Mobilizujeme.cz

Sony Ericsson Xperia Pureness s průhledným displejem

  |  komentovat  |  autor:

Sony Ericsson představil koncept mobilního telefonu Sony Ericsson Xperia Pureness, který je prvním telefonem na světě s průhledným displejem.

O Sony Ericssonu Xperia Pureness jsme informovali již dříve, tehdy ještě šlo o telefon s označením Sony Ericsson Kiki. Výrobce velmi překvapil, když telefon zařadil mezi multimediální telefony Xperia. Podle výrobce totiž nemá nový Sony Ericsson Pureness oplývat bohatou výbavou, ale spíše unikátním designem.


Sony Ericsson Pureness nese přídomek Xperia. Zaslouží si ho?

Telefon si již můžeme prohlédnout na oficiálních fotografiích. Jakékoliv informace ohledně výbavy však zatím nejsou zveřejněné. Jisté je pouze to, že displej telefonu bude průhledný. Výrobce alespoň uvedl, že telefon oficiálně představí letos v listopadu.


Oficiální lifestylové fotografie Sony Ericssonu Xperia Pureness

Společnost Sony Ericsson mimo jiné představila další fázi své probíhající transformace. Tou je inovace vizuální identity a hodnot značky, jejímž cílem je naplnění vize stát se značkou pro komunikaci a zábavu. Společnost rovněž potvrdila, že se připojila k nově oznámenému sloganu Sony „make.believe“, který bude používat ve veškeré komunikaci se zákazníky. Cílem je posílit odkaz na zábavu a spolupráci se skupinou Sony.

„Spojování komunikace a zábavy bylo hlavním cílem společnosti Sony Ericsson již od počátku působení na trhu. Koncept ,make.believe‘ reflektuje sjednocení komunikace a zábavy a spojuje nás s dalšími firmami skupiny Sony. Inovací naší značky a používáním nového sloganu ,make.believe‘ chceme ještě více zdůraznit svou nabídku zábavy zákazníkům,“ uvedla Cathy Davies, ředitelka strategie značky společnosti Sony Ericsson.

„Právě probíhající transformace je základem pro vytvoření zcela nové podoby společnosti Sony Ericsson. Inovace značky je důležitou součástí naší strategie. Ve spojení s maximální otevřeností představuje změnu v plánování a sestavování naší nabídky stejně jako v přístupu k zákazníkům, které chceme s námi více spojit pomocí digitálních a sociálních komunikačních platforem,“ řekl Lennard Hoornik, ředitel marketingu společnosti Sony Ericsson.

Inovaci značky provází řada vizuálních změn. Všeobecně známé logo získává sedm nových barevných variant a je obohaceno o nový prvek ilustrace proudu energie jako symbolu hravosti a zatraktivnění vzhledu pro digitální sféru. Společnost Sony Ericsson chce rovněž být více otevřená a více zapojovat širší okruh zákazníků k formování své značky. V jejich oslovení proto bude klást větší důraz na využívání interaktivních digitálních a sociálních komunikačních kanálů.

Během podzimu bude probíhat několik strategických komunikačních kampaní, které představí inovovanou vizuální identitu a předvedou odstartování konceptu „make.believe“. Patřit k nim budou virální kampaně na nové modely Satio, Aino a Yari a proběhne také speciální kampaň věnovaná fotbalovým fanouškům, která prezentuje Sony Ericsson jako sponzora světového fotbalového poháru FIFA v roce 2010.

ČLÁNKY:
LG Q6 je bezrámečkový telefon pod 10 tisíc. Známe i dostupnost

LG Q6 je bezrámečkový telefon pod 10 tisíc. Známe i dostupnost

VČERA  |    |  4 komentáře

Na český trh oficiálně míří očekávaný a poměrně dost zajímavý smartphone jihokorejského výrobce. Nové LG Q6 přináší zejména prémiový bezrámečkový design –…

Dočkáme se modulárního smartphonu od Samsungu?

Dočkáme se modulárního smartphonu od Samsungu?

VČERA  |    |  diskuze (0)

Svůj modulární telefon má již několik společností. Patří mezi ně například Motorola nebo LG. Oba výrobci přišli s odlišným řešením modularity. Některé…

Microsoft se opět snaží "modernizovat" Skype pro iPhone

Microsoft se opět snaží „modernizovat“ Skype pro iPhone

VČERA  |    |  diskuze (0)

Nedávno jsem zkritizoval Microsoft za jeho přístup ke Skypu. Jak je pro redmondského giganta typické, dokud se tento jednoduchý a populární komunikační…

Mobilní zobrazení