Před pár dny jsme vás v tomto samostatném článku informovali, že jablečný podnik chystá v rámci iOS velmi zásadní změny. S mottem “bezpečně a transparentně” chce s maximálním možným úsilím chránit citlivá data uživatelů. Podle několika indicií může jít ať už přímo nebo nepřímo o reakci na nedávnou kauzu v souvislosti s platformou WhatsApp.
Apple plánuje tyto novinky do systému implementovat ještě letos na jaře. Jedním z prvních úkolů je zatlačit na vývojáře, aby pozměnili algoritmy správy dat u vlastních aplikací. Pak to bude jen na preferencích jednotlivce, zda-li zvolí soukromí, byť s omezenějšími možnostmi, nebo “komfort” s aktivním sledováním. Samo sebou, že ne všichni jsou z nového přístupu nadšení.
TIP: Ochrana soukromí je klíčovým tématem 21. století, tvrdí šéf Applu Tim Cook
Nelíbí se to Facebooku, a opravdu hodně. Zatímco momentálně mění systém udělování oprávnění a nakládání s informacemi (ve hře je varianta dotazovat se uživatelů “zprostředkovaně” přes iOS – pozn. redakce), Mark Zuckerberg, CEO společnosti, je vytočený do běla a zdůrazňuje, že znemožnění cílených reklam citelně ohrozí zejména malé úspěšně se rozvíjející podniky.
Před pár dny jsme vás v tomto samostatném článku informovali, že jablečný podnik chystá v rámci iOS velmi zásadní změny. S mottem “bezpečně a transparentně” chce s maximálním možným úsilím chránit citlivá data uživatelů. Podle několika indicií může jít ať už přímo nebo nepřímo o reakci na nedávnou kauzu v souvislosti s platformou WhatsApp.
Apple plánuje tyto novinky do systému implementovat ještě letos na jaře. Jedním z prvních úkolů je zatlačit na vývojáře, aby pozměnili algoritmy správy dat u vlastních aplikací. Pak to bude jen na preferencích jednotlivce, zda-li zvolí soukromí, byť s omezenějšími možnostmi, nebo “komfort” s aktivním sledováním. Samo sebou, že ne všichni jsou z nového přístupu nadšení.
TIP: Ochrana soukromí je klíčovým tématem 21. století, tvrdí šéf Applu Tim Cook
Nelíbí se to Facebooku, a opravdu hodně. Zatímco momentálně mění systém udělování oprávnění a nakládání s informacemi (ve hře je varianta dotazovat se uživatelů “zprostředkovaně” přes iOS – pozn. redakce), Mark Zuckerberg, CEO společnosti, je vytočený do běla a zdůrazňuje, že znemožnění cílených reklam citelně ohrozí zejména malé úspěšně se rozvíjející podniky.