Android upadá v zapomnění. Teenegeři chtějí ve většině případů iPhony

  • Firma Pipe Sandler prováděla průzkum mezi mladistvými
  • Nejoblíbenějším telefonem se stal iPhone od Applu
  • Apple kraloval i v celé řadě dalších kategorií

iPhone je stále jedničkou mezi teenagery | foto: vlastní

Apple je se svým iPhonem rozhodně fenomén. Jeho popularita je spojena již s jistým sociálním statutem, na který slyší hlavně mladší populace. To potvrzují i poslední průzkumy, podle kterých popularita iPhonů u teenagerů stále roste. Atakuje již 90 %.

iPhone je nejoblíbenější telefon mezi mladými

Podle údajů, které zveřejnila investiční společnost Piper Sandler ve svém pololetním průzkumu mezi dospívajícími, je iPhone od společnosti Apple stále nejoblíbenějším chytrým telefonem mezi dospívajícími. iPhone vlastní celých 87 procent dotázaných teenagerů a 88 procent očekává, že iPhone bude jejich dalším telefonem.

V porovnání se situací před deseti lety se jedná o radikální změnu. Ještě v říjnu 2013 uvádělo 55 procent teenagerů, že vlastní iPhone, zatímco 24 procent mělo zařízení s Androidem.

iPhone

Počet iPhonů mezi mladou populací stále roste | foto: Piper Sandler


Čtěte také: Jablíčkáři mají smůlu. Counter-Strike 2 nebude na macOS, vzkazuje Valve


Apple kraloval i v ostatních segmentech

Průzkum se zabýval i dalšími kategoriemi. U hodinek jsou v čele Apple Watch, které vlastní 34 procent dotázaných teenagerů, loni to bylo 31 procent. V závěsu za hodinkami od Applu byli i takové značky jako Rolex, Casio, Garmin a Cartier.

Apple dominoval i oblasti platebních aplikací. Apple Pay je pro dospívající nejoblíbenější platební aplikací, přičemž 42 procent z nich uvedlo, že tuto službu v posledním měsíci použilo. Jednou z mála oblastí, kde Apple nedominoval byla kategorie streamovaní hudby, kde skončil druhý za Spotify. To využívalo 70 % mladých lidí, zatímco Apple Music pouze necelých 30 %.

Průzkum s dlouhou historií

Průzkumy mezi dospívajícími se provádějí dvakrát ročně, přičemž společnost Piper Sandler vydává tyto zprávy již více než 10 let. Pro letošní podzimní zprávu bylo dotazováno 9 193 dospívajících ze 49 států o průměrném věku 15,7 let.

Nepřehlédněte

Diskuze

"Komentáře se nahrávají..."

Android upadá v zapomnění. Teenegeři chtějí ve většině případů iPhony

  • Firma Pipe Sandler prováděla průzkum mezi mladistvými
  • Nejoblíbenějším telefonem se stal iPhone od Applu
  • Apple kraloval i v celé řadě dalších kategorií

iPhone je stále jedničkou mezi teenagery | foto: vlastní

Apple je se svým iPhonem rozhodně fenomén. Jeho popularita je spojena již s jistým sociálním statutem, na který slyší hlavně mladší populace. To potvrzují i poslední průzkumy, podle kterých popularita iPhonů u teenagerů stále roste. Atakuje již 90 %.

iPhone je nejoblíbenější telefon mezi mladými

Podle údajů, které zveřejnila investiční společnost Piper Sandler ve svém pololetním průzkumu mezi dospívajícími, je iPhone od společnosti Apple stále nejoblíbenějším chytrým telefonem mezi dospívajícími. iPhone vlastní celých 87 procent dotázaných teenagerů a 88 procent očekává, že iPhone bude jejich dalším telefonem.

V porovnání se situací před deseti lety se jedná o radikální změnu. Ještě v říjnu 2013 uvádělo 55 procent teenagerů, že vlastní iPhone, zatímco 24 procent mělo zařízení s Androidem.

iPhone

Počet iPhonů mezi mladou populací stále roste | foto: Piper Sandler


Čtěte také: Jablíčkáři mají smůlu. Counter-Strike 2 nebude na macOS, vzkazuje Valve


Apple kraloval i v ostatních segmentech

Průzkum se zabýval i dalšími kategoriemi. U hodinek jsou v čele Apple Watch, které vlastní 34 procent dotázaných teenagerů, loni to bylo 31 procent. V závěsu za hodinkami od Applu byli i takové značky jako Rolex, Casio, Garmin a Cartier.

Apple dominoval i oblasti platebních aplikací. Apple Pay je pro dospívající nejoblíbenější platební aplikací, přičemž 42 procent z nich uvedlo, že tuto službu v posledním měsíci použilo. Jednou z mála oblastí, kde Apple nedominoval byla kategorie streamovaní hudby, kde skončil druhý za Spotify. To využívalo 70 % mladých lidí, zatímco Apple Music pouze necelých 30 %.

Průzkum s dlouhou historií

Průzkumy mezi dospívajícími se provádějí dvakrát ročně, přičemž společnost Piper Sandler vydává tyto zprávy již více než 10 let. Pro letošní podzimní zprávu bylo dotazováno 9 193 dospívajících ze 49 států o průměrném věku 15,7 let.

Nepřehlédněte

Diskuze

"Komentáře se nahrávají..."