Motorola se dere na vrchol. Za pár let chce patřit mezi tři největší výrobce

  • Motorola má do budoucna velké plány
  • Chce patřit mezi elitní značky
  • Jak hodlá cíle dosáhnout?
Pohled na spodní část Razeru

Motorola se chce vrátit mezi nejlepší | foto: vlastní

Historie značky Motorola sahá desítky let do minulosti. Dříve se jednalo o společnost, která patřila mezi výrobci telefonů k absolutní špičce. Postupem času ale Motorola začala ztrácet pevnou půdu po nohama, až ji v roce 2014 koupilo Lenovo. Dnes se jedná o stabilního výrobce smartphonů, který má do budoucna velké plány. Nové zprávy z webu My Drivers prozrazují, že Motorola chce mezi nejlepší.

Motorola chce být do tří let na vrcholu

Za poslední roky se Motorole podařilo dostat zpět do širšího povědomí a opět se jedná o etablovanou značku. To ale společnosti nestačí a z posledního rozhovoru prezidenta Motoroly Sergia Buniaca vyplývá, že se chce vrátit zpět na výsluní. Dle Buniaca má Motorola potencionál, aby se do tří let dostala mezi tři největší výrobce smartphonů a hodlá tohoto cíle dosáhnout.

K tomuto byly navíc již podniknuty určité kroky. Plán jak legendárního výrobce dostat mezi špičku se interně nazývá projekt Gladiator a obsahuje tři hlavní pilíře. Značka hodlá výrazně expandovat na globální trh a bude se spoléhat na své prémiové skládací telefony Razr nebo vlajkové modely Edge. Ve společnosti také věří, že lepší prodeje zajistí spolupráce se známými značkami jako je Bose nebo Corning.

Motorola představila své nové modely

Motorola sází především na prémiové telefony | foto: Motorola


Čtěte také: Svět už není černobílý. Přichází speciální edice Nothing Phone (2a)


Prodeje jsou optimistické

A že se Motorole, potažmo Lenovu, daří, prokazují i prodejní čísla. Za minulý rok se společnostem podařilo vykázat 12% růst oproti roku 2022. Prémiové telefony navíc představovaly hned 25 % z celkové tržby.

Sergio Buniac k těmto číslům dodal, že Motorole se podařilo přežít období, které bylo pro značku velice kritické. Zhruba před šesti lety bojovala o přežití a dnes ambiciózně vyhlíží místo mezi nejlepšími. Buniac také věří, že s nástupem AI budou prodeje růst ještě rychleji.

Jak Motorole věříte Vy? Myslíte, že značka má na to, aby se dostala mezi tři největší výrobce smartphonů? Dejte nám vědět v diskuzi!

Nepřehlédněte

Diskuze

"Komentáře se nahrávají..."

Motorola se dere na vrchol. Za pár let chce patřit mezi tři největší výrobce

  • Motorola má do budoucna velké plány
  • Chce patřit mezi elitní značky
  • Jak hodlá cíle dosáhnout?
Pohled na spodní část Razeru

Motorola se chce vrátit mezi nejlepší | foto: vlastní

Historie značky Motorola sahá desítky let do minulosti. Dříve se jednalo o společnost, která patřila mezi výrobci telefonů k absolutní špičce. Postupem času ale Motorola začala ztrácet pevnou půdu po nohama, až ji v roce 2014 koupilo Lenovo. Dnes se jedná o stabilního výrobce smartphonů, který má do budoucna velké plány. Nové zprávy z webu My Drivers prozrazují, že Motorola chce mezi nejlepší.

Motorola chce být do tří let na vrcholu

Za poslední roky se Motorole podařilo dostat zpět do širšího povědomí a opět se jedná o etablovanou značku. To ale společnosti nestačí a z posledního rozhovoru prezidenta Motoroly Sergia Buniaca vyplývá, že se chce vrátit zpět na výsluní. Dle Buniaca má Motorola potencionál, aby se do tří let dostala mezi tři největší výrobce smartphonů a hodlá tohoto cíle dosáhnout.

K tomuto byly navíc již podniknuty určité kroky. Plán jak legendárního výrobce dostat mezi špičku se interně nazývá projekt Gladiator a obsahuje tři hlavní pilíře. Značka hodlá výrazně expandovat na globální trh a bude se spoléhat na své prémiové skládací telefony Razr nebo vlajkové modely Edge. Ve společnosti také věří, že lepší prodeje zajistí spolupráce se známými značkami jako je Bose nebo Corning.

Motorola představila své nové modely

Motorola sází především na prémiové telefony | foto: Motorola


Čtěte také: Svět už není černobílý. Přichází speciální edice Nothing Phone (2a)


Prodeje jsou optimistické

A že se Motorole, potažmo Lenovu, daří, prokazují i prodejní čísla. Za minulý rok se společnostem podařilo vykázat 12% růst oproti roku 2022. Prémiové telefony navíc představovaly hned 25 % z celkové tržby.

Sergio Buniac k těmto číslům dodal, že Motorole se podařilo přežít období, které bylo pro značku velice kritické. Zhruba před šesti lety bojovala o přežití a dnes ambiciózně vyhlíží místo mezi nejlepšími. Buniac také věří, že s nástupem AI budou prodeje růst ještě rychleji.

Jak Motorole věříte Vy? Myslíte, že značka má na to, aby se dostala mezi tři největší výrobce smartphonů? Dejte nám vědět v diskuzi!

Nepřehlédněte

Diskuze

"Komentáře se nahrávají..."