Mobilizujeme.cz

Trendy: jak vybrat telefon | nový Android P | placení telefonem | Huawei P20 | Android Oreo aktualizace | budoucnost? | malý iPhone

Zákaznická péče Vodafone – odbornou odpověď dostanete na Facebooku, Twitteru a dalších sítích

  |  1 komentář  |  autor: Jakub Vrbacký

Zákazníci Vodafonu nyní mohou své konkrétní požadavky řešit přímo na Facebooku a Twitteru. Prostřednictvím zabezpečeného formuláře se mohou ptát na konkrétní dotazy, týkající se jejich účtů, a to bez nutnosti telefonického či osobního kontaktu. Zákazníkům zde bude pomáhat rozšířený tým specialistů, nově i o víkendech.

Vodafone se 135 tisíci fanoušky na Facebooku a bezmála osmi tisíci followerů na Twitteru patří mezi nejsilnější české značky na sociálních sítích. „Zákaznická péče je klíčovou součástí našeho působení v sociálních médiích již od začátku, ale vzhledem k rostoucímu počtu zákazníků, jsme ji inovovali tak, abychom mohli uspokojit konkrétní požadavky zákazníků,“ říká Eva Štípková, senior manažerka oddělení interaktivního a přímého marketingu. Novým efektivnějším nástrojem pro péči na facebookové stránce Vodafonu je zabezpečený formulář v záložce Zeptejte se, kde mohou vyplnit své požadavky a údaje. „To nám umožňuje ověřit identitu zákazníka a ihned se zabývat jeho přáními, aniž by nás musel kontaktovat telefonicky na lince péče o zákazníky či osobně v prodejně,“ dodala Eva Štípková.

Obdobný formulář pro vyřizování konkrétních dotazů budou mít zákazníci k dispozici také pro Twitter, YouTube a v Centru péče. Pod záložkou Zeptejte se zákazníci zároveň naleznou odpovědi na nejčastější dotazy s možností vyhledávání. Kromě toho Vodafone rozšířil okruh nejčastěji kladených dotazů a zpřehlednil stávající Centrum péče na adrese pece.vodafone.cz tak, aby si zákazníci mohli sami vyhledat odpovědi na otázky ohledně služeb a produktů Vodafonu. Centrum péče nově slouží také pro komunikaci krátkodobých omezení služeb. Stejné možnosti mají zákazníci i v záložce Zeptejte se přímo na Facebooku Vodafonu. Nový tým péče na sociálních médiích zahrnuje pět specialistů, kteří se dotazům zákazníků budou od února věnovat v rozšířené době v pracovní dny od osmi do dvaceti hodin a o víkendech od osmi do šestnácti hodin. Na Facebooku a Twitteru budou se zákazníky i nadále komunikovat také členové oddělení interaktivního marketingu a PR.

ČLÁNKY:

Diskuze

Komentujte

avatar
nejnovější nejstarší nejlépe hodnocené
Krützner Eduard
Krützner Eduard

Vysvětlete mně prosím, kde zjistím poslední vyúčtování. Dříve to bylo velmi jednoduché.
Děkuji za brzkou odpověď
E.Krützner

Tip: Chcete hlasovat v diskuzi? Nejdříve se musíte přihlásit, či registrovat
Nové Android telefony mají předinstalovaný malware

Nové Android telefony mají předinstalovaný malware

DNES  |  Martin Skořepa  |  diskuze (1)

Ve virové laboratoři Avast Threat Labs identifikovali mobilní adware, který je předinstalovaný na tisících nových Android telefonech po celém…

Autíčko místo navigační šipky? U Google Map je to nyní možné

Autíčko místo navigační šipky? U Google Map je to nyní možné

DNES  |  Radek Chlup  |  diskuze (0)

Aplikace Google Mapy nyní umožňuje nahradit navigační šipku v režimu navigování netradiční ikonkou vozidla. Společnost vybrala řadu roztomilých automobilů, ze kterých…

Změna značení: Samsung končí s letopočtem u svých telefonů

Změna značení: Samsung končí s letopočtem u svých telefonů

DNES  |  Martin Skořepa  |  4 komentáře

V posledních letech Samsung pojmenovával některé telefony nejen písmenem dle vybrané řady a číslem podle stupně vybavenosti (např. A3,…

Mobilní zobrazení