Jakožto nejoblíbenější sociální síť s největší uživatelskou základnou si je Facebook vědom důležitosti faktoru, jak jeho služby vypadají a do jaké míry jsou snadno přístupné jeho uživatelům.
I z toho důvodu nyní testuje nové uživatelské rozhraní, které se má brzy objevit ve verzi aplikace Facebook pro Android. Nové uživatelské prostředí redukuje prvky modré barvy na minimum a zaujme mnohem bělejším a čistším vzhledem.
Navigační lišta pod hlavním záhlavím by měla nově obsahovat další dvě ikony zástupců pro videa a zobrazení profilu. Svou podobou má tak nové uživatelské rozhraní mnohem více připomínat Facebook Messenger, svou sesterskou aplikaci pro chatování.
Nový vzhled je testován prostřednictvím serverového updatu – proto v aplikaci nenajdeme žádné specifické nastavení, které by jej aktivovalo. Informaci, kdy se nové podoby aplikace dočkají i běžní uživatelé, Facebook prozatím nevydal.
zdroj: GizChina
Jakožto nejoblíbenější sociální síť s největší uživatelskou základnou si je Facebook vědom důležitosti faktoru, jak jeho služby vypadají a do jaké míry jsou snadno přístupné jeho uživatelům.
I z toho důvodu nyní testuje nové uživatelské rozhraní, které se má brzy objevit ve verzi aplikace Facebook pro Android. Nové uživatelské prostředí redukuje prvky modré barvy na minimum a zaujme mnohem bělejším a čistším vzhledem.
Navigační lišta pod hlavním záhlavím by měla nově obsahovat další dvě ikony zástupců pro videa a zobrazení profilu. Svou podobou má tak nové uživatelské rozhraní mnohem více připomínat Facebook Messenger, svou sesterskou aplikaci pro chatování.
Nový vzhled je testován prostřednictvím serverového updatu – proto v aplikaci nenajdeme žádné specifické nastavení, které by jej aktivovalo. Informaci, kdy se nové podoby aplikace dočkají i běžní uživatelé, Facebook prozatím nevydal.
zdroj: GizChina