Mobilizujeme.cz

Trendy: jak vybrat telefon | nový Android P | placení telefonem | Xiaomi Mi 8 | Android Oreo aktualizace | budoucnost? | malý iPhone

Zákaznická péče Vodafone – odbornou odpověď dostanete na Facebooku, Twitteru a dalších sítích

  |  1 komentář  |  autor: Jakub Vrbacký

Zákazníci Vodafonu nyní mohou své konkrétní požadavky řešit přímo na Facebooku a Twitteru. Prostřednictvím zabezpečeného formuláře se mohou ptát na konkrétní dotazy, týkající se jejich účtů, a to bez nutnosti telefonického či osobního kontaktu. Zákazníkům zde bude pomáhat rozšířený tým specialistů, nově i o víkendech.

Vodafone se 135 tisíci fanoušky na Facebooku a bezmála osmi tisíci followerů na Twitteru patří mezi nejsilnější české značky na sociálních sítích. „Zákaznická péče je klíčovou součástí našeho působení v sociálních médiích již od začátku, ale vzhledem k rostoucímu počtu zákazníků, jsme ji inovovali tak, abychom mohli uspokojit konkrétní požadavky zákazníků,“ říká Eva Štípková, senior manažerka oddělení interaktivního a přímého marketingu. Novým efektivnějším nástrojem pro péči na facebookové stránce Vodafonu je zabezpečený formulář v záložce Zeptejte se, kde mohou vyplnit své požadavky a údaje. „To nám umožňuje ověřit identitu zákazníka a ihned se zabývat jeho přáními, aniž by nás musel kontaktovat telefonicky na lince péče o zákazníky či osobně v prodejně,“ dodala Eva Štípková.

Obdobný formulář pro vyřizování konkrétních dotazů budou mít zákazníci k dispozici také pro Twitter, YouTube a v Centru péče. Pod záložkou Zeptejte se zákazníci zároveň naleznou odpovědi na nejčastější dotazy s možností vyhledávání. Kromě toho Vodafone rozšířil okruh nejčastěji kladených dotazů a zpřehlednil stávající Centrum péče na adrese pece.vodafone.cz tak, aby si zákazníci mohli sami vyhledat odpovědi na otázky ohledně služeb a produktů Vodafonu. Centrum péče nově slouží také pro komunikaci krátkodobých omezení služeb. Stejné možnosti mají zákazníci i v záložce Zeptejte se přímo na Facebooku Vodafonu. Nový tým péče na sociálních médiích zahrnuje pět specialistů, kteří se dotazům zákazníků budou od února věnovat v rozšířené době v pracovní dny od osmi do dvaceti hodin a o víkendech od osmi do šestnácti hodin. Na Facebooku a Twitteru budou se zákazníky i nadále komunikovat také členové oddělení interaktivního marketingu a PR.

ČLÁNKY:

Diskuze

1
Komentujte

avatar
1 Comment threads
0 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
1 Comment authors
Krützner Eduard Recent comment authors
nejnovější nejstarší nejlépe hodnocené
Krützner Eduard
Krützner Eduard

Vysvětlete mně prosím, kde zjistím poslední vyúčtování. Dříve to bylo velmi jednoduché.
Děkuji za brzkou odpověď
E.Krützner

Tip: Chcete hlasovat v diskuzi? Nejdříve se musíte přihlásit, či registrovat
Australský teenager se opakovaně naboural do sítě Applu

Australský teenager se opakovaně naboural do sítě Applu

DNES  |  Daniel Fousek  |  diskuze (0)

Co jste dokázali v šestnácti letech vy? Nabourat se do sítě Applu se rozhodně podaří málokomu. Jenže mladík z Melbourne byl podle…

Chytré hodinky Oukitel W1: základní hodinky pro nenáročné

Chytré hodinky Oukitel W1: základní hodinky pro nenáročné

VČERA  |  sponzorovaný obsah  |  diskuze (1)

Chytré hodinky se krátce po svém nástupu na trh staly naprostým hitem. Je trendy mít hodinky s displejem, které vám…

Mobilní hra PUBG zaznamenala 100 milionů stažení

Mobilní hra PUBG zaznamenala 100 milionů stažení

VČERA  |  Jakub Mokříš  |  diskuze (1)

Tato populární hra má za sebou masivní úspěch na PC, a teď drtí rekordy i na smartphonech. Tip: První vlna…

Mobilní zobrazení