Lidl častokrát nabízí na svém e-shopu velmi zajímavou elektroniku, ať už jde o jeho vlastní produkty, nebo třeba výrobky renomovaných značek jako Philips, Xiaomi či Skullcandy. Našemu redakčnímu oku nemohly uniknout sluchátka z řady Dime, které ale hrají v klubových barvách Lidlu.
Pokud patříte ke skalním fanouškům supermarketů Lidl, pravděpodobně vám neunikla vlna merchandisingu v podobě pantoflí, ponožek, mikin a dalších doplňků s logem Lidl. Sluchátka Skullcandy Dime se do této marketingové kampaně dostávají také.
Z celkem obyčejných bezdrátových TWS sluchátek se špuntovým zakončením totiž Lidl vykřesal designovou perlu. Přímo na svém e-shopu Lidl-Shop je totiž nabízí v modro-žluto-červené kombinaci (tedy v barvách obchodu) a to s jednoznačně bezkonkurenční cenou 599 korun včetně DPH. Všude jinde jsou přitom sluchátka Skullcandy Dime v ne-Lidl barvách za 1 090 korun.
Nepřehlédněte: PlayStation 5 to není, ale zábavu udělá. Lidl prodává vlastní herní konzoli se 150 hrami!
Pokud jde o samotná sluchátka Skullcandy Dime, jde o základ pro fanoušky nenáročného poslechu. Výrobce se zde chlubí přenosem přes Bluetooth 5.0, podporou kodeků SBC nebo také dotykovým ovládáním přímo na sluchátkách. Zaujme také zvýšená odolnost proti dešti nebo potu IPX4 a rozsah od 20 do 20 000 Hz.
Sluchátka bohužel technologicky nijak nevynikají. Mají pouze pasivní odhlučnění, žádné ANC. Výdrž je pouze 3,5 až 4 hodiny, s dobíjecí krabičkou máte k dispozici dalších 8 až 9 hodin. Samotný boxík má designové průřezy na horní straně, trestuhodně ale výrobce nasadil ještě zastaralé microUSB namísto moderního USB-C.
Co na sluchátka Skullcandy Dime říkáte? Líbí se vám v konzervativním provedení, nebo spíš v neotřelých barvách obchodu Lidl?
Lidl častokrát nabízí na svém e-shopu velmi zajímavou elektroniku, ať už jde o jeho vlastní produkty, nebo třeba výrobky renomovaných značek jako Philips, Xiaomi či Skullcandy. Našemu redakčnímu oku nemohly uniknout sluchátka z řady Dime, které ale hrají v klubových barvách Lidlu.
Pokud patříte ke skalním fanouškům supermarketů Lidl, pravděpodobně vám neunikla vlna merchandisingu v podobě pantoflí, ponožek, mikin a dalších doplňků s logem Lidl. Sluchátka Skullcandy Dime se do této marketingové kampaně dostávají také.
Z celkem obyčejných bezdrátových TWS sluchátek se špuntovým zakončením totiž Lidl vykřesal designovou perlu. Přímo na svém e-shopu Lidl-Shop je totiž nabízí v modro-žluto-červené kombinaci (tedy v barvách obchodu) a to s jednoznačně bezkonkurenční cenou 599 korun včetně DPH. Všude jinde jsou přitom sluchátka Skullcandy Dime v ne-Lidl barvách za 1 090 korun.
Nepřehlédněte: PlayStation 5 to není, ale zábavu udělá. Lidl prodává vlastní herní konzoli se 150 hrami!
Pokud jde o samotná sluchátka Skullcandy Dime, jde o základ pro fanoušky nenáročného poslechu. Výrobce se zde chlubí přenosem přes Bluetooth 5.0, podporou kodeků SBC nebo také dotykovým ovládáním přímo na sluchátkách. Zaujme také zvýšená odolnost proti dešti nebo potu IPX4 a rozsah od 20 do 20 000 Hz.
Sluchátka bohužel technologicky nijak nevynikají. Mají pouze pasivní odhlučnění, žádné ANC. Výdrž je pouze 3,5 až 4 hodiny, s dobíjecí krabičkou máte k dispozici dalších 8 až 9 hodin. Samotný boxík má designové průřezy na horní straně, trestuhodně ale výrobce nasadil ještě zastaralé microUSB namísto moderního USB-C.
Co na sluchátka Skullcandy Dime říkáte? Líbí se vám v konzervativním provedení, nebo spíš v neotřelých barvách obchodu Lidl?