Mobilizujeme.cz

Trendy: jak vybrat telefon | Huawei Mate 10 | bezrámečkový telefon | iPhone X | čtečka tváře | Galaxy S8 | Android Oreo aktualizace

V některých nákupních centrech můžete zaplatit parkovné přes SMS

  |  komentovat  |  autor:

Společnost ComGate Interactive zprovoznila službu Parking SMS, která umožňuje zaplacení parkovného jednoduše pomocí SMS, v již čtvrtém velkém obchodním centru. 

Služba Parking SMS byla spuštěna v nákupních centrech Galerie Vaňkovka (Brno), Palác Flóra (Praha) a Arkády Pankrác (Praha) na přelomu let 2010 a 2011. Na základě úspěšnosti této služby se počátkem srpna přidalo i OC Chodov (Praha) a vzhledem ke kladnému ohlasu obchodních center i jejich zákazníků se dá očekávat její další rozšíření.

Služba si získala oblibu především kvůli své jednoduchosti. Při vjezdu na parkoviště obdrží zákazník standardně parkovací lístek, a pokud přečerpá případnou dobu parkování zdarma, před výjezdem zašle SMS s unikátním kódem uvedeným na parkovacím lístku. Cena parkovného je mu pak stržena z kreditu nebo je součástí měsíčního vyúčtování. Problémem není ani daňový doklad, získat jej lze na www.parking-sms.cz.

„Zákazníci si už na pohodlnost placení parkovného přes SMS začali zvykat a tento trend určitě ještě dále poroste,“ uvedl autor úspěšného projektu Vojtěch Špáňa ze společnosti LaSpezie.

Od spuštění služby Parking SMS se ve všech zapojených obchodních centrech vybralo na parkovném pomocí SMS již téměř 500 000 Kč. Podle statistik využívají zákazníci tuto službu nejvíce mezi16. a 18. hodinou a nejvíce plateb se uskuteční v úterý. Téměř desetina zákazníků hradí formou SMS i parkování delší než 8 hodin.

Pro provozovatele jsou parkovací SMS výhodné především proto, že snižují nároky na počet platebních terminálů, čímž klesají i náklady na jejich provoz. Neopomenutelný je také marketingový význam – parkovací lístky lze využít i jako reklamní nosič, tzv Parking AD. Obchodní centrum tak může zákazníky snadno informovat o různých slevových akcích či věrnostních programech. V současné době tuto formu komunikace využívají všichni naši mobilní operátoři.

„Služba má potenciál i pro další odvětví. Vzniká zde totiž platforma pro platby za služby v místech, kde se zdržují potenciální zákazníci – řidiči, jednotliví nakupující i celé rodiny. Tito zákazníci často rotují mezi nákupními areály a je možné je cíleně zasáhnout a motivovat. To může být základ pro věrnostní program opírající se o nákupní chování zákazníků v čase,“ dodává Honza Hanzlík, jednatel společnosti ComGate Interactive.

ČLÁNKY:
Víme, které telefony Huawei dostanou Android 8 Oreo

Víme, které telefony Huawei dostanou Android 8 Oreo

17. 10. 2017  |    |  diskuze (0)

Huawei nám při příležitosti představení nových modelů řady Mate 10 prozradil, které telefony se dočkají aktualizace na nejnovější Android 8 Oreo. Tip: Dostanete…

Dostanete nejnovější Android 8.0 Oreo? (aktualizováno)

Dostanete nejnovější Android 8.0 Oreo? (aktualizováno)

DNES  |    |  17 komentářů

Písnička kolem aktualizací Androidu je stále stejná. Google každoročně připraví novou verzi, která přináší zajímavé novinky a vylepšení, ovšem reálně se dočká…

HTC zve novináře. Představí za 2 týdny vlajkový model U11 Plus?

HTC zve novináře. Představí za 2 týdny vlajkový model U11 Plus?

DNES  |    |  diskuze (0)

I když HTC prodalo svou mobilní divizi, neznamená to, že přestanou produkovat smartphony. O tom se máme přesvědčit již 2. listopadu, kdy…

Mobilní zobrazení