Vivo je mladá čínská značka, která byla založena v roce 2009 a zabývá se smartphony a přidruženými technologiemi. Na českém trhu se pak jedná o výrobce, jenž neustále posiluje své místo na trhu. Aby značka dále rostla, tak proto dělá opravdové maximum. Nyní se spojili s nejlepším českým fotbalistou Patrikem Schickem, jenž se stal novou tváří značky. Patrik má pak hlavně ke značce nalákat mladé lidi s aktivním životem.
Společnost Vivo se profiluje jako značka, která cílí především na mladší zákazníky. Tento marketing jednoznačně vychází a Vivo stále rychlým tempem roste. Nyní výrobce podnikl další krok ke stabilnímu růstu. Ambasadorem značky se stal fotbalista hájící barvy německého Leverkusenu a čerstvě nejlepší fotbalista Česka, Patrik Schick.
Ke spojení s tímto jménem se Vivo vyjádřilo slovy, že se jedná o kreativní a autentickou osobu s globálním přesahem, což jsou stejné vlastnosti, jako má Vivo. Díky svým gólům přináší fanouškům úžasné okamžiky, o což se snaží taktéž zmiňovaná asijská značka.
Ke spolupráci se vyjádřil taktéž Patrik Schick: “Příležitost stát se ambasadorem značky Vivo pro Českou republiku jsem uvítal i s ohledem na její dlouhodobou podporu mezinárodního fotbalu. Jedná se o úspěšnou světovou značku s velkým potenciálem, snahou neustále přicházet s inovacemi a prémiovými telefony. Takový přístup je mi sympatický. Ve fotbale také pořád usiluji o to, abych se dále zlepšoval. I proto mi naše vzájemné spojení dává velký smysl.”
Čtěte také: Vivo X Fold oficiálně! Futuristická skládačka, která vám prostě nedá spát
Spolupráce Viva a fotbalového světa jako takového není výjimečná. Vivo již bylo oficiálním partnerem EURA 2020, které se konalo teprve minulý rok kvůli pandemii Covid-19. Taktéž se stanou partnery nadcházejícího fotbalového mistroství světa v Kataru, které startuje již na konci listopadu.
Spolupráce fotbalu a tohoto čínského výrobce je potvrzena taktéž pro EURO 2024, jenž se uskuteční v Německu. Jak jde tedy vidět, Vivo opravdu rádo podporuje sport a fotbal obzvlášť. Vzhledem k komu, jakou má fotbal fanouškovskou základnu, tak se rozhodně jedná o dobrý marketingový krok.
Vivo je mladá čínská značka, která byla založena v roce 2009 a zabývá se smartphony a přidruženými technologiemi. Na českém trhu se pak jedná o výrobce, jenž neustále posiluje své místo na trhu. Aby značka dále rostla, tak proto dělá opravdové maximum. Nyní se spojili s nejlepším českým fotbalistou Patrikem Schickem, jenž se stal novou tváří značky. Patrik má pak hlavně ke značce nalákat mladé lidi s aktivním životem.
Společnost Vivo se profiluje jako značka, která cílí především na mladší zákazníky. Tento marketing jednoznačně vychází a Vivo stále rychlým tempem roste. Nyní výrobce podnikl další krok ke stabilnímu růstu. Ambasadorem značky se stal fotbalista hájící barvy německého Leverkusenu a čerstvě nejlepší fotbalista Česka, Patrik Schick.
Ke spojení s tímto jménem se Vivo vyjádřilo slovy, že se jedná o kreativní a autentickou osobu s globálním přesahem, což jsou stejné vlastnosti, jako má Vivo. Díky svým gólům přináší fanouškům úžasné okamžiky, o což se snaží taktéž zmiňovaná asijská značka.
Ke spolupráci se vyjádřil taktéž Patrik Schick: “Příležitost stát se ambasadorem značky Vivo pro Českou republiku jsem uvítal i s ohledem na její dlouhodobou podporu mezinárodního fotbalu. Jedná se o úspěšnou světovou značku s velkým potenciálem, snahou neustále přicházet s inovacemi a prémiovými telefony. Takový přístup je mi sympatický. Ve fotbale také pořád usiluji o to, abych se dále zlepšoval. I proto mi naše vzájemné spojení dává velký smysl.”
Čtěte také: Vivo X Fold oficiálně! Futuristická skládačka, která vám prostě nedá spát
Spolupráce Viva a fotbalového světa jako takového není výjimečná. Vivo již bylo oficiálním partnerem EURA 2020, které se konalo teprve minulý rok kvůli pandemii Covid-19. Taktéž se stanou partnery nadcházejícího fotbalového mistroství světa v Kataru, které startuje již na konci listopadu.
Spolupráce fotbalu a tohoto čínského výrobce je potvrzena taktéž pro EURO 2024, jenž se uskuteční v Německu. Jak jde tedy vidět, Vivo opravdu rádo podporuje sport a fotbal obzvlášť. Vzhledem k komu, jakou má fotbal fanouškovskou základnu, tak se rozhodně jedná o dobrý marketingový krok.