Samsungu se v USA daří. Prodal více telefonů než všechny ostatní značky dohromady
- Samsung zaznamenal zvýšení prodeje prémiových telefonů
- Stagnace trhu se smartphony přinesla celkový pokles prodejů
- Jak se daří této společnosti na velkém americkém trhu?

Čtěte také: Prodejní trhák nebo propadák? Takto vypadá ultralevná novinka od Samsungu
Situace u ostatních výrobců
S výjimkou Googlu zaznamenaly všechny ostatní značky smartphonů v USA výrazný pokles zásilek. Google zaznamenal ve 2. čtvrtletí 2023 59% nárůst zásilek ve srovnání se stejným obdobím roku 2022. Google prodal 1,2 milionu telefonů Pixel. Navzdory tomuto růstu počet zásilek společnosti Google představoval jen 4% podíl na trhu, což je jen o dva procentní body vyšší podíl než ve druhém čtvrtletí roku 2022.
Motorola, která je třetí největší značkou smartphonů v USA, dodala 2,3 milionu kusů s 8% podílem na trhu. Dodávky Motoroly však poklesly o 25 % ve srovnání s 2. čtvrtletím roku 2022, kdy dodala 3,1 milionu telefonů. Společnost TCL ve stejném čtvrtletí dodala do USA 1,3 milionu smartphonů, čímž si zajistila 1,3% podíl na trhu. TCL zaznamenala nejvýraznější pokles zásilek mezi pěti nejlepšími značkami s poklesem o 30 %.
Hegemonní postavení na trhu
Pozitivním aspektem společnosti Samsung je, že do USA dodal více smartphonů než všechny ostatní značky Android dohromady. To zdůrazňuje silnou přítomnost značky Samsung na trhu a její dobrou pověst mezi spotřebiteli při zvažování smartphonů s Androidem. Kromě toho společnost Samsung nedávno učinila pokroky v hodnocení spokojenosti zákazníků v USA v sektoru osobních počítačů, což naznačuje její rostoucí vliv a popularitu na trhu.