Vedení Spotify dále pokračuje ve snižování počtu svých zaměstnanců. V průběhu roku se už firma zbavila několika stovek pracovníků, což je podle ředitele společnosti správná cesta k dosažení finančních cílů.
Minulý týden si všichni uživatelé Spotify mohli prohlédnout jejich statistiky zachycující, kolik minut strávili poslechem hudby. Firma by si za rok 2023 zasloužila podobný přehled zaměřený na počet propuštěných zaměstnanců, neboť snižování stavů se dělo letos ve velkém.
Začátkem roku odešlo z firmy, která čítá přibližně 10 tisíc pracovníků, 600 lidí. V červnu dvě stovky a nyní propustí Spotify další jeden a půl tisíce zaměstnanců, jak se lze dočíst na oficiálním blogu. Podle CEO Daniela Eka je to nutné pro optimalizaci nákladů a nejspíš nepůjde o poslední akci tohoto druhu.
Čtěte také: Tahle vlajka zatopí konkurenci. Ze specifikací Honoru Magic 6 Pro se tají dech
Podle Eka představuje největší problém firmy skutečnost, že zaměstnává mnoho lidí, kteří dělají spíše práci okolo, než aby přispívali k něčemu smysluplnějšímu. Odkazuje také na předchozí roky, kdy měla firma mnohem více prostředků, které v současnosti na stejně rozsáhlý provoz chybí.
Populární platforma tak nadále bojuje s tím, aby v budoucnu přežila. Pravděpodobně bude muset podniknout ještě několik nepříjemných ale nutných kroků, aby se na trhu udržela. S jejím obchodním modelem to však nebude jednoduchá cesta.
Vedení Spotify dále pokračuje ve snižování počtu svých zaměstnanců. V průběhu roku se už firma zbavila několika stovek pracovníků, což je podle ředitele společnosti správná cesta k dosažení finančních cílů.
Minulý týden si všichni uživatelé Spotify mohli prohlédnout jejich statistiky zachycující, kolik minut strávili poslechem hudby. Firma by si za rok 2023 zasloužila podobný přehled zaměřený na počet propuštěných zaměstnanců, neboť snižování stavů se dělo letos ve velkém.
Začátkem roku odešlo z firmy, která čítá přibližně 10 tisíc pracovníků, 600 lidí. V červnu dvě stovky a nyní propustí Spotify další jeden a půl tisíce zaměstnanců, jak se lze dočíst na oficiálním blogu. Podle CEO Daniela Eka je to nutné pro optimalizaci nákladů a nejspíš nepůjde o poslední akci tohoto druhu.
Čtěte také: Tahle vlajka zatopí konkurenci. Ze specifikací Honoru Magic 6 Pro se tají dech
Podle Eka představuje největší problém firmy skutečnost, že zaměstnává mnoho lidí, kteří dělají spíše práci okolo, než aby přispívali k něčemu smysluplnějšímu. Odkazuje také na předchozí roky, kdy měla firma mnohem více prostředků, které v současnosti na stejně rozsáhlý provoz chybí.
Populární platforma tak nadále bojuje s tím, aby v budoucnu přežila. Pravděpodobně bude muset podniknout ještě několik nepříjemných ale nutných kroků, aby se na trhu udržela. S jejím obchodním modelem to však nebude jednoduchá cesta.