Logitech pohřbil ideu věčné myši. Důvod zřejmě nepřekvapí
- Logitech plánoval vytvořit zcela nový typ myši
- Ta měla fungovat na bázi předplatného
- Společnost si nakonec své plány rozmyslela a důvod nepřekvapí

Čtěte také: Apple iPhone 16 a vše, co víme o jeho kamerách. Fámy naznačují výrazné zlepšení
Nutnost platit za něco, co bylo dosud samozřejmostí
V době, kdy člověk musí pomalu za vše platit nějakou formu předplatného, je nápad myši s předplatným poměrně zcestný. Softwarové aktualizace periferií jsou totiž mnoho let samozřejmostí bez nutnosti cokoliv platit.
Předplatné u myši by se dalo ještě pochopit, pokud by zahrnovalo i pravidelnou výměnu myši za lepší model. To ale u konceptu Logitechu v plánu nebylo. Mělo se jednat pouze o předplatné, které zajistí dlouholeté aktualizace softwareu ne hardwaru.
Jak vnímá Logitech monetizaci?
Společnosti se koncept věčné myši velmi líbil, zajistil by totiž stabilní příjem téměř s minimálním úsilím. Naštěstí v současné době společnost neuvažuje nad žádným předplatným nebo nad zavedením reklam do doprovodných programů k PC periferiím. S velkým rozmachem předplatných ve všech možných odvětvích se ale jednou můžeme dočkat předplatného i v rámci hardwaru.
Autor článku

Richard se od dětství zajímá o technologie – od počítačů a mobilů po vše s chytrými funkcemi. Novinky ze světa technologií jsou pro něj nejen prací, ale i vášní. Ve svých textech spojuje nadšení s přehledem a důrazem na srozumitelnost.
Richard se od dětství zajímá o technologie – od počítačů a mobilů po vše s chytrými funkcemi. Novinky ze světa technologií jsou pro něj nejen prací, ale i vášní. Ve svých textech spojuje nadšení s přehledem a důrazem na srozumitelnost.