Logitech pohřbil ideu věčné myši. Důvod zřejmě nepřekvapí

  • Logitech plánoval vytvořit zcela nový typ myši
  • Ta měla fungovat na bázi předplatného
  • Společnost si nakonec své plány rozmyslela a důvod nepřekvapí

Logitech přehodnotil své plány na myš s předplatným, ilustrační | foto: Unsplash

Minulý týden jsme psali o tom, že Logitech pracuje na věčné myši, která měla mít své vlastní předplatné. Překvapivě se tento nápad většině lidí nelíbil a po obrovské kritice od lidí po celém internetu se společnost Logitech rozhodla své plány přehodnotit.

Logitech přehodnotil plán věčné myši

Ředitelka Logitechu se minulý týden pochlubila s konceptem věčné myši, která měla být mnohem odolnější než standardní myši, aby vydržela mnoho let. Nejdůležitější součástí této myši měl být software, který by se aktualizoval mnoho let, ale ne zadarmo.

Aby společnost zajistila dlouholetou softwarovou podporu této myši, měla po uživatelích chtít platit předplatné. Tento nápad mezi lidmi vyvolal velkou vlnu nevole a společnost byla nucena takový nápad úplně zavrhnout, jak informuje The Verge.

Logitech

Věčná myš od Logitechu měla být mnohem odolnější a těžší než klasická myš


Čtěte také: Apple iPhone 16 a vše, co víme o jeho kamerách. Fámy naznačují výrazné zlepšení


Nutnost platit za něco, co bylo dosud samozřejmostí

V době, kdy člověk musí pomalu za vše platit nějakou formu předplatného, je nápad myši s předplatným poměrně zcestný. Softwarové aktualizace periferií jsou totiž mnoho let samozřejmostí bez nutnosti cokoliv platit.

Předplatné u myši by se dalo ještě pochopit, pokud by zahrnovalo i pravidelnou výměnu myši za lepší model. To ale u konceptu Logitechu v plánu nebylo. Mělo se jednat pouze o předplatné, které zajistí dlouholeté aktualizace softwareu ne hardwaru.

Jak vnímá Logitech monetizaci?

Společnosti se koncept věčné myši velmi líbil, zajistil by totiž stabilní příjem téměř s minimálním úsilím. Naštěstí v současné době společnost neuvažuje nad žádným předplatným nebo nad zavedením reklam do doprovodných programů k PC periferiím. S velkým rozmachem předplatných ve všech možných odvětvích se ale jednou můžeme dočkat předplatného i v rámci hardwaru.

Nepřehlédněte

Diskuze

"Komentáře se nahrávají..."

Logitech pohřbil ideu věčné myši. Důvod zřejmě nepřekvapí

  • Logitech plánoval vytvořit zcela nový typ myši
  • Ta měla fungovat na bázi předplatného
  • Společnost si nakonec své plány rozmyslela a důvod nepřekvapí

Logitech přehodnotil své plány na myš s předplatným, ilustrační | foto: Unsplash

Minulý týden jsme psali o tom, že Logitech pracuje na věčné myši, která měla mít své vlastní předplatné. Překvapivě se tento nápad většině lidí nelíbil a po obrovské kritice od lidí po celém internetu se společnost Logitech rozhodla své plány přehodnotit.

Logitech přehodnotil plán věčné myši

Ředitelka Logitechu se minulý týden pochlubila s konceptem věčné myši, která měla být mnohem odolnější než standardní myši, aby vydržela mnoho let. Nejdůležitější součástí této myši měl být software, který by se aktualizoval mnoho let, ale ne zadarmo.

Aby společnost zajistila dlouholetou softwarovou podporu této myši, měla po uživatelích chtít platit předplatné. Tento nápad mezi lidmi vyvolal velkou vlnu nevole a společnost byla nucena takový nápad úplně zavrhnout, jak informuje The Verge.

Logitech

Věčná myš od Logitechu měla být mnohem odolnější a těžší než klasická myš


Čtěte také: Apple iPhone 16 a vše, co víme o jeho kamerách. Fámy naznačují výrazné zlepšení


Nutnost platit za něco, co bylo dosud samozřejmostí

V době, kdy člověk musí pomalu za vše platit nějakou formu předplatného, je nápad myši s předplatným poměrně zcestný. Softwarové aktualizace periferií jsou totiž mnoho let samozřejmostí bez nutnosti cokoliv platit.

Předplatné u myši by se dalo ještě pochopit, pokud by zahrnovalo i pravidelnou výměnu myši za lepší model. To ale u konceptu Logitechu v plánu nebylo. Mělo se jednat pouze o předplatné, které zajistí dlouholeté aktualizace softwareu ne hardwaru.

Jak vnímá Logitech monetizaci?

Společnosti se koncept věčné myši velmi líbil, zajistil by totiž stabilní příjem téměř s minimálním úsilím. Naštěstí v současné době společnost neuvažuje nad žádným předplatným nebo nad zavedením reklam do doprovodných programů k PC periferiím. S velkým rozmachem předplatných ve všech možných odvětvích se ale jednou můžeme dočkat předplatného i v rámci hardwaru.

Nepřehlédněte

Diskuze

"Komentáře se nahrávají..."