Je Samsung prokletý? Prý se vznítil Galaxy S7 edge

Jistě si každý vzpomene na kauzu s Galaxy Note 7, který po několika nepříjemných incidentech musel být stažen z trhu a korejský gigant Samsung na problémový smartphone radši zapomíná a dělá, že ani vlastně nikdy neexistoval. Podle nejnovějších zpráv by se možná historie se vzplanutím Samsung zařízení mohla opakovat. Před týdnem jsme informovali o údajném vzplanutí Galaxy Note 9, nyní byl vadný zase Galaxy S7 Edge.

Majitel Galaxy S7 Edge tvrdí, že svůj smartphone měl v kapse, když se zrovna rozhodl pořídit snímek. Jakmile však telefon z kapsy vytáhl, Samsung zamrzl a následně se vypnul. Překvapený vlastník chtěl zařízení přivést zpátky k životu, avšak bezúspěšně. Po neúspěšném resuscitování tedy odložil smartphone na stůl a do pár vteřin se vznítil.

Ohromený majitel na nic nečekal a vadný kus odnesl do místního zákaznického servisu společnosti Samsung. Tam mu však bylo řečeno, že zařízení už má po dvouleté záruce a nedá se tedy vůbec nic dělat. Rozhořčený zákazník se tedy rozhodl zaslat tweet na zákaznickou podporu a na oplátku dostal od marocké pobočky omluvu za to, jak byla situace řešena se zákaznickým servisem a jako bolestné mu byl nabídnut Samsung Galaxy S9.

Po opětovném dostavení se na pobočku, kdy už měl majitel větší klid v duši, se mu Samsung postaral o další šok. Ve smlouvě, kterou měl podepsat, totiž stálo, že ze všech svých sociálních sítí má stáhnout jakoukoliv zmínku o tomto nemilém incidentu, na což rozčilený majitel nekývl. Samsung si to obhájil tak, že nechce, aby vznikaly kopie a někdo chtěl podvodně nahlásit, že jejich smartphone od korejské společnosti se také vznítil a chtějí proto náhradu. Nakonec se však Samsung umoudřil a zhrzenému zákazníkovi věnoval Galaxy S9 bez žádných vedlejších podmínek.

zdroj: Phone Arena

Nepřehlédněte

Diskuze

"Komentáře se nahrávají..."

Je Samsung prokletý? Prý se vznítil Galaxy S7 edge

Jistě si každý vzpomene na kauzu s Galaxy Note 7, který po několika nepříjemných incidentech musel být stažen z trhu a korejský gigant Samsung na problémový smartphone radši zapomíná a dělá, že ani vlastně nikdy neexistoval. Podle nejnovějších zpráv by se možná historie se vzplanutím Samsung zařízení mohla opakovat. Před týdnem jsme informovali o údajném vzplanutí Galaxy Note 9, nyní byl vadný zase Galaxy S7 Edge.

Tip: Samsung se nepoučil. V USA se prý vznítil Galaxy Note 9

Majitel Galaxy S7 Edge tvrdí, že svůj smartphone měl v kapse, když se zrovna rozhodl pořídit snímek. Jakmile však telefon z kapsy vytáhl, Samsung zamrzl a následně se vypnul. Překvapený vlastník chtěl zařízení přivést zpátky k životu, avšak bezúspěšně. Po neúspěšném resuscitování tedy odložil smartphone na stůl a do pár vteřin se vznítil.

Ohromený majitel na nic nečekal a vadný kus odnesl do místního zákaznického servisu společnosti Samsung. Tam mu však bylo řečeno, že zařízení už má po dvouleté záruce a nedá se tedy vůbec nic dělat. Rozhořčený zákazník se tedy rozhodl zaslat tweet na zákaznickou podporu a na oplátku dostal od marocké pobočky omluvu za to, jak byla situace řešena se zákaznickým servisem a jako bolestné mu byl nabídnut Samsung Galaxy S9.

Po opětovném dostavení se na pobočku, kdy už měl majitel větší klid v duši, se mu Samsung postaral o další šok. Ve smlouvě, kterou měl podepsat, totiž stálo, že ze všech svých sociálních sítí má stáhnout jakoukoliv zmínku o tomto nemilém incidentu, na což rozčilený majitel nekývl. Samsung si to obhájil tak, že nechce, aby vznikaly kopie a někdo chtěl podvodně nahlásit, že jejich smartphone od korejské společnosti se také vznítil a chtějí proto náhradu. Nakonec se však Samsung umoudřil a zhrzenému zákazníkovi věnoval Galaxy S9 bez žádných vedlejších podmínek.

zdroj: Phone Arena

Nepřehlédněte

Diskuze

"Komentáře se nahrávají..."