Mobilizujeme.cz

Zákaznická péče Vodafone – odbornou odpověď dostanete na Facebooku, Twitteru a dalších sítích

  |  1 komentář  |  autor:

Zákazníci Vodafonu nyní mohou své konkrétní požadavky řešit přímo na Facebooku a Twitteru. Prostřednictvím zabezpečeného formuláře se mohou ptát na konkrétní dotazy, týkající se jejich účtů, a to bez nutnosti telefonického či osobního kontaktu. Zákazníkům zde bude pomáhat rozšířený tým specialistů, nově i o víkendech.

Vodafone se 135 tisíci fanoušky na Facebooku a bezmála osmi tisíci followerů na Twitteru patří mezi nejsilnější české značky na sociálních sítích. „Zákaznická péče je klíčovou součástí našeho působení v sociálních médiích již od začátku, ale vzhledem k rostoucímu počtu zákazníků, jsme ji inovovali tak, abychom mohli uspokojit konkrétní požadavky zákazníků,“ říká Eva Štípková, senior manažerka oddělení interaktivního a přímého marketingu. Novým efektivnějším nástrojem pro péči na facebookové stránce Vodafonu je zabezpečený formulář v záložce Zeptejte se, kde mohou vyplnit své požadavky a údaje. „To nám umožňuje ověřit identitu zákazníka a ihned se zabývat jeho přáními, aniž by nás musel kontaktovat telefonicky na lince péče o zákazníky či osobně v prodejně,“ dodala Eva Štípková.

Obdobný formulář pro vyřizování konkrétních dotazů budou mít zákazníci k dispozici také pro Twitter, YouTube a v Centru péče. Pod záložkou Zeptejte se zákazníci zároveň naleznou odpovědi na nejčastější dotazy s možností vyhledávání. Kromě toho Vodafone rozšířil okruh nejčastěji kladených dotazů a zpřehlednil stávající Centrum péče na adrese pece.vodafone.cz tak, aby si zákazníci mohli sami vyhledat odpovědi na otázky ohledně služeb a produktů Vodafonu. Centrum péče nově slouží také pro komunikaci krátkodobých omezení služeb. Stejné možnosti mají zákazníci i v záložce Zeptejte se přímo na Facebooku Vodafonu. Nový tým péče na sociálních médiích zahrnuje pět specialistů, kteří se dotazům zákazníků budou od února věnovat v rozšířené době v pracovní dny od osmi do dvaceti hodin a o víkendech od osmi do šestnácti hodin. Na Facebooku a Twitteru budou se zákazníky i nadále komunikovat také členové oddělení interaktivního marketingu a PR.

ČLÁNKY:
HTC do konce roku 2017 představí ještě 3 nové telefony

HTC do konce roku 2017 představí ještě 3 nové telefony

DNES  |    |  diskuze (0)

HTC se už na začátku roku 2017 nechalo slyšet, že letos přijde jen se 6-7 telefony, což je výrazně méně, než tucet…

Huawei G10 se ukázal na prvních reálných snímcích

Huawei G10 se ukázal na prvních reálných snímcích

DNES  |    |  diskuze (0)

Huawei svůj model G10 s kódovým označením Maimang 6 uvede sice až 22. září, ovšem už teď se telefon začal objevovat na živých…

Dostanete nejnovější Android 8.0 Oreo? (velký přehled)

Dostanete nejnovější Android 8.0 Oreo? (velký přehled)

DNES  |    |  5 komentářů

Písnička kolem aktualizací Androidu je stále stejná. Google každoročně připraví novou verzi, která přináší zajímavé novinky a vylepšení, ovšem reálně se dočká…

Mobilní zobrazení