Netflix jede bomby! Nyní zásadně vylepšil svůj nejlevnější tarif
- Netflix patří k vůbec nejpopulárnějším službám
- Streamovací gigant zavedl levnější tarif
- Ten nyní získává vyšší rozlišení

Netflix stabilně patří mezi nejpopulárnější streamovací služby planety. Jeho videotéka je rozmanitá a v posledních letech americký gigant čím dál tím víc sází zejména na vlastní obsah. Dlužno dodat, že místy se mu to i vyplácí, protože má pod palcem několik celosvětových hitů; ať už jde o seriály, filmy nebo dokumentární tvorbu.
Netflix je proti sdílení účtů
Pokud platformu sami používáte, pak víte, že máte k dispozici několik balíčků, díky nimž jde pod jeden účet připojit vícero zařízení. A také, a to je právě pomyslný kámen úrazu, že spousta zákazníků sdílí svůj přístup s dalšími osobami (rodina, známí apod.). Důvod je zřejmý – podělit si rovnoměrně náklady.
Vezměte si třeba Netflix Premium. Balíček stojí 319 Kč, můžete ho mít až na čtyřech zařízeních, takže když jej v rámci svého účtu sdílíte se třemi dalšími, vyjde vás na cca 80 Kč. To dokonale vykresluje přísloví vlk se nažral a koza zůstala celá.

Čtěte také: Dorazil i Tim Cook. Apple po 25 letech otevřel svůj první obchod v Indii
Dlouhodobý problém
Jenže s tím má Netflix dlouhodobě problém. Nelíbil se mu zejména fakt, že se s jeho službou takhle kupčí. Argumentuje tím, že připojení k platformě by měla zůstat v rámci jedné domácnosti. A právě toto byl ten hlavní důvod, proč streamovací gigant razantně zpřísnil podmínky, rozšířil nabídku o extra příplatek za podúčet nebo přišel s alternativou v podobě levného paušálu s reklamou (v ČR není zatím dostupná).
Nejlevnější tarif s vyšším rozlišením
Ten v přepočtu na koruny vychází na cca 149 Kč, nabízí omezenější výčet filmových a seriálových titulů, které jdou stahovat omezeně nebo vůbec a také je pouze v HD rozlišení. Tedy až doteď. PhoneArena totiž informuje, že nově si můžou zákazníci tohoto tarifu vychutnat veškerý obsah ve Full HD rozlišení aniž, by platili cokoliv navíc.
Vylepšený „Basic with Ads“ bude nejprve představen v Kanadě a Španělsku a postupně bude zaváděn na další trhy včetně Austrálie, Brazílie, Francie, Německa, Itálie, Japonska, Jižní Koreje, Spojeného království a USA. Server dále cituje Netflix a dodává, že navzdory původním negativním prognózám jsou dosavadní zkušenosti s levným tarifem s reklamami převážně pozitivní.