Na Apple produkty zákazníci slyší. A pokud výběr zúžíme pouze na iPhony, tak tuplem. Jestli může získání jednoho takového telefonu zdarma na někoho zapůsobit se již brzy přesvědčí pobočka fastfoodového řetězce McDonalds’s v americkém Illinois. Vypadá to, že sehnat šikovné zaměstnance je v dnešní době poměrně složité, tak je tento podnik nucený zgruntu změnit původní plány.
Restaurace se rozhodla zlákat nové uchazeče o místo extra bonusem v podobě iPhonu. Může to někoho oslovit? Možná, že ano. Existují totiž lidé, kteří na jablečné logo hodně slyší, takže proč ne? Na druhou stranu je otázkou, jestli to není “draze” vykoupený benefit, protože: a) inzerent nezmiňuje konkrétní model, b) je potřeba splnit další nezbytnou podmínku.
A tou není nic “menšího” než vydržet v práci minimálně šest měsíců. Tato informace je na vývěsce samozřejmě také, ale oproti iPhonu zdarma září mnohem menším písmem. Inu, kdo hledá, cestu vždycky najde. Jen jde o to, jestli je ta správná. Tak co říkáte, kdyby podobná kampaň proběhla i v Česku, nechali byste se za stávajících okolností zlákat?
Napište nám do komentářů, těšíme se na vaše názory!
Na Apple produkty zákazníci slyší. A pokud výběr zúžíme pouze na iPhony, tak tuplem. Jestli může získání jednoho takového telefonu zdarma na někoho zapůsobit se již brzy přesvědčí pobočka fastfoodového řetězce McDonalds’s v americkém Illinois. Vypadá to, že sehnat šikovné zaměstnance je v dnešní době poměrně složité, tak je tento podnik nucený zgruntu změnit původní plány.
Restaurace se rozhodla zlákat nové uchazeče o místo extra bonusem v podobě iPhonu. Může to někoho oslovit? Možná, že ano. Existují totiž lidé, kteří na jablečné logo hodně slyší, takže proč ne? Na druhou stranu je otázkou, jestli to není “draze” vykoupený benefit, protože: a) inzerent nezmiňuje konkrétní model, b) je potřeba splnit další nezbytnou podmínku.
A tou není nic “menšího” než vydržet v práci minimálně šest měsíců. Tato informace je na vývěsce samozřejmě také, ale oproti iPhonu zdarma září mnohem menším písmem. Inu, kdo hledá, cestu vždycky najde. Jen jde o to, jestli je ta správná. Tak co říkáte, kdyby podobná kampaň proběhla i v Česku, nechali byste se za stávajících okolností zlákat?
Napište nám do komentářů, těšíme se na vaše názory!