Mobilizujeme.cz

Trendy: jak vybrat telefon | zpomalování iPhonů | bezrámečkové telefony | Galaxy S9 | čínské telefony | Android Oreo aktualizace

Zákaznická péče Vodafone – odbornou odpověď dostanete na Facebooku, Twitteru a dalších sítích

  |  1 komentář  |  autor: Jakub Vrbacký

Zákazníci Vodafonu nyní mohou své konkrétní požadavky řešit přímo na Facebooku a Twitteru. Prostřednictvím zabezpečeného formuláře se mohou ptát na konkrétní dotazy, týkající se jejich účtů, a to bez nutnosti telefonického či osobního kontaktu. Zákazníkům zde bude pomáhat rozšířený tým specialistů, nově i o víkendech.

Vodafone se 135 tisíci fanoušky na Facebooku a bezmála osmi tisíci followerů na Twitteru patří mezi nejsilnější české značky na sociálních sítích. „Zákaznická péče je klíčovou součástí našeho působení v sociálních médiích již od začátku, ale vzhledem k rostoucímu počtu zákazníků, jsme ji inovovali tak, abychom mohli uspokojit konkrétní požadavky zákazníků,“ říká Eva Štípková, senior manažerka oddělení interaktivního a přímého marketingu. Novým efektivnějším nástrojem pro péči na facebookové stránce Vodafonu je zabezpečený formulář v záložce Zeptejte se, kde mohou vyplnit své požadavky a údaje. „To nám umožňuje ověřit identitu zákazníka a ihned se zabývat jeho přáními, aniž by nás musel kontaktovat telefonicky na lince péče o zákazníky či osobně v prodejně,“ dodala Eva Štípková.

Obdobný formulář pro vyřizování konkrétních dotazů budou mít zákazníci k dispozici také pro Twitter, YouTube a v Centru péče. Pod záložkou Zeptejte se zákazníci zároveň naleznou odpovědi na nejčastější dotazy s možností vyhledávání. Kromě toho Vodafone rozšířil okruh nejčastěji kladených dotazů a zpřehlednil stávající Centrum péče na adrese pece.vodafone.cz tak, aby si zákazníci mohli sami vyhledat odpovědi na otázky ohledně služeb a produktů Vodafonu. Centrum péče nově slouží také pro komunikaci krátkodobých omezení služeb. Stejné možnosti mají zákazníci i v záložce Zeptejte se přímo na Facebooku Vodafonu. Nový tým péče na sociálních médiích zahrnuje pět specialistů, kteří se dotazům zákazníků budou od února věnovat v rozšířené době v pracovní dny od osmi do dvaceti hodin a o víkendech od osmi do šestnácti hodin. Na Facebooku a Twitteru budou se zákazníky i nadále komunikovat také členové oddělení interaktivního marketingu a PR.

ČLÁNKY:

Diskuze

Komentujte

avatar
Třídit dle:   nejnovější | nejstarší | nejlépe hodnocené
Krützner Eduard
Krützner Eduard

Vysvětlete mně prosím, kde zjistím poslední vyúčtování. Dříve to bylo velmi jednoduché.
Děkuji za brzkou odpověď
E.Krützner

Tip: Chcete hlasovat v diskuzi? Nejdříve se musíte přihlásit, či registrovat
Za úmyslné zpomalování iPhonů čeká Apple soudní tsunami

Za úmyslné zpomalování iPhonů čeká Apple soudní tsunami

VČERA  |  Tomáš Richter  |  3 komentáře

Na konci prosince jsme vás informovali, že díky zpomalování starších iPhonů půjde Apple před soud. V tu dobu se vědělo o…

LG X4+: odolný smartphone s průměrnou výbavou

LG X4+: odolný smartphone s průměrnou výbavou

VČERA  |  Tomáš Rajnoch  |  2 komentáře

Posledních několik týdnů se o LG hovoří stále více, a to hlavně v souvislosti s tím, co nedávno prohlásil šéf mobilní…

DJI Phantom 3 se nyní dá sehnat za téměř poloviční cenu

DJI Phantom 3 se nyní dá sehnat za téměř poloviční cenu

VČERA  |  sponzorovaný obsah  |  diskuze (0)

Výběhový model populárního dronu DJI Phantom 3 můžete v aktuální prodejní akci sehnat opravdu za velmi lákavou cenu. DJI Phantom 3 je…

Mobilní zobrazení