LG mění strategii představování nových superphonů

Tomáš Richter

Společnost LG přisla se zajímavou zprávou. Odhalila svoji novou koncepci ohledně intervalu představování svých vlajkových lodí. Snahou je vrátit mobilní divizi do černých čísel a dosahovat pravidelné ziskovosti.

Samsung Galaxy A56 5Gpixel-counter

Tip: Nádherný koncept s připravovaným telefonem LG G7, co říkáte?

Když Jo Seong-Jin, generální ředitel společnosti LG Electronics, mluvil s korejskými novináři na CES 2018 v Las Vegas, byl často dotazován, kdy dojde k uvedení nového modelu LG G7 (anebo telefonu s novým názvem?). CEO odpověděl, že plánují uvedení nového modelu, ale že to nebude každých dvanáct měsíců, jako to dělá konkurence. Doslova řekl: „Jsou i jiné možnosti, jak udržet špičkové smartphony déle v oběhu a nemuset vydat nového nástupce. Například uvedením více variant daného telefonu.“

Na přímou otázku, zda jde o krok v důsledku kontinuálních kvartálních ztrát mobilní divize, pouze konstatoval, že důležitější je zachovat stávající platformu na delší období v odpovídající kvalitě. Tak co na to říkáte?

Jen přípomínáme, že mobilní divize LG očekává finanční ztrátu i za čtvrté čtvrtletí loňského roku. Pokud se tak skutečně stane, znamená to, že divize bude ve ztrátě už jedenácté čtvrtletí po sobě.

zdroj: phoneArena

Sledujte nás v Google Zprávách

Komentáře

Samsung Galaxy A56 a A36 5Gpixel-counter

Nejnovější články