Hodnota společnosti Apple začíná růst směrem k historickému rekordu 3 biliony dolarů, který už jednou v historii překonala. Děje se tak nejspíš v souvislosti s nedávným WWDC 2023, kde byly představeny slibné produkty jako například Vision Pro. Avšak horká novinka v podobě tohoto AR/VR headsetu není tím, co žene cenu firmy nahoru. Mark Gurman nabízí jiné vysvětlení.
Apple se hranice 3 bilionů amerických dolarů (65 bilionů korun) dotkl začátkem roku 2022. Nyní se k ní blíží znovu a reportér Bloombergu Mark Gurman, který se dlouhodobě zaměřuje na obchodní strategii Applu, přichází s analýzou, jež odhaluje důvody tohoto trendu. Na první pohled by se mohlo zdát, že investoři věří v revoluční headset Vision Pro, avšak opak je pravdou.
AR/VR brýle Vision Pro se při uvedení na trh nestanou stejně populárním produktem jako iPhony či MacBooky. Příčinou bude vysoká cena, nepraktická externí baterie a stále ještě není zřejmé praktické využití tohoto headsetu. Apple si je toho vědom a stejně tak i investoři, kteří spoléhají na jiné produkty.
Čtěte také: Co plánuje Apple na příští rok? Rozhodně se máme na co těšit
Jako první důvod uvádí Gurman uživatelské prostředí Applu. Propojení všech mobilních zařízení, tabletů, hodinek a dostupnost předplatných hudby a videí na každém produktu je extrémně pohodlné a jen těžko se z tohoto prostředí odchází. V případě Applu jsou zkrátka zákazníci ochotní si za luxus, jaký značka nabízí, připlatit.
Dalším aspektem je i skutečnost, že na podzim přijde na trh další řada iPhonů 15, která po delší době nabídne výraznější změny a nové funkce. Investoři očekávají, že nové modely navnadí mnoho zákazníků a hodnota firmy poroste nahoru.
Hodnota společnosti Apple začíná růst směrem k historickému rekordu 3 biliony dolarů, který už jednou v historii překonala. Děje se tak nejspíš v souvislosti s nedávným WWDC 2023, kde byly představeny slibné produkty jako například Vision Pro. Avšak horká novinka v podobě tohoto AR/VR headsetu není tím, co žene cenu firmy nahoru. Mark Gurman nabízí jiné vysvětlení.
Apple se hranice 3 bilionů amerických dolarů (65 bilionů korun) dotkl začátkem roku 2022. Nyní se k ní blíží znovu a reportér Bloombergu Mark Gurman, který se dlouhodobě zaměřuje na obchodní strategii Applu, přichází s analýzou, jež odhaluje důvody tohoto trendu. Na první pohled by se mohlo zdát, že investoři věří v revoluční headset Vision Pro, avšak opak je pravdou.
AR/VR brýle Vision Pro se při uvedení na trh nestanou stejně populárním produktem jako iPhony či MacBooky. Příčinou bude vysoká cena, nepraktická externí baterie a stále ještě není zřejmé praktické využití tohoto headsetu. Apple si je toho vědom a stejně tak i investoři, kteří spoléhají na jiné produkty.
Čtěte také: Co plánuje Apple na příští rok? Rozhodně se máme na co těšit
Jako první důvod uvádí Gurman uživatelské prostředí Applu. Propojení všech mobilních zařízení, tabletů, hodinek a dostupnost předplatných hudby a videí na každém produktu je extrémně pohodlné a jen těžko se z tohoto prostředí odchází. V případě Applu jsou zkrátka zákazníci ochotní si za luxus, jaký značka nabízí, připlatit.
Dalším aspektem je i skutečnost, že na podzim přijde na trh další řada iPhonů 15, která po delší době nabídne výraznější změny a nové funkce. Investoři očekávají, že nové modely navnadí mnoho zákazníků a hodnota firmy poroste nahoru.