O2 se mění. Mobilní operátor má nový vizuál a povědomý slogan
- Společnost O2 oficiálně představila nový kreativní koncept „Více ze života“
- Značka klade větší důraz na propojení zákazníka s technologiemi
- Strategie stojí na principu čtyř pilířů, postava Evy zůstává

Značka O2, dlouho považovaná za technologického lídra, se rozhodla pro důležitý posun ve svém strategickém směřování. Po letech zdůrazňování své pozice na trhu se zaměřením na technologie samotné nyní klade větší důraz na zákazníka a jeho propojení s technologiemi.
Nový kreativní koncept „Více ze života“ slouží jako prostředek k podtržení tohoto směru a zdůraznění orientace na zlepšení života zákazníků, jak společnost oficiálně uvedla na svých webových stránkách.
Nový koncept společnosti O2
Podkladem pro novou strategii byly dlouhé hodiny hloubkových rozhovorů se zákazníky, kteří vyhledávají a využívají nové technologie ve svém každodenním životě. Z těchto rozhovorů vzešly základní oblasti, které jsou pro lidi v jejich vztahu k technologiím klíčové – efektivita, pocit bezpečí, ochrana soukromí a bezproblémové používání technologií. Značka O2 reaguje na tyto potřeby a snaží se je naplnit.
Výzkum pomohl identifikovat čtyři strategické oblasti, na kterých nová směřování značky O2 stojí. První z nich je poskytování více možností díky digitálnímu ekosystému, který zahrnuje širokou nabídku služeb od mobilních tarifů až po sportovní televizi.
Druhým pilířem je posílení spojení díky Inteligentní síti, která umožňuje zákazníkům spojit se kdykoli a kdekoli. Třetí oblastí je zajištění většího bezpečí díky ochraně od O2 před digitálními hrozbami. A konečně, čtvrtým pilířem je podpora rovnováhy díky digitálnímu zdraví.

Čtěte také: Huawei zve na globální premiéru, nových telefonů se nejspíš nedočkáme
Návrat staronového sloganu
Nový komunikační koncept „Více ze života“ představuje posun ve strategii značky O2. Tento koncept zachovává ikonickou postavu Evy, která symbolizuje největšího fanouška lidí a lidskosti. Slogan „Více ze života“ se vrací do komunikace po více než 20 letech a vystihuje novou strategii značky, která je zaměřená na zlepšení života zákazníků.
Nový kreativní koncept a strategický posun značky O2 signalizuje snahu o lepší porozumění potřebám zákazníků a k poskytování služeb, které nejenže uspokojí jejich technologické požadavky, ale také přispějí k celkovému zlepšení jejich života. Nová vizuální identita, zaváděcí kampaně a komunikační strategie vytvářejí souvislý a uvěřitelný obraz značky, která je připravena posunout se vpřed v souladu se změnami v potřebách a očekáváních zákazníků.