou majitel potvrdí nejrychleji. V případě, že majitel výpůjčku nepotvrdí, peníze zůstávají na účtu řidiče. Naopak pokud potvrdí a platba v systému neproběhne, má řidič k dobru 24 hodin, během kterých má dostatek času dodat na účet finance či navýšit limity na platební kartě.
7. Intuitivnější předávka vozu a rychlejší nahrávání fotek – významně bylo zrychlené nahrávání fotek do aplikace a pro jednodušší orientaci při focení vozu při předávce jsou přidány ilustrační ikony, které vás navedou, jak vůz správně nafotit. Před a po konci každé jednotlivé výpůjčky prostřednictvím aplikace je potřeba pořídit vždy alespoň 8 fotografií exteriéru vozidla. K tomu je potřeba přidat minimálně 4 fotografie interiéru, a to se stavem tachometru s viditelným počtem najetých kilometrů, celkový pohled ze zadního sedadla na palubní desku, celkový stav přední části kabiny a celkový stav zadní části kabiny vozidla. Fotografie jsou pro HoppyGo a pojišťovnu hlavním “důkazním materiálem” při případném řešení pojistných událostí nebo kompenzací za drobné škody. Pokud fotografie budou chybět nebo nebudou dostatečně kvalitní, může pojišťovna odmítnout plnění.
8. Povinný malý technický průkaz – novinkou pro majitele je povinnost nahrát do aplikace malý technický průkaz. Tento krok usnadňuje případné řešení pojistných událostí, protože pojišťovna bude mít údaje rychleji. Malý technický průkaz však vyžaduje jak u vozů pojištěných jejich pojišťovnou, tak u vozů s vlastním pojištěním.
9. Možnost vrátit vůz kdykoliv, bez nutnosti volat na infolinku – řidiči mohou vůz majiteli vrátit i před předem sjednaným termínem vrácení, a to bez nutnosti informovat o tom zákaznickou linku. Ovšem, pokud se nebude jednat o vrácení vozu ze závažných příčin (například porucha vozu), zaplatí celou původní částku za výpůjčku.