I přesto, že je Samsung největším výrobcem smartphonů na světě, problémy s Galaxy Note 7 budou mít zajisté dopady na budoucí odliv zákazníků této společnosti. Nový průzkum, který oslovil přes 1000 majitelů některého ze smartphonů od Samsungu, zjišťoval, zda aféra s Note 7 ovlivní výběr jejich budoucího telefonu.
Podle průzkumu, 40 % současných majitelů telefonu značky Samsung říká, že si už nikdy zařízení stejné značky nekoupí. Z těchto 40 % má v plánu celých 70 % zůstat u zařízení s operačním systémem Android a 30 % chce přejít na konkurenční iOS, tedy k iPhonu. Zajímavé také je, že 8 % lidí si chce koupit jeden z nových Google Pixel telefonů.
V průzkumu, který proběhl 23. září, uvedlo 77 % respondentů, že chtějí zůstat věrní Samsungu, protože si nechtějí zvykat na ovládání nového telefonu. Kromě toho si cenili telefonů Samsung kvůli jejich designu (52 %), možnosti customizace (44 %), výdrži baterie (39 %), ceně (35 %) a odporu k ostatním značkám (28 %).
Ředitel Branding Brand, společnosti stojící za průzkumem, ironicky poznamenal, že „zákazníci Samsungu říkají, že baterie zajišťující delší výdrž telefonu je klíčovou pro jejich loajalitu ke značce, ovšem stejně tak je baterie i důvodem k propadu jejich důvěry“. Nezbývá než si počkat, jak se nejen dotázaní respondenti v příštích týdnech a měsících skutečně zachovají.
Zdroj: Phonearena
I přesto, že je Samsung největším výrobcem smartphonů na světě, problémy s Galaxy Note 7 budou mít zajisté dopady na budoucí odliv zákazníků této společnosti. Nový průzkum, který oslovil přes 1000 majitelů některého ze smartphonů od Samsungu, zjišťoval, zda aféra s Note 7 ovlivní výběr jejich budoucího telefonu.
Tip: Samsung přiznává fiasko s Notem 7 a slibuje vynahrazení
Podle průzkumu, 40 % současných majitelů telefonu značky Samsung říká, že si už nikdy zařízení stejné značky nekoupí. Z těchto 40 % má v plánu celých 70 % zůstat u zařízení s operačním systémem Android a 30 % chce přejít na konkurenční iOS, tedy k iPhonu. Zajímavé také je, že 8 % lidí si chce koupit jeden z nových Google Pixel telefonů.
V průzkumu, který proběhl 23. září, uvedlo 77 % respondentů, že chtějí zůstat věrní Samsungu, protože si nechtějí zvykat na ovládání nového telefonu. Kromě toho si cenili telefonů Samsung kvůli jejich designu (52 %), možnosti customizace (44 %), výdrži baterie (39 %), ceně (35 %) a odporu k ostatním značkám (28 %).
Ředitel Branding Brand, společnosti stojící za průzkumem, ironicky poznamenal, že „zákazníci Samsungu říkají, že baterie zajišťující delší výdrž telefonu je klíčovou pro jejich loajalitu ke značce, ovšem stejně tak je baterie i důvodem k propadu jejich důvěry“. Nezbývá než si počkat, jak se nejen dotázaní respondenti v příštích týdnech a měsících skutečně zachovají.
Zdroj: Phonearena