Tak už se zdálo, že k nechvalně proslulým hříšníkům jako jsou Facebook nebo Google se nově přidává další. Včera v odpoledních hodinách obletěla internetový svět zpráva, že došlo k úniku citlivých dat asi 1,3 milionu uživatelů populární aplikace Clubhouse. Spousta předních webů tuto informaci dále tlumočilo jako holý fakt, jenže opak je prý pravdou, jak informuje magazín The Verge.
Na jednu stranu je potřeba si říct, že by se tomu vlastně ani nikdo nedivil. Po všech těch kauzách, že jsou naše privátní údaje chráněné, dostává proklamovaná jistota pocitu bezpečí pěkně na frak. Jenže v tomto případě šlo o naprostou kachnu, jak deníku potvrdil Paul Davison, šéf Clubhouse.
Psali jsme: Clubhouse chce každý. Po Facebooku nápad kopíruje i Instagram
Veškerá nařčení kategoricky odmítl a poukázal na to, že jde jen o záměr, jak podnik poškodit a hodit ho do jednoho rance nedávných kauz. Zdůraznil, že inkriminovaný balíček obsahoval pouze veřejně dostupné údaje, nic víc, nic míň. Jestli jde o konkurenční boj? Tuto úvahu nepotvrdil, nicméně se trošku nabízí. Díky stávajícímu úspěchu chtějí s vlastní verzí brzy přijít Facebook, Discord nebo Spotify.
Tak už se zdálo, že k nechvalně proslulým hříšníkům jako jsou Facebook nebo Google se nově přidává další. Včera v odpoledních hodinách obletěla internetový svět zpráva, že došlo k úniku citlivých dat asi 1,3 milionu uživatelů populární aplikace Clubhouse. Spousta předních webů tuto informaci dále tlumočilo jako holý fakt, jenže opak je prý pravdou, jak informuje magazín The Verge.
Na jednu stranu je potřeba si říct, že by se tomu vlastně ani nikdo nedivil. Po všech těch kauzách, že jsou naše privátní údaje chráněné, dostává proklamovaná jistota pocitu bezpečí pěkně na frak. Jenže v tomto případě šlo o naprostou kachnu, jak deníku potvrdil Paul Davison, šéf Clubhouse.
Psali jsme: Clubhouse chce každý. Po Facebooku nápad kopíruje i Instagram
Veškerá nařčení kategoricky odmítl a poukázal na to, že jde jen o záměr, jak podnik poškodit a hodit ho do jednoho rance nedávných kauz. Zdůraznil, že inkriminovaný balíček obsahoval pouze veřejně dostupné údaje, nic víc, nic míň. Jestli jde o konkurenční boj? Tuto úvahu nepotvrdil, nicméně se trošku nabízí. Díky stávajícímu úspěchu chtějí s vlastní verzí brzy přijít Facebook, Discord nebo Spotify.