Essential Phone je mega propadák. Prodalo se jen 90 000 kusů

Společnosti Essential zakladatele Androidu Andyho Rubina se podařilo vytvořit okolo svých zařízení auru výjimečnosti. Což však na prodeje nestačilo.

Ačkoliv Essential Phone není vůbec špatný telefon, komerčně se mu nedaří. Podle ředitele výzkumu analytické firmy IDC se v roce 2017 k zákazníkům dostalo jen 88 tisíc těchto zařízení, která se začala prodávat koncem srpna toho roku. Sice nikdo neočekával, že by se Andy Rubin zařadil po bok velikánů typu Apple a Samsungu, ale méně než 90 tisíc prodaných kusů je přece jenom poněkud málo (navíc vezmeme-li v úvahu dost aktivní marketing).

Pro srovnání: Apple v průběhu svého posledního tříměsíčního období prodal 77,3 milionu iPhonů, zatímco Samsung 74,1 milionu všech modelů smartphonů.

Essential měl na rok 2017 nejspíš jiné plány. Jenže ho můžeme objektivně považovat za smolaře. Essential Phone byl po mnoha zpožděních vydán 25. srpna 2017. Brzy poté byly někteří zákazníci, kteří si zařízení předobjednali, zasaženi cílenou phishingovou kampaní. Po pár měsících od uvedení musel Essential svoje zařízení zlevnit o 200 dolarů, tedy asi 4 tisíce korun.

Společnost zažila i další rány, nicméně tou asi nejhorší byla Rubinova náhlá „dovolená na zotavenou“, která přišla poté, co se začaly šířit zprávy o jeho „nevhodném vztahu“ s kolegyní v době, kdy pracoval pro Google.

Zatím není jasné, jak to ovlivní tzv. road mapu společnosti. A vlastně ani to, jestli bude mít Essential v této situaci chuť na experimentování s případnou druhou generací.

Zdroj: Techspot

Nepřehlédněte

Diskuze

"Komentáře se nahrávají..."

Essential Phone je mega propadák. Prodalo se jen 90 000 kusů

Společnosti Essential zakladatele Androidu Andyho Rubina se podařilo vytvořit okolo svých zařízení auru výjimečnosti. Což však na prodeje nestačilo.

Ačkoliv Essential Phone není vůbec špatný telefon, komerčně se mu nedaří. Podle ředitele výzkumu analytické firmy IDC se v roce 2017 k zákazníkům dostalo jen 88 tisíc těchto zařízení, která se začala prodávat koncem srpna toho roku. Sice nikdo neočekával, že by se Andy Rubin zařadil po bok velikánů typu Apple a Samsungu, ale méně než 90 tisíc prodaných kusů je přece jenom poněkud málo (navíc vezmeme-li v úvahu dost aktivní marketing).

Pro srovnání: Apple v průběhu svého posledního tříměsíčního období prodal 77,3 milionu iPhonů, zatímco Samsung 74,1 milionu všech modelů smartphonů.

Essential měl na rok 2017 nejspíš jiné plány. Jenže ho můžeme objektivně považovat za smolaře. Essential Phone byl po mnoha zpožděních vydán 25. srpna 2017. Brzy poté byly někteří zákazníci, kteří si zařízení předobjednali, zasaženi cílenou phishingovou kampaní. Po pár měsících od uvedení musel Essential svoje zařízení zlevnit o 200 dolarů, tedy asi 4 tisíce korun.

Společnost zažila i další rány, nicméně tou asi nejhorší byla Rubinova náhlá „dovolená na zotavenou“, která přišla poté, co se začaly šířit zprávy o jeho „nevhodném vztahu“ s kolegyní v době, kdy pracoval pro Google.

Zatím není jasné, jak to ovlivní tzv. road mapu společnosti. A vlastně ani to, jestli bude mít Essential v této situaci chuť na experimentování s případnou druhou generací.

Zdroj: Techspot

Nepřehlédněte

Diskuze

"Komentáře se nahrávají..."