Mobilizujeme.cz

Trendy: jak vybrat telefon | zpomalování iPhonů | bezrámečkové telefony | Galaxy S9 | čínské telefony | Android Oreo aktualizace

Sony Ericsson Xperia Pureness s průhledným displejem

  |  komentovat  |  autor: Luboš Srb

Sony Ericsson představil koncept mobilního telefonu Sony Ericsson Xperia Pureness, který je prvním telefonem na světě s průhledným displejem.

O Sony Ericssonu Xperia Pureness jsme informovali již dříve, tehdy ještě šlo o telefon s označením Sony Ericsson Kiki. Výrobce velmi překvapil, když telefon zařadil mezi multimediální telefony Xperia. Podle výrobce totiž nemá nový Sony Ericsson Pureness oplývat bohatou výbavou, ale spíše unikátním designem.


Sony Ericsson Pureness nese přídomek Xperia. Zaslouží si ho?

Telefon si již můžeme prohlédnout na oficiálních fotografiích. Jakékoliv informace ohledně výbavy však zatím nejsou zveřejněné. Jisté je pouze to, že displej telefonu bude průhledný. Výrobce alespoň uvedl, že telefon oficiálně představí letos v listopadu.


Oficiální lifestylové fotografie Sony Ericssonu Xperia Pureness

Společnost Sony Ericsson mimo jiné představila další fázi své probíhající transformace. Tou je inovace vizuální identity a hodnot značky, jejímž cílem je naplnění vize stát se značkou pro komunikaci a zábavu. Společnost rovněž potvrdila, že se připojila k nově oznámenému sloganu Sony „make.believe“, který bude používat ve veškeré komunikaci se zákazníky. Cílem je posílit odkaz na zábavu a spolupráci se skupinou Sony.

„Spojování komunikace a zábavy bylo hlavním cílem společnosti Sony Ericsson již od počátku působení na trhu. Koncept ,make.believe‘ reflektuje sjednocení komunikace a zábavy a spojuje nás s dalšími firmami skupiny Sony. Inovací naší značky a používáním nového sloganu ,make.believe‘ chceme ještě více zdůraznit svou nabídku zábavy zákazníkům,“ uvedla Cathy Davies, ředitelka strategie značky společnosti Sony Ericsson.

„Právě probíhající transformace je základem pro vytvoření zcela nové podoby společnosti Sony Ericsson. Inovace značky je důležitou součástí naší strategie. Ve spojení s maximální otevřeností představuje změnu v plánování a sestavování naší nabídky stejně jako v přístupu k zákazníkům, které chceme s námi více spojit pomocí digitálních a sociálních komunikačních platforem,“ řekl Lennard Hoornik, ředitel marketingu společnosti Sony Ericsson.

Inovaci značky provází řada vizuálních změn. Všeobecně známé logo získává sedm nových barevných variant a je obohaceno o nový prvek ilustrace proudu energie jako symbolu hravosti a zatraktivnění vzhledu pro digitální sféru. Společnost Sony Ericsson chce rovněž být více otevřená a více zapojovat širší okruh zákazníků k formování své značky. V jejich oslovení proto bude klást větší důraz na využívání interaktivních digitálních a sociálních komunikačních kanálů.

Během podzimu bude probíhat několik strategických komunikačních kampaní, které představí inovovanou vizuální identitu a předvedou odstartování konceptu „make.believe“. Patřit k nim budou virální kampaně na nové modely Satio, Aino a Yari a proběhne také speciální kampaň věnovaná fotbalovým fanouškům, která prezentuje Sony Ericsson jako sponzora světového fotbalového poháru FIFA v roce 2010.

ČLÁNKY:

Diskuze

Komentujte

avatar
Tip: Chcete hlasovat v diskuzi? Nejdříve se musíte přihlásit, či registrovat
Očekávaný topmodel Huawei P20 o sobě dává znovu vědět

Očekávaný topmodel Huawei P20 o sobě dává znovu vědět

DNES  |  Tomáš Rajnoch  |  diskuze (0)

Čínské Huawei letos chystá velice zajímavé modely. Největší pozornost pak dozajista upoutá řada P20, která bude obsahovat tři kousky – P20,…

Apple AirPods 2 mají mít vodotěsnost a hlasovou asistentku Siri

Apple AirPods 2 mají mít vodotěsnost a hlasovou asistentku Siri

DNES  |  Jakub Fišer  |  diskuze (1)

Když v září 2016 přišel Apple s novým iPhonem bez 3,5 mm jacku, všem nám spadla brada. Nikoho tehdy ani nenapadlo,…

Ransomware na Androidu nejčastěji využívá vyskakovací okna

Ransomware na Androidu nejčastěji využívá vyskakovací okna

DNES  |  Martin Skořepa  |  diskuze (0)

Z výzkumu společnosti ESET vyplynulo, že nejrozšířenějším typem ransomwaru pro zařízení s operačním systémem Android byly škodlivé kódy, které zablokují zařízení…

Mobilní zobrazení