Vybraní účastníci programu Xbox Insider dostali možnost vyzkoušet si nového chatbota poháněného umělou inteligencí. Funkce Support Virtual Agent má podle Microsoftu pomoci hráčům vyřešit jejich technické problémy spojené s konzolemi Xbox a hrami. Nový virtuální asistent, jehož úkolem je zefektivnit zákaznickou podporu.
Nový chatbot je nyní dostupný členy programu Xbox Insider na stránkách support.xbox.com. V testovacím režimu je k dispozici pouze pro uživatele z USA, kteří si jako preferovaný jazyk zvolili angličtinu. Aby ho mohli používat, stačí, když se přihlásí na stránkách podpory svým účtem registrovaným v Xbox Insider Programu.
Po kliknutí na „Zadat dotaz“ se chatbot otevře v novém okně, kde se uživatelé mohou ptát buď textově, nebo hlasem. Na výběr přitom mají ze dvou různých asistentů, mezi nimiž mohou přepínat. Rozdíly mezi nimi Microsoft nespecifikuje.
V obou případech je však zdrojem informací pro relevantní odpovědi databáze zákaznické podpory. Pokud by chatbot nedokázal otázku zodpovědět, může uživatel požádat o spojení se živým operátorem.
Microsoft žádá všechny testující, kteří novou funkci vyzkouší, o zpětnou vazbu, na jejímž základě by se mohl Support Virtual Agent dále zlepšovat. Při interakci s agentem mohou uživatelé použít tlačítka palec nahoru nebo palec dolů pro hodnocení odpovědí, případně zaslat přímou zpětnou vazbu.
Kdy skončí testovací fáze a Microsoft rozšíří chatbota i mimo USA a přidá další jazyky, je v tuto chvíli nejisté. Hodně bude záležet na tom, jak dopadne aktuální testování. Můžeme jen doufat, že američtí členové Xbox Insider přijmou novinku pozitivně a povzbudí tak Microsoft k její další expanzi.
Vybraní účastníci programu Xbox Insider dostali možnost vyzkoušet si nového chatbota poháněného umělou inteligencí. Funkce Support Virtual Agent má podle Microsoftu pomoci hráčům vyřešit jejich technické problémy spojené s konzolemi Xbox a hrami. Nový virtuální asistent, jehož úkolem je zefektivnit zákaznickou podporu.
Nový chatbot je nyní dostupný členy programu Xbox Insider na stránkách support.xbox.com. V testovacím režimu je k dispozici pouze pro uživatele z USA, kteří si jako preferovaný jazyk zvolili angličtinu. Aby ho mohli používat, stačí, když se přihlásí na stránkách podpory svým účtem registrovaným v Xbox Insider Programu.
Po kliknutí na „Zadat dotaz“ se chatbot otevře v novém okně, kde se uživatelé mohou ptát buď textově, nebo hlasem. Na výběr přitom mají ze dvou různých asistentů, mezi nimiž mohou přepínat. Rozdíly mezi nimi Microsoft nespecifikuje.
V obou případech je však zdrojem informací pro relevantní odpovědi databáze zákaznické podpory. Pokud by chatbot nedokázal otázku zodpovědět, může uživatel požádat o spojení se živým operátorem.
Microsoft žádá všechny testující, kteří novou funkci vyzkouší, o zpětnou vazbu, na jejímž základě by se mohl Support Virtual Agent dále zlepšovat. Při interakci s agentem mohou uživatelé použít tlačítka palec nahoru nebo palec dolů pro hodnocení odpovědí, případně zaslat přímou zpětnou vazbu.
Kdy skončí testovací fáze a Microsoft rozšíří chatbota i mimo USA a přidá další jazyky, je v tuto chvíli nejisté. Hodně bude záležet na tom, jak dopadne aktuální testování. Můžeme jen doufat, že američtí členové Xbox Insider přijmou novinku pozitivně a povzbudí tak Microsoft k její další expanzi.