Mobilizujeme.cz

Trendy: Maraton soutěží | jak vybrat telefon | iPhone X | bezrámečkový telefon | Android Oreo aktualizace | jak funguje čtečka tváře

Zákaznická péče Vodafone – odbornou odpověď dostanete na Facebooku, Twitteru a dalších sítích

  |  1 komentář  |  autor: Jakub Vrbacký

Zákazníci Vodafonu nyní mohou své konkrétní požadavky řešit přímo na Facebooku a Twitteru. Prostřednictvím zabezpečeného formuláře se mohou ptát na konkrétní dotazy, týkající se jejich účtů, a to bez nutnosti telefonického či osobního kontaktu. Zákazníkům zde bude pomáhat rozšířený tým specialistů, nově i o víkendech.

Vodafone se 135 tisíci fanoušky na Facebooku a bezmála osmi tisíci followerů na Twitteru patří mezi nejsilnější české značky na sociálních sítích. „Zákaznická péče je klíčovou součástí našeho působení v sociálních médiích již od začátku, ale vzhledem k rostoucímu počtu zákazníků, jsme ji inovovali tak, abychom mohli uspokojit konkrétní požadavky zákazníků,“ říká Eva Štípková, senior manažerka oddělení interaktivního a přímého marketingu. Novým efektivnějším nástrojem pro péči na facebookové stránce Vodafonu je zabezpečený formulář v záložce Zeptejte se, kde mohou vyplnit své požadavky a údaje. „To nám umožňuje ověřit identitu zákazníka a ihned se zabývat jeho přáními, aniž by nás musel kontaktovat telefonicky na lince péče o zákazníky či osobně v prodejně,“ dodala Eva Štípková.

Obdobný formulář pro vyřizování konkrétních dotazů budou mít zákazníci k dispozici také pro Twitter, YouTube a v Centru péče. Pod záložkou Zeptejte se zákazníci zároveň naleznou odpovědi na nejčastější dotazy s možností vyhledávání. Kromě toho Vodafone rozšířil okruh nejčastěji kladených dotazů a zpřehlednil stávající Centrum péče na adrese pece.vodafone.cz tak, aby si zákazníci mohli sami vyhledat odpovědi na otázky ohledně služeb a produktů Vodafonu. Centrum péče nově slouží také pro komunikaci krátkodobých omezení služeb. Stejné možnosti mají zákazníci i v záložce Zeptejte se přímo na Facebooku Vodafonu. Nový tým péče na sociálních médiích zahrnuje pět specialistů, kteří se dotazům zákazníků budou od února věnovat v rozšířené době v pracovní dny od osmi do dvaceti hodin a o víkendech od osmi do šestnácti hodin. Na Facebooku a Twitteru budou se zákazníky i nadále komunikovat také členové oddělení interaktivního marketingu a PR.

ČLÁNKY:
Huawei si v nové reklamě dělá srandu ze Samsungu

Huawei si v nové reklamě dělá srandu ze Samsungu

DNES  |  Tomáš Rajnoch  |  2 komentáře

Huawei letos uvedl modely Mate 10 a Mate 10 Pro. Špičkově vybavené smartphony, které v sobě navíc skrývají umělou inteligenci. Tentokrát…

Další profesionálně stabilizovaná tyč pro smartphony ve slevě

Další profesionálně stabilizovaná tyč pro smartphony ve slevě

DNES  |  sponzorovaný obsah  |  diskuze (0)

Zhiyun Smooth-Q zajistí velmi pokročilou stabilizaci telefonu, což se skvěle hodí nejen při focení, ale zejména při natáčení videí. K dispozici…

Apple chystá vlastní brýle pro AR a skupuje startup Vrvana

Apple chystá vlastní brýle pro AR a skupuje startup Vrvana

DNES  |  Jakub Fišer  |  diskuze (0)

Apple má teď za sebou neskutečně moc práce. Téměř vše se ale vydařilo na výbornou a lidé z Applu se mohou…

Mobilní zobrazení