Apple v nové reklamě trošku „zamachroval“ s Face ID
Face ID je tak trošku revoluční technologie. Ano, není zatím zdaleka dokonalá a tak trošku to schytala už jen za to, že s tím přišel Apple.
Celá reklama se nese v lehce prvoplánově humorném duchu, ačkoliv místy napětí přerůstá až v jakýsi thriller. Apple se snaží naznačit, že vzpomenout si na heslo například do internetového bankovnictví může být občas dosti obtížné a pro některé až skoro nemožné.
Hlavní aktér je v jakési soutěži zaměřené na paměť a poslední otázka, na kterou musí najít odpověď, je jeho heslo do internetového bankovnictví, které si vytvořil ráno. Samozřejmě si vzpomenout nemůže a vyústění celé reklamy je… No, podívejte se sami, nebudeme vám to kazit.
https://www.youtube.com/watch?time_continue=1&v=vcsGu9ug9J4
zdroj: 9to5Mac
Autor článku
Bývalý redaktor webu Mobilizujeme.cz.