Nepopulární změna: Instagram začne zobrazovat daleko více reklam

Ondřej Koníček
  • Instagram patří mezi nejpopulárnější sociální platformy
  • Spadá do portfolia společnosti Meta, která vlastní i Facebook
  • Do této sítě nyní míří nový typ zobrazování reklam
Jak sdílet příspěvek na Instagramu?
Jak sdílet příspěvek na Instagramu?

Bez reklam to na sociálních sítích nejde, to je zcela jasný a neoddiskutovatelný fakt. Ty na Instagramu jsou mezi inzerenty velmi populární, protože mají, vzhledem k obrovské základně této sociální sítě, vskutku enormní dosah. Po již existujících typech reklam míří do Instagramu zcela nový způsob, jakým se budou uživatelům zobrazovat.

Nejen v příbězích a na hlavní stránce

Pokud používáte Instagram, tak asi víte, že reklamy se na této sociální platformě vyskytují nejvíce v příbězích nebo na hlavní, domovské stránce. Reklamy se v rámci Instagramu spravují přes platformu zvanou Správce reklam, kterou tato síť sdílí s Facebookem (obě spadají pod Metu).

Instagram nyní přichází s novým typem zobrazení reklamy, který by mohl být pro spoustu subjektů, které hledají lepší viditelnost na sítí, rozhodně přínosem. V rámci platformy probíhá testování sponzorované reklamy při zobrazení výsledků vyhledávání.

Instagram
Instagram

Čtěte také: Dražší než Twitter. Modrou fajfku si brzy koupíte i na Facebooku a Instagramu


Jednoduché, ale účinné

Je to opravdu velmi jednoduché a zároveň účinné. Když uživatel zadá do vyhledávání například boty, tak se mu, kromě výsledků v rámci obsahu na síti, zobrazí také placené reklamy na boty. Ty budou pochopitelně značeny, aby bylo jasné, že se jedná o placenou reklamu.

Tento typ reklam se aktuálně testuje a postupem času by měl být uvolněn v globálním měřítku. Instagram pak testuje také nový formát jakýchsi připomínkových reklam. Ty umožní inzerentům upozornit uživatele na nadcházející události nebo uvedení jejich produktů na trh.

Nic vám neuteče

Když se uživatel přihlásí k odběru subjektu s připomínkovou reklamou, tak bude dostávat připomenutí na určité události, které se s ním pojí. Třeba uvedení nějakého produktu na trh a podobně, přičemž tyto připomenutí dorazí jeden den před událostí, poté 15 minut před událostí a nakonec při jejím zahájení. Meta hledá nové možnosti v oblasti reklam hlavně z důvodu vůbec prvního poklesu příjmu v tomto segmentu, který se udál v roce 2022.

Sledujte nás v Google Zprávách

Autor článku

Ondřej Koníček - Redaktor

Jsem příznivcem veškeré elektroniky, hlavně telefonů, počítačů a hardwaru obecně. Dále pak hráč tělem i duší, občasný sportovec a velký filmový fanda.


Komentáře


Nejnovější články